دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس نباتی رنگ شیک و جذاب با انواع طراحی مد روز

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس عروس نباتی مخصوص عروس های خوش سلیقه و شیک پوش را مشاهده خواهید کرد که امیداریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

پیراهن عروس نباتی از انواع طرح های خاص و زیبا می باشد و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ، پوششی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است این طرح پیراهن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس عروس نباتی با طرح های متنوع

لباس عروس ها در انواع رنگ های مختلف نظیر سفید و کرم و نباتی و … موجود می باشند و اغلب عروس ها رنگ پیراهن عروسی خود را سفید انتخاب می کنند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید پیراهن عروسی تان دارای رنگی منحصر به فرد باشد می توانید از لباس عروس به رنگ نباتی استفاده نمایید.

پیراهن عروس نباتی

طرح های پیراهن عروس نباتی

پیراهن عروس نباتی در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشد همچنین این طرح پیراهن ها به صورت دنباله دار و پرنسسی و دامن ماهی و آستین دار و … دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

پیراهن عروس نباتی همچنین در انواع طرح های لباس عروس دکلته و پوشیده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است از لباس عروس پوشیده و آستین دار استفاده نمایید. پیراهن عروس دکلته نیز برای عروس ها با فرم اندام متناسب انتخابی ایده آل می باشد و اگر شما دارای بالاتنه ای خوش فرم هستید می توانید این طرح پیراهن عروس را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس عروس نباتی

پیراهن عروس نباتی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل لباس عروس نباتی شیک

پیراهن عروس نباتی روشن

پیراهن عروس نباتی

پیراهن عروس شیک نباتی

لباس عروس آستین دار نباتی

لباس عروس پوشیده نباتی

پیراهن عروس کوتاه نباتی

پیراهن عروس کوتاه نباتی

لباس عروس کار شده نباتی

لباس عروس رنگی

لباس عروس شیک نباتی

پیراهن عروس کار شده نباتی

برای دوخت پیراهن عروس نباتی از پارچه ها با جنس های مختلف نظیر ساتن و حریر و دانتل و تور و گیپور و … استفاده می شود که هر یک از این جنس پارچه ها زیبایی خاص خودشان را دارند.

برخی از مدل های پیراهن عروس با رنگ نباتی برای پوشیدن در مراسم حنابندان و نامزدی انتخابی مناسب می باشند همچنین بهتر است شما در هنگام استفاده از پیراهن عروس نباتی از اکسسوری و جواهرات مناسبی استفاده نمایید. جواهراتی که در طراحی آن ها از مروارید با تن رنگ نقره ای استفاده شده است می توانند برای ست کردن با پیراهن عروس نباتی انتخابی مناسب محسوب شوند. توجه داشته باشید اگر شما به مروارید علاقه ای ندارید می توانید از سرویس جواهرات طلایی یا از سرویس طلای سفید استفاده نمایید.

مدل لباس عروس شیک

لباس عروس جدید

لباس عروس رنگی زیبا

مدل لباس عروس نباتی جدید

لباس عروس شیک و جذاب

لباس عروس دکلته نباتی

لباس عروس کار شده و خاص

مدل لباس عروس زیبا نباتی

طرح پیراهن عروس زیبا و جدید

پیراهن عروس نباتی شیک

لباس عروس کار شده

لباس عروس شیک

طرح پیراهن عروس شیک

مدل لباس عروس

پیراهن عروس گیپور

لباس عروس نباتی کار شده

پیراهن عروس دامن پف دار

طرح پیراهن عروس

پیراهن عروس شیک و جذاب

لباس عروس ساده نباتی

پیراهن عروس ساده و زیبا

پیراهن عروس شیک و نباتی

پیراهن عروس آستین دار نباتی روشن

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس عروس نباتی را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *