دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی الهام اخوان و آشنایی بیشتر با وی و زندگی شخصی اش

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

برای مطالعه بیوگرافی الهام اخوان منشی صحنه، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی به همراه تصاویر جدید و اینستا گرامی وی می توانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

الهام اخوان یکی دیگر از بازیگران تازه کار و جوان تلویزیون و سینما ایرانی می باشد که فعالیت بازیگری خود را از دوران نوجوانی با تئاتر نمایشی شروع کرده است. همچنین وی فارغ التحصیل رشته نمایش و دانشجوی فوق الیسانس کارگردانی می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه الهام اخوان همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی الهام اخوان همراه با تصاویر جذاب و زیبا وی

شرح زندگی جالب الهام اخوان بازیگر و منشی صحنه تلویزیون

الهام اخوان منشی صحنه، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر تازه کار ایرانی است که فعالیت خود را در عرصه بازیگری از دوران نوجوانی وقتی ۱۶ سال سن داشت شروع کرد. این هنرمند جوان نخستین تجربه بازیگری در سینما را در سال ۹۸ با فیلم سینمایی “دوزیست” به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و به تهیه کنندگی سعید خانی به ایفای نقش پرداخت. این فیلم سینمایی سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد و همچنین خوب است بدانید که الهام اخوان اولین بار برای این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. در این فیلم بازیگرانی محبوبی چون مانی حقیقی، پژمان جمشیدی، مجید نوروزی، هادی حجازی فر، جواد عزتی و سعید پور صمیمی نیز حضور داشتند.

زندگینامه الهام اخوان + عکس جدید

عکس جدید و بیوگرافی الهام اخوان بازیگر سینما و منشی صحنه تلویزیون

عکس یزدان فتوحی همسر الهام اخوان

  •  آرون گروپس

شرح زندگی الهام اخوان و همسرش

عکس جدید و جذاب الهام اخوان

از آثار شاخص وی به عنوان بازیگر و منشی صحنه می توان به دوزیست، ساخت ایران ۲ ، پنجری، شیرین قناری اشاره کرد. الهام اخوان در سال ۹۵ به عنوان منشی صحنه در سریال پنجری با کارگردانی برزو نیک نژاد نیز فعالیت داشت و در همین سال در سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان در کنار بازیگران از جمله سید جواد رضویان، سیروس گرجستانی، شیرین صفدی همکاری داشت . سپس  الهام اخوان بعد از آن در سال ۹۶ با سریال ساخت ایران ۲ به عنوان منشی پشت صحنه در کنار بازیگران مطرح چون محمدرضا گلزار، سارا بهرامی، سحر دولتشاهی و امین حیایی توانست تجربه خوبی به دست آورد.

زندگینامه جالب الهام اخوان

یزدان فتوحی بازیگر، کارگردان، فیلم نامه نویس تلویزیون

زندگینامه جامع و خواندنی الهام اخوان

ازدواج و همسر الهام اخوان

طبق گفته برخی از خبرنگاران الهام اخوان با آقای یزدان فتوحی بازیگر، کارگردان و نویسنده موفق سینما و تلویزیون ایرانی ازدواج کرده است.

تاریخچه زندگی الهام اخوان

عکس بازیگر و منشی صحنه سینما و تلویزیون

کارنامه هنری الهام اخوان منشی صحنه و بازیگر

منشی صحنه

ساخت ایرانی ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد، همسایه ها، پنجری، فوق سری، یادم تو را فراموش

بازیگری

فیلم دوزیست

بیوگرافی الهام اخوان + تصاویر شخصی

عکس الهام اخوان و مجید نوروزی

مختصری از بیوگرافی یزدان فتوحی

یزدان فتوحی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزون ایرانی متولد مرداد ماه سال ۱۳۵۵ که هم اکنون وی ۴۳ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. این هنرمند علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی و نویسندگی نیز سابقه داشته است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس روانشناسی بالینی و مدرک فوق لیسانس رشته روانشناسی مشاوره می باشد.

عکس + بیوگرافی الهام اخوان

یزدان فتوحی فعالیت خود را در زمینه بازیگری در کلاس های زنده یاد استاد حمید سمندریان گذراند و سپس برای کلاس های کارگردانی در انجمن سینما گران جوان شرکت کرد که در سال ۷۵ به پایان رسید.

بیوگرافی الهام اخوان + تصاویر جدید

این هنرمند اولین بار با معرفی یکی از دوستان در سال ۷۴ در سریال پناه تو در نقش کوتاهی حضور پیدا کرد. ولی وی با سریال شکرستان به عنوان راوی و سریال خنده بازار به شهرت زیادی دست یافت. همچنین او تجربه دستیار کارگردانی چند فیلم کوتاه و یک فیلم نیمه بلند به نام دختر باران دارد.

زندگینامه زیبا و جذاب الهام اخوان

عکس مجید صالحی و یزدان فتوحی

کلیپ ناخونک

یزدان فتوحی به تازگی یک کلیپ به نام ناخونک شوخی با داوران ماسبقه عصر جدید ساخته است که بسیار مورد توجه مردم ایران و همچنین داوران این برنامه قرار گرفته بود.

شرح حال الهام اخوان + همسرش یزدان فتوحی

زندگینامه جامع الهام اخوان و یزدان فتوحی

بیوگرافی الهام اخوان + یزدان فتوحی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی الهام اخوان و همسرش یزدان فتحی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *