دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب چشمه چیست؟

  • فاطمه میرزایی
  • ۷ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

دیدن چشمه زلال و گوارا در خواب به نشانه شخصی بزرگ، جوانمرد و بخشنده است و آب تیره و ناخوشایند دلالت بر غم و اندوه و بیماری دارد، برای آگاهی بیشتر از تعبیر خواب چشمه در ادامه این بخش همراه ما شوید.

چشمه نمادی از حیات، جاری بودن، لذت زندگی و برآورده شدن آرزوها می باشد و دیدن آن در عالم رویا بسته به کیفیت و نوع آب دارای تعابیر مختلفی همچون جوانمردی، بخشندگی و نیز غم و اندوه است، ضمن اینکه جوشیدن چشمه و یا خشک شدن آن در خواب در میزان و شدت غم و اندوه تاثیر گذار می باشد، در این مقاله تأویل معبران مختلف در این زمینه را در اختیارتان قرار می دهیم.

معرفی تعبیر خواب چشمه از دیدگاه های مختلف

در مطالب قبلی شما را با انواع تعبیر خواب قاضی، تعبیر خواب ریش، تعبیر خواب زیورآلات و … آشنا کرده ایم، حال در این مطلب، قصد داریم به معرفی تعابیری از معبران مشهور و شناخته شده درباره چشمه بپردازیم، بنابراین برای آگاهی از تعبیر رویای خود می توانید تا پایان، این بخش را دنبال نمایید.

تعبیر رویای چشمه

تعبیر خواب از دیدگاه مطیعی تهرانی

دیدن چشمه در خواب به نشانه بخشندگی و کرم و نیز مردی کریم و بخشنده می باشد، ضمن اینکه برخی تعبیرگران، دیدن آن را بیانگر منبع خیر و برکت و نیز مردی که بدون هیچ چشمداشتی می بخشد، تعبیر می کنند.

تعبیر رویای جابر مغربی درباره چشمه

این معبر اسلامی چشمه را نشانه نعمت و سلامتی می داند، اگر راکت و ساکن باشد به معنای خیر و صلاح شخص بیننده خواب است و در صورتی که آب آن روان باشد به معنای غم و اندوه است، ولی به طور کلی خوردن آب چشمه و شست و شو در آن در صورتی که آب چشمه زلال و صاف باشد، تعبیری بسیار نیکو دارد.

اگر کسی خواب آب چشمه را ببیند، مقدار آبی که در آن دیده، مخصوصا اگر دستش را در آب فرو برده باشد، دلالت بر میزان عمر وی دارد.

  •  آرون گروپس

تعبیر رویای چشمه از دیدگاه ابن سیرین

اگر کسی خواب ببیند که آب چشمه خوش طعم و خوش بو می باشد به نشانه مهتر بودن و فردی جوانمرد و بخشنده می باشد و اما اگر آب آن، تیره و غیر قابل خوردن بود، بیانگر بیماری و غم می باشد.

تعبیر خواب چشمه از دید معبران

اگر شخصی خواب ببیند که با آب چشمه مسح می کرد به نشانه آن است که از غم رهایی پیدا خواهد کرد، در صورتی که آب چشمه زیاد شود، دلالت بر آن دارد که عزت، جوانمردی و مقام وی در آن سرزمین افزایش می یابد، کم شدن آب چشمه نیز تفسیری خلاف حالت قبلی دارد.

همچنین خشک شدن آب چشمه به معنای آن است که شخص بزرگ و جوانمرد از آن سرزمین فوت خواهد کرد.

تعبیر رویای چشمه جوشان به روایت آنلی بیتون

اگر کسی خواب چشمه ای جوشان را ببیند به نشانه اوقات تلخی وی در معاشرت با دوستان و نیز روابط عاطفی یا حرفه ای وی می باشد.

اگر خواب ببینید که چشمه ای تیره در زیر نور خورشید می درخشد، بیانگر آن است که ثروت زیادی بدست خواهید آورد و به مسافرت های لذت بخش می روید.

آگاهی از تعابیر چشمه

اگر در خواب چشمه ای خشکیده را ببینید به نشانه پایان زندگی و مرگ وی می باشد.

تعبیر لوک اوینتهاو درباره آبی که از زمین بجوشد.

دیدن آبی که از زمین می جوشد نیز به نشانه پیش آمد یک خوشحالی غیر منتظره می باشد.

تعبیر رویای چشمه از دیدگاه امام صادق (ع)

دیدن آب چشمه بر ۵ وجه می باشد:

  • جوانمردی و بزرگی
  • مصیبت
  • بیماری
  • غم و اندوه
  • طول عمر و زندگی

تعبیر رویای چشمه از دیدگاه ابراهیم کرمانی

اگر کسی خواب ببیند که در خانه یا مغازه اش چشمه ای ظاهر شد و جوشید، تعبیر آن غم و اندوه و گریه و زاری به اندازه عظمت و مقدار چشمه می باشد. در صورتی که دست و رویش را در چشمه بشوید به نشانه آن است که اگر بنده باشد، آزاد شود، اگر غمگین باشد از غم نجات پیدا می کند، در صورت بیمار بودن شفا پیدا می کند، اگر وام داشته باشد، وامش ادا می شود، اگر گناهکار بوده، توبه خواهد کرد و در صورتی که تا حالا حج نرفته باشد به حج رود.

تعابیر مختلف حضرت دانیال (ع) درباره چشمه

دیدن چشمه ای با آب گوارا در خواب به نشانه سخاوت، بزرگی و جوانمردی می باشد.

اگر آب چشمه بد بو و تیره رنگ باشد، تعبیر آن مصیبت و غم و اندوه می باشد.

در صورتی که خواب ببینید که با آب چشمه وضو گرفته و مسح می کنید، دلالت بر رهایی از غم و غصه می باشد.

تفسیر خواب چشمه

زیاد شدن آب چشمه در عالم خواب نیز به نشانه عزت، مقام و جوانمردی بوده و اینکه آوازه اش افزایش می یابد. همچنین کم شدن آب چشمه دارای تعبیری عکس حالت قبلی دارد.

اگر کسی خواب ببیند که از محل کارش چشمه ای می جوشد به نشانه آن است که از غم و اندوه رهایی پیدا کرده و قرضش برطرف می شود، همچنین در صورتی که گناهکار باشد، توبه اش پذیرفته می شود.

اگر خواب ببینید که در خانه یا محل کارتان چشمه آبی می جوشد به معنای آن است که به همان میزان گرفتار غم و اندوه خواهید شد و در صورتی که آب بدبو و تیره باشد، غم و اندوه آن سخت تر می باشد.

همه چیز درباره معنی رویای چشمه

اگر خواب ببیند که در چشمه ای که جوشیده، دستانش را می شوید به نشانه آن است که از غم و اندوه راهایی پیدا خواهد کرد و در صورتی که قرضی داشته باشد، ادا می شود، اگر فرد گناهکار باشد، توبه اش پذیرفته شده و اگر حج نرفته باشد به حج خواهد رفت.

خشک شدن آب چشمه در خواب نیز به نشانه آن است که شخصی صاحب کرم و جوانمرد از سرزمینی که در آن زندگی می کند، رحلت خواهد کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *