دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های برج ایفل از نماهای مختلف

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز و همراهان گرامی مجموعه جدید عکس های برج ایفل را جمع آوری کرده ایم. برج ایفل در رمان نورپردازی فوق العاده زیبا و جالب می باشد. در ادامه عکس برج ایفل از نماهای مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

برجی فلزی واقع در میدان شان دو مارس و نزدیکی رود سن در شهر پاریس برج بسیار بلند و زیبای ایفل نام دارد. امروزه این برج که به عنوان نماد پاریس شناخته می شود یکی از پربازدیدترین بناها در سراسر دنیا است. در این مطلب اطلاعاتی جامع در مورد برج ایفل قرار داده ایم و در ادامه عکس های برج ایفل را با هم مشاهده می کنیم.

برج ایفل نماد کشور پاریس و یکی از پربازدید ترین برج های دنیا است. ساخت این برج فوق العاده زیبا و بلند از سال 1887 آغاز گردید و در سال 1889 ساخت آن به پایان رسید. این برج در صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد. این برج مورد قبول بسیاری از افراد قرار گرفت اما جالب است بدانید همچنین منتقدانی نیز داشت. این برج در زمان خود یکی از بلندترین برج های جهان بوده است. همانطور که در عکس برج ایفل مشاهده می کنید فولاد زیادی در ساخت این برج استفاده شده است. وزن این برج بیش از 10 هزار تن می باشد و هفت هزار و سیصد تن آن فولاد است.

عکس های برج ایفل

عکس های برج ایفل

یکی از بلندترین سازه ها در پاریس برج ایفل می باشد. این برج زیبا در کنار عمارت اینولید که مقبره ناپلئون است قرار دارد. در جهان بناهای تاریخی بسیاری وجود دارد که نام آن ها از معمار یا پادشاهی آن زمان گرفته شده است. از جمله این بناها می توان به تخت جمشید و برج ایفل اشاره کرد. در این مطلب با برج ایفل بیشتر آشنا شده و عکس های آن را با هم مشاهده می کنیم.

عکس های برج ایفل در روز عکس های برج ایفل فرانسه عکس های برج ایفل فوق العاده زیبا عکس های برج ایفل و رودخانه

تصویر برج بلند ایفل فرانسه

عکس های برج ایفل جدید عکس های سیاه و سفید برج ایفل عکس های برج ایفل و آسمان عکس های زیبای برج ایفل عکس های برج ایفل در غروب عکس های برج ایفل در کنار رودخانه عکس های برج ایفل در غروب خورشید

  •  آرون گروپس

تصویر پاریس و برج ایفل

عکس های برج ایفل از دور

عکس هنری از برج ایفل

عکس های برج ایفل واقع در پاریس عکس های برج ایفل و طبیعت عکس های برج ایفل سیاه و سفید

نمایی از برج با شکوه ایفل

عکس های برج ایفل زیبا عکس های برج ایفل هنگام غروب

نور پردازی برج ایفل

این برج در شب با استفاده 336 پروژکتور نورپردازی می شود و به درخشش در می آید. جالب است بدانید این نورها از 80 کیلومتری نیز قابل مشاهده می باشند. برق مصرفی سالیانه برابر با برق مصرفی یک روستای کوچک است. در این بخش مجموعه عکس جالب برج ایفل در زمان نورپردازی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

عکس های برج ایفل پاریس عکس های برج ایفل در شب عکس های برج ایفل بلند

عکس برج ایفل در شب

عکس های برج ایفل و نورپردازی عکس های برج ایفل و فواره ها عکس های برج ایفل نورپردازی آبی عکس های برج ایفل نورپردازی سفید عکس های برج ایفل نورپردازی زرد

نام این برج زیبا از نام معمار آن گستاو ایفل گرفته شده است. امیدوارم از مشاهده عکس های برج ایفل در زمان نورپزدازی و دیگر زمان ها در طول روز لذت کافی را برده باشید. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با پایتخت فرانسه و مشاهده تصاویر پاریس کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *