دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خصوصیات متولدین آذر و شناخت ویژگی های دقیق مردان و زنان متولد این ماه

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب به بررسی خصوصیات متولدین آذر ماه برای زنان و مردان آذر ماهی خواهیم پرداخت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

اطلاع از خصوصیات متولدین آذر ماه می تواند برای بعضی از افراد دارای جذابیت باشد و اگر شما به تازگی با یک فرد آذر ماهی آشنا شده اید یا خودتان در ماه آذر متولد شده اید بهتر است با ویژگی های رفتاری متولدین این ماه آشنا شوید.

بررسی خصوصیات متولدین آذر ماه

از نگاه برخی از افراد خصوصیات اخلاقی نظیر سرد بودن ، گرم و منطقی بودن ، زود عصبی شدن و … مواردی هستند که به خصوصیات ماه تولد هر فردی وابسته است. در مطالب قبلی خصوصیات متولدین مهر ماه و خصوصیات متولدین شهریور ماه و خصوصیات متولدین مرداد را مطالعه کردید در ادامه به بررسی خصوصیات اخلاقی متولدین آذر ماه می پردازیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

خصوصیات متولدین آذر ماه

ویژگی های کلی متولدین آذر

ساده ، بی آلایش ، پرشانس ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش کار ، بانشاط ، باهوش ، اهل دین و مذهب ، اهل معنویات ، کنجکاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه مند به گردش و مسافرت رفتن ، خوش مشرب ، اجتماعی ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، باذوق ، چالاک ، به یک باره حرف شیرینی را می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشکار ، اهل عدالت ، پرانرژی و مشتاق ، خیلی زود خسته می شود ، به معاشرت و دوست یابی علاقه مند می باشد ، به صورت مرتب کار عوض می کند ، عاشق تنوع ، خندان و شاد ، باشهامت ، معصوم و پاک ، زود رنج و دعوایی ، از مسئولیت فرار می کند ، خوش ذات ، صادق ، کم دقت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، رک گو ، ولخرج ، اهل سوال کردن و جواب دادن ، دمدمی مزاج ، برای دوستانش هر کاری می کند ، عاشق افتخار و شهرت ، خونگرم ، دارای معلومات زیاد ، سریع الانتقال ، خوشگذاران ، چیز فهم ، در بیان کردن حقایق مشتاق است.

بررسی خصوصیات اخلاقی متولدین آذر

خصوصیات اخلاقی متولدین مرد آذر

صادق ، راستگو ، دمدمی مزاج ، در عشق کم اعتنا می باشد ، خواهان آزادی و بی قیدی و طرفدار مسافرت و تنوع ، خطرناک ترین شوهر دنیا می باشد ، صاحب بزرگ ترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست ، در هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر آن به باطن آن فرد توجه می کند.

متولدین مرد آذر ماه دارای طبعی خشک و گرم می باشند و اغلب آنها گندمگون رنگ هستند و به رنگ های آبی روشن و سفید نیز حساسیت زیادی دارند. زود تصمیم می گیرند و به زودی خشمگین و پرگو می شوند و برخی اوقات نیز مدتی را سکوت می کنند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

متولدین مرد آذر ماه اغلب در جمع بزرگان هستند و آن ها در زندگی رفاه مادی خوبی دارند و بعضا نیز افرادی خیر می باشند همچنین مال حرام نیز با آن ها سازگاری ندارد و صنعت کشاورزی و معاملات و تجارت نیز با روحیه آن ها سازگاری دارد.

بررسی ویژگی های رفتاری آذر ماهی ها

متولدین مرد آذر ماه اغلب در زندگی از حمایت مادر یا همسر یا یک زن برخوردار می باشند و اگر مراقب کارهای خود نباشند امکان دارد در یک کار حساس درگیر شوند.

مردان متولد آذر اغلب دوستی دلسوز و مشفق دارند که از برادر به آن ها به نزدیک تر می باشند و آن ها عموما دو زن در طالع خود دارند که از یکی از آن ها نفع می برند.

متولدین مرد این ماه گاه بر اثر سودا و صفرا بیمار می شوند و آب انار شیرین با شیر و شکر نیز برای آنان مفید می باشد و اغلب آن ها تا سن ۳۰ سالگی با دو خطر مواجه می شوند و اگر از آن خطرها به سلامت بگذرند به عمر طبیعی و گاه به سن نود سالگی می رسند.

مردان آذر ماهی در زندگی زناشویی کم و بیش موفق می باشند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر می شوند و انگشتر فیروزه نیز با این افراد سازگار می باشد.

بررسی خصوصیات اخلاقی آذر ماهی ها

خصوصیات اخلاقی متولدین زن آذر

اهل منطق و واقعیت ، مهمان دوست ، بی ریا ، پول خرج کن ، بی نظم و انضباط ، راستگو ، بد زبان ، درشت گو ، زبان متولدین این ماه پرکنایه و نیشدار می باشد ولی قلب آن ها بی ریا و پاک و صمیمی است.

زنان متولد آذر ماه اهل شکار شهرت و افتخار می باشند تا اهل شکار و مادیات و پول همچنین زنان متولد آذر ماه خوشرو و باوقار و صبور و پاکدامن و بعضا چالاک هستند و آن ها از خطا و گناه پرهیز می کنند و از گناه دیگران نیز چشم پوشی می کنند.

زنان آذر ماهی از پدر و مادرشان نفع زیادی می برند ولی از خویشان و اقوام خود نفع نمی برند همچنین آن ها از محبت همسر خود برخودار می شوند و اغلب زندگی متعادلی دارند و بهتر است از حسد دوری نمایند.

زنان متولد آذر ماه اگر از سن ۱۴ سالگی عبور کنند دارای عمری طبیعی خواهند بود و هر گاه از ناحیه سر و معده دچار عارضه شوند برای درمان معده بهتر است از آب سیب زمینی خام و آب گشنیز و آب کدو استفاده نمایند.

مردان متولد آذر ماه

در مقابل زنان آذر ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید.

۱. هرگز او را مجبور نکنید که شغل خود را رها کند و اجازه دهید در این مورد خودش تصمیم گیری نماید.

۲. در مقابل زن آذر ماهی از زن های دیگر دلربایی نکنید.

۳. اگر وی به زندگی فعال و اجتماعی تمایلی ندارد از زندگی کردن در این شرایط اجتناب نمایید.

۴. در مورد اینکه وی باید چگونه لباس بپوشد یا موهایش را آرایش کند و خانه ای را مبله نماید و سایر چیزهایی که او آن ها را در قلمرو خود می داند هرگز سختگیر نباشید.

در مقابل زنان آذر ماهی این کارها را انجام ندهید

در مقابل مردان آذر ماهی هرگز این کارها را انجام ندهید.

۱. اگر وی تمایلی به کار کردن شما ندارد هرگز اصرار نداشته باشید که بعد از ازدواج به شغل تان ادامه دهید.

۲. دوستان نامطبوع خود را رها سازید زیرا این آمادگی در وی هست که شما را از روی دوستانتان قضاوت نماید.

۳. در مورد برنامه ریزی برای مراسم نامزدی و خانه و وسایل و … خواسته های وی را در نظر بگیرید.

۴. در هنگام تصمیم گیری در مورد کارهایتان اقوام را دخالت ندهید و از انتقاد و غرولند پرهیز نمایید.

بررسی ویژگی های رفتاری متولدین آذر ماه

رازهای رفتاری متولدین آذر ماه چیست ؟

۱. یکی از خصوصیات رفتاری متولدین آذر ماه این است که عاشق پیاده روی و پیک نیک می باشند همچنین آن ها برای ارضای خواسته های خود به دنبال یادآوری های مداوم می باشند.

۲. به آذر ماهی ها آزادی کامل بدهید و هرگز مانع پیشرفت و موفقیت آن ها نشوید.

۳. آذر ماهی ها از پیاده روی طولانی در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی نهایت لذت را می برند و آن ها از سفرهای کوتاه و پیک نیک نیز لذت زیادی می برند و تمایل دارند تعطیلات آخر هفته خود را در خارج از شهر سپری نمایند.

۴. آذر ماهی ها از افراد سرزنده و شاد و پرشور و پرتحرک خوششان می آید و اگر شما در کنار آن ها حال غمگین و دل مرده ای را به خود بگیرید در واقع به دست خود این افراد را فراری خواهید داد.

بررسی ویژگی های رفتاری مردان و زنان آذر ماهی

۵. آذر ماهی ها از سر به سر گذاشتن با افراد دیگر لذت زیادی می برند و اهل لطیفه گویی و مزاح می باشند پس بهتر است شما این ویژگی را در خود تقویت کنید.

۶. هرگز خطاها و اشتباهات یک آذر ماهی را به خودش گوشزد نکنید زیرا به شدن دلخود و آزرده خاطر می گردد.

۷. آذر ماهی ها از فضاهای بسته و محدود و کوچک بدش می آیند و آن ها را هرگز با عجله و شتاب وادار به انجام کاری نکنید زیرا برای انجام هر کاری به زمان نیازمند هستند و باید با آرامش خاطر کامل هر کاری را انجام دهند.

 بررسی ویژگی های رفتاری زنان و مردان آذر ماهی

عادت بد متولدین آذر ماهی

به متولدین آذر ماه می توان صفت فیلسوف را نسبت دارد زیرا آن ها تمایل دارند که از ذهن خود کار بکشند و در فضاهای مختلف کشف و اکتشاف می کنند. متولدین آذر ماه از بحث کردن لذت زیادی می برند به همین دلیل است که شاید شما از همنشینی با آن ها لذت نبرید.

ویژگی های رفتاری آذر ماهی ها

رنگ ماه متولدین آذر ماه

رنگ ماه متولدین آذر بنفش می باشد. آذر ماهی اغلب افرادی شاد و خونگرم می باشند ولی اگر از صمیمت فطری آن ها سوء استفاده گردد آن ها از کوره در می روند. عصیان در برابر قدرت و قوانین و مقررات دست و پاگیر در میان آذر ماهی شایع می باشد.

آذر ماهی ها هرگز از دعوا و درگیری فرار نمی کنند و از کسی نیز کمک نمی گیرند همچنین آذر ماهی ها هرگز تحمل این را ندارند که فردی آن ها را به نادرستی و عدم صداقت متهم نماید. متهم کردن آن ها به انجام کاری به صورت غیر منصفانه و بیجا خشم آن ها را شعله ور می کند از این رو بهتر است شما در بیان کلمات با متولدین این ماه دقت زیادی داشته باشید زیرا آن ها اول دست به عمل می زنند و بعد به عواقب کاری که انجام داده اند فکر می کنند.

بررسی ویژگی های اخلاقی متولدین آذر

پیوند زناشویی آذر با متولدین سایر ماه ها

ماه آذر با ماه فروردین : عالی

دارای کم ترین اختلاف و هیاهو

ماه آذر با ماه اردیبهشت : متوسط

جسور و بی پروا و نیازمند به آزادی همچنین بدون تفاهم نیز می باشند.

ماه آذر با ماه خرداد : بسیار خوب

سرشار از ذوق و شوق برای ادامه زندگی مشترک

ماه آذر با ماه تیر : بد

یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر و دیگری متمایل به رکن خانواده می باشد.

ماه آذر با ماه مرداد : متوسط

یکی پرشور و هیجان و دیگری دنبال استقلال و آزادی

ماه آذر با ماه شهریور : بد

تنوع طلب و خواهان استقلال همچنین آن ها در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل می گردند.

پیوند زناشویی آذر ماهی با سایر ماه ها

ماه آذر با ماه مهر : بسیار خوب

دارای خصیصه هایی نظیر محبت و درستکاری هستند همچنین آن ها مسئولیت پذیر نیز می باشند.

ماه آذر با ماه آبان : متوسط

یکی سختگیر و در مسائل فرد دیگر دارای سرشتی پویا و جدی است.

ماه آذر با ماه آذر : بسیار خوب

پیوند آن ها مطلوب و با سعادت و خوشبختی همراه می باشد.

ماه آذر با ماه دی : متوسط

خصوصیات نسبتا متفاوتی با یکدیگر دارند و باید آن ها خویشتن دار باشند.

ماه آذر با ماه بهمن : بسیار خوب

از موفق ترین پیوندهای زناشویی خواهند بود زیرا هر دوی آن ها مثبت گرا می باشند.

ماه آذر با ماه اسفند : متوسط

یکی از آن ها با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی است.
ویژگی های رفتاری متولدین آذر ماه
در این مطلب خصوصیات اخلاقی متولدین آذر ماه را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار دادیم که امیدواریم بتوانید با توجه به مطالب ذکر شده با ویژگی های رفتاری زنان و مردان آذر ماهی آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *