دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های رضا عطاران ویژه سال 94 + بیوگرافی

  • مرضیه شاکری
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

رضا عطاران بازیگر و کارگردان و فیلم نامه نویس مشهور و توانمند کشورمان است که اصالتا اهل مشهد است . در عرصه بازیگری تعداد زیادی فیلم و سریال به نمایش گذارده و در عرصه کارگردانی و فیلم نامه نویسی نیز توانایی خود را به اثبات رسانده است. همراه ما در سری عکس های رضا عطاران باشید . می خواهیم شما را با این بازیگر محبوب بیشتر آشنا سازیم.

رضا عطاران ، یکی از بازیگران سینما و تلوزیون ایران زمین است که به خوبی از عهده حرفه بازیگری برآمد . همه مردم با بازی زیبای او آشنا هستند . وی همچنین کارگردان و فیلنامه نویس قابلی نیز هست . با عکس های رضا عطاران همراه باشید تا با این بازیگر پرمهارت بیشتر آشنا شوید.

مجموعه عکس های رضا عطاران و بیوگرافی کامل این بازیگر:

عکس های رضا عطاران ما را به سال های پیش یعنی سال 1377 می برد ، همان سال های کودکی که جلوی تلوزیون می نشستیم و مجموعه ” مجید دلبندم ” را نظاره می کردیم . در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی رضا عطاران :

متولد 1347/2/20 یکی از مناطق مشهد است .تحصیلات نظری را در رشته اقتصاد در مشهد گذراند و برای ادامه تحصیلات در مقاطع عالی به دانشکده هنر های زیبای تهران سفر کرد. در این میان به حرفه بازیگری و فیلم نامه نویسی روی آورد و در سال 1373 اولین کار های تلوزیونی اش را شروع کرد. “ساعت خوش ” اولین کار بازیگری او به کارگردانی مهران مدیری بود. در سال 1377  در گروه کودک و نوجوان در مجموعه تلوزیونی ” مجید دلبندم ” ایفای نقش کرد و به این ترتیب او مهارت خود در کار بازیگری به ویژه در بخش کمدین را به رخ همگان کشید.

رضا عطاران همچنین در سال های 1376 تا 1382 گروه موسیقی را با نام ” دمپایی” تشکیل داد. از سال 1383 حرفه کارگردانی خود را شروع کرد و سریال های زیبا و به یاد ماندنی نظیر ” خانه به دوش ” و ” متهم گریخت ” را وارد صدا و سیما و از آنجا وارد خانه های مردم عزیز کشورمان کرد.

وی جوایز نفیسی را در این راستا کسب کرده ، جوایزی چون :

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی ” خوابم میاد ” در جشنواره فیلم فجر ، تندیس نقش اول مرد برای بازی در ” اسب حیوان نجیبی است ” ، نامزد دریافت سیمرغ بلورین نقش اول مرد برای بازی در ” دهلیز” و چندین جایزه ارزنده دیگر .

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

” آینه شمعدون ” – ” چه خوبه که برگشتی ” – ” بی خود و بی جهت ” – ” خوابم میاد ” – ” اسب حیوان نجیبی است ” – “ورود آقایان ممنوع ” – ” اخلاقتو خوب کن ” – ” هرچی خدا بخواد ” – ” صندلی خالی ” – ” آقای هفت رنگ ” و چندین فیلم دیگر ، از هنر نمایی های این هنرمند محبوب است .

از سریال های تلوزیونی به یاد ماندنی رضا عطاران می توان به : ” متهم گریخت ” – ” خانه به دوش ” – ” بزنگاه ” -” سه در چهار ” – ” نقطه سر خط ” – ” کوچه اقاقیا ” – ” سیب خنده ” – “دنیای شیرین ” – ” ساعت خوش ” – ” زیر آسمان شهر ” – ” حرف تو حرف ” و …. اشاره کرد.

در ادامه عکس های رضا عطاران را با هم ببینیم :

اولین مورد از عکس های رضا عطاران

دومین مورد از عکس های رضا عطاران

رضا عطاران در سکانس یک فیلم

رضا عطاران در جشنواره

سومین مورد از عکس های رضا عطاران

رضا عطاران در فیلمی دیگر

چهارمین مورد از عکس های رضا عطاران

تصویری از رضا عطاران

یک تصویر جالب از رضا عطاران2 تصویر از همسر رضا عطاران :

همسر رضا عطاران

عکس دیگر از همسر رضا عطاران

وی در سال 1373 با فریده فرامرزی ازدواج کرد . این دو در فیلم ” استراحت مطلق ” در کنار یکدیگر قرار گرفتند و به ایفای نقش پرداختند.

امیدواریم از مشاهده عکس های رضا عطاران و بیوگرافی او لذت برده باشید . جهت مشاهده عکس های بیشتر در این زمینه کلیک کنید. شاد و پیروز باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *