دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ماسک روشن کننده پوست طبیعی برای صورت و دست

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

انواع ماسک روشن کننده پوست برای زیبایی و جذابیت پوست شما مفید هستند و بهتر است برای روشن ساختن پوست خود از انواع ماسک های طبیعی استفاده کنید. در ادامه چند ماسک طبیعی روشن کننده پوست را مشاهده خواهید کرد.

برای حفظ شادابی پوست صورت خود بهتر است که از انواع ماسکهای طبیعی و خانگی بدون هیچ عوارض خاصی استفاده کنید. یکی از دغده های بزرگ افراد تیره شدن پوست دست و صورتشان است شما می توانید با کمک ماسکهای طبیعی این معضل بزرگ را حا کنید. در ادامه این مطلب ماسکهای روشن کننده پوست را به شما عزیزان معرفی خواهیم ساخت.

ماسکهای طبیعی را می توانید با ترکیبات مواد طبیعی که در منزل یافت می شوند تهیه کنید. ماسم های طبیعی و خانگی بسیار ارزان تر از ماسکهای شیمیایی هستند. شما می توانید پوست آسیب دیده خود را به کمک ماسکهای طبیعی به خوبی درمان کنید. در این مطلب انواع ماسکهای روشن کننده پوست صورت و دست را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

5 ماسک روشن ککنده پوست صورت و دست

انواع ماسک روشن کننده پوست

ماسکهای طبیعی برای درخشان و شفاف شدن پوست صورت نیز موجود هستند و شما می توانید با استفاده مداوم و مرتب با کمک این ماسکها تیرگی های پوست خود را از بین ببرید. ماسکهای طبیعی روشن کننده را در مطلب زیر مشاهده خواهید کرد.

انواع ماسک های طبیعی برای روشن اسزی پوست

ماسک سفیده تخم مرغ

ماسک سفیده تخم مرغ پوست شما را شفاف می کند و برای از بین بردن جوش های صورت نیز مفید است.
برای تهیه این ماسک ابتدا یک عدد سفیده تخم مرغ را در درون ظرفی مناسب آنقدر هم بزنید تا شبیه کف شود سپس این ماسک را بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه مکث صورتتان را با کمک آب ولرم بشویید.

ماسک طبیعی سفیده تخم مرغ

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ماسک سفیده تخم مرغ با خاصیت روشن کنندگی پوست

ماسک روغن بادام و تخم مرغ

این ماسک برای زیبایی و شفافیت پوست شما بسیار مفید است شما می توانید این ماسک خانگی را در منزل تهیه کنید و با استفاده مرتب از این ماسک پوست آسیب دیده صورت خود را درمان کنید.

انواع ماسک های طبیعی بریا روشن سازی پوست صورت

مواد لازم

زرده تخم مرغ : ۱ عدد
آب پرتقال : ۱ قاشق مربا خوری
روغن بادام یا شیره نارگیل : به میزان لازم

طرز تهیه ماسک برای روشن سازی پوست

ابتدا همه مواد ذکر شده را در درون ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس این ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهیدو بعد از مدت زمان ذکر شده صورت خود را بشویید.

طرز تهیه 5 نوع ماسم روشن کننده پوست

ماسک موز و عسل

ابتدا ۱ عدد موز را له کنید سپس ۲ قاشق غذا خوری خامه ترش و ۱ قاشق غذا خوری عسل را به مخلوط موز و خامه اضافه کنید.

له کردن موز برای تهیه ماسک موز

طرز تهیه ماسک موز و عسل

سپس همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و مخلوط این مواد را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید.

انواع ماسک های طبیعی برای روشن سازی پوست انواع ماسک های طبیعی روشن کننده پوست

ماسک آب گوجه فرنگی و آب لیمو

این ماسک برای روشن کردن پوست و رفع لک صورت و تیرگی های پوست بسیار مناسب است.

ماسک آب گوجه فرنگی

ماسک روشن کننده پوست دست و صورت

مواد لازم

آب گوجه فرنگی : ۱ قاشق غذا خوری
آب لیمو : ۱/۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه ماسک

ایتدا آب گوجه فرنگی و لیموی تازه را بگیرید سپس آن ها را باهم مخلوط کنید و  این محلول را با کمک پنبه بر روی قسمت های تیره پوست خود قرار دهید و بعد از ۱۰ دقیقه پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک طبیعی برای روشن کردن پوست صورت معرفی 5 ماسک طبیعی برای روشن کردن پوست صورت

ماسک عسل روشن کننده پوست

عسل یکی از مواد طبیعی است که برای درمان پوست آسیب دیده از آن استفاده می کنند. شما می توانید از ماسک عسل برای روشن سازی پوست خود استفاده کنید.

ماسک روشن کننده پوست

پودر بادام

مواد لازم

عسل : ۱ قاشق مربا خوری
پودر بادام : ۱/۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه ماسک عسل

ابتدا عسل را با پودر بادام در درون ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را بر روی حرارت کتری و یا سماور قرار دهید تا عسل حالت روان تری را پیدا کند و سپس مخلوط این مواد را بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بعد از این که این مواد روی صورت شما خشک شدند با آب ولرم صورت خود را بشویید.

ماسک های روشن کننده پوست

ماسک روشن کننده پوست صورت

ماسک زرده تخم مرغ و پرتقال

این نوع ماسک، یکی دیگر از انواع ماسک تخم مرغ می باشد و تاثیر آن به دلیل داشتن مواد تشکیل دهنده بر روی پوست صورت فوق العاده است و موجب شفافیت و روشنی پوست می شود.

مواد لازم

زده تخم مرغ: ۱ عدد

آب پرتقال: ۱ قاشق مرباخوری

ترکیب شیره نارگیل و روغن بادام: ۱ قاشق مرباخوری

طرز تهیه ماسک

تمامی مواد ذکر شده برای تهیه این ماسک را به خوبی با هم مخلوط کنید و مخلوط حاصل را روی پوست صورت بمالید، بعد از گذشت ۲۰ دقیقه صورت خود را شستشو دهید.

معرفی ماسک روشن کننده پوست

ماسک ماست و نشاسته

مصرف ماست و نشاسته همچنان که برای سلامتی بدن مفید است، استفاده این دو به عنوان ماسک برای صورت به ویژه شفافیت و روشن کنندگی پوست نیز موثر می باشد و شما به سادگی می توانید از دیگر فواید ماسک صورت با ماست بهره مند شوید.

مواد لازم

ماست کم چرب: ۱ قاشق چایخوری

پودر نشاسته: ۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه ماسک

روش تهیه این ماسک به این صورت است که در داخل یک کاسه ماست کم چرب را با پودر نشاسته مخلوط کنید و خوب به هم بزنید، سپس مخلوط حاصل را روی پوست صورت بمالید و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به آن زمان دهید تا روی صورت شما باقی بماند و در نهایت صورتتان را با آب سرد شستشو دهید.

ماسک ماست و نشاسته برای روشن شدن پوست

ماسک شیر و آرد نخود چی

یکی دیگر از ماسک های بی نظیر برای روشن کنندگی پوست این ماسک می باشد که به دلیل داشتن شیر موجب نرمی و لطافت پوست نیز می گردد.

مواد لازم

شیر

آردنخودچی

زردچوبه

آب لیمو

طرز تهیه ماسک

از هر یک از مواد شیر، زردچوبه، آرد نخود چی و آبلیمو به مقدار کمی با یکدیگر مخلوط نمایید و خوب به هم بزنید. خمیر حاصل را که حالت چسبنده ای دارد را روی پوست صورت بمالید پس از گذشت مدتی، زمانی که مواد خشک شد، پوست صورت را به آرامی شستشو دهید.

 ماسک شیر و نخودچی برای شفاقیت پوست

در این مطلب انواع ماسک روشن کننده پوست صورت و دست را به شما عزیزان معرفی کردیم شما می توانید با تهیه این نوع ماسک های خانگی پوست تیره خود را درمان کنید. برای مشاهده انواع ماسک های طبیعی برای درمان جای جوش و … به بخش سلامت پوست مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *