دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو پرستاری و انواع روپوش های پرستاری شیک

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصاویری از جدیدترین انواع مدل مانتو پرستاری و روپوش های پرستاری با طراحی زیبا و شیک مخصوص پرستاران ایرانی و غیر ایرانی را گردآوری کرده ایم که در ادامه می توانید ملاحظه نمایید.

پرستاری شغل بسیار شریفی است که در انجام این وظیفه باید از خودگذشتگی زیادی داشته باشید، ضمن اینکه همواره زحمت زیادی به گردن پرستاران می باشد، از این رو در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز تولد حضرت زینب (س) با نام روز پرستار نامگذاری شده تا به نوعی قدردان زحمات این عزیزان باشد، در ادامه این مطلب می توانید انواع مدل مانتو پرستاری مخصوص پرستاران خانوم و آقا در طراحی های جدید و متنوع را ملاحظه نمایید.

سازمان های اداری، بیمارستان ها و موسسات مختلف به منظور ایجاد نظم و یکدست شدن پوشش پرسنل و کارمندان خود، معمولا از لباس های فرم و متحدالشکل استفاده می کنند، انجام این کار ضمن آراستگی و زیبایی می تواند تاثیرات فوق العاده ای در سبک کار کارکنان مختلف داشته باشد. در مطالب قبلی، با مدل هایی از لباس فرم اداری زنانه و دخترانه، مدل مانتو شلوار اداری و مدل مانتو زنانه آشنا شده اید، اکنون در ادامه این بخش تصاویری از مدل روپوش های فرم سفید و سورمه ای برای پرستاران زن و مرد قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

تصاویری از مدل مانتو پرستاری و روپوش سفید زنانه و مردانه

پرستاران جزو اقشار مهربان و زحمتکش جامعه هستند و لباس سفیدی که بر تن می کنند آنها را به موجودات دوست داشتنی تری تبدیل می کند. البته هر بیمارستانی می تواند فرم و لباس مخصوصی داشته باشد. در این قسمت می توانید نمونه هایی از انواع لباس فرم پرستاری و پزشکی زنانه و مردانه با طرح های ایرانی، اسلامی و نیز خارجی را مشاهده کنید.

مدل روپوش سفید پرستاری و پزشکیمدل روپوش ساده پرستاری برای خانوم ها

مدل روپوش پرستاری شیک زنانهمدل لباس فرم پرستاری و پزشکی زنانه

مانتو رسمی و سورمه ای رنگمدل مانتو و شلوار اداری سورمه ای رنگ برای خانوم های ایرانی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتو پرستاری+عکسمدل لباس فرم پرستاری زنانه

طرح مانتو پرستاران خانوممدل لباس پرستاری یقه هفت زنانه

فرم پرستاری زیبا برای خانوم هاروپوش پرستاری زنانه با طرح ایرانی و زیبا

مدل مانتو پرستاران خانومطراحی زیبای لباس فرم پرستاری برای خانوم های ایرانی

طراحی جدید روپوش پرستاری زنانهمدل لباس پرستاری زنانه و جدید

لباس پرستار زن خارجیلباس فرم پرستاری زنانه

طرح لباس پرستاری زنانهلباس سفید پرستاری زنانه

مدل لباس پرستاری زنانهمدل لباس فرم اداری و کارمندی زنانه

مدل لباس پرستاری برای خانوم هاطراحی زیبای لباس پرستاران خانوم

مدل لباس پرستاری جدیدمانتو فرم پرستاری با طراحی جدید

مدل لباس پرستاری زیباطراحی ایرانی لباس فرم پرستاری برای خانوم ها

مدل زیبای مانتو پرستاریمدل مانتو سفید و کوتاه برای پرستاران جوان و شیک پوش

روپوش پرستاری و پزشکی مردانهلباس پرستاری خانوم ها با طراحی جدید و زیبا

روپوش پزشکی سادهروپوش پرستاری مردانه

مدل مانتو و روپوش مردانه پرستاریمانتو و روپوش پرستاری برای خانوم ها و آقایان

طرح جذاب مانتو پرستاریطراحی شیک لباس پرستاری زنانه

روپوش سفید برای پرستاریطرح زیبای روپوش پرستاری مخصوص خانوم ها

روپوش پرستاری مردانهمدل لباس پرستاری برای آقایان

مدل مانتو پرستاری جدیدمدل روپوش بلند پرستاری برای خانوم ها

مدل ساده روپوش پرستاریمدل روپوش سفید زنانه برای پزشک و پرستار

مدل جدید مانتو پرستاری+عکسمدل لباس فرم بیمارستانی

طرح زیبای مانتو پرستاریمدل زیبا و شیک روپوش پرستاری و پزشکی

طرح مانتو پرستاری برای خارجی هاروپوش پرستاری زنانه و آستین کوتاه مدل روپوش پرستاریمدل مانتو شلوار سفید مخصوص خانوم های پرستار

عکس مدل مانتو پرستاری

مدل مانتو برای پرستاران خارجی

انتخاب لباس مناسب برای پرسنل بیمارستان به خصوص کادر پزشکی و پرستاران از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند در روحیه بیماران تاثیر زیادی داشته باشد، امروزه طراحان و تولید کنندکان پوشاک برای مشاغل مختلف به دنبال ایجاد تنوع در طراحی این لباسها می باشند تا با حفظ چهارچوب ها و نیازمندی های این سطوح از پرسنل فرم های زیبا و خاصی طراحی کرده تا علاوه بر برازنده بودن این قشر بتواند زیبایی و خاص بودن را به همراه داشته باشد و فضای پر استرس بیمارستان را کاهش دهد، روپوش های پرستاری در ایران اگرچه اغلب ساده است اما در کشورهای دیگر در انواع لباسهای آستین کوتاه و در رنگ های دیگر طراحی می شوند، در ادامه تصاویر بالا مدلهای متنوعی از انواع روپوش نرس برای پرستاران خارجی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر مانتوهای پرستاری

امروزه انواع روپوش کار زنانه و مردانه در رنگها و طراحی های مختلف تولید و روانه بازار می شود که هر حرفه ای می تواند روپوش مخصوص خود را برای پرسنل خود سفارش و خریداری نماید، روپوش یا مانتوهای پرستاری برای آقایان و خانم ها در کشورمان اغلب یکدست و ساده بوده و معمولا به دو رنگ سفید یا مشکی می باشد، در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای متنوع تری از روپوش پرستاری دیدن کنید.

مدل مانتوی پرستاری زنانهمدل مانتوی پرستاری زنانه شیکمدل مانتوی پرستاری بلندمدل مانتوی پرستاری سادهانواع مانتوی پرستاریمدل مانتو پرستاری بلندمدل مانتوی پرستاری خاصمدل مانتوی پرستاری خارجیمدل مانتوی پرستاری خام هامدل روپوش پرستاری مردانهمدل مانتو پرستاری زیبامدل روپوش پرستاری اقایانمدل مانتوی پرستاریمدل مانتو پرستاری جذاب

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم تماشای انواع مدل مانتو پرستاری که برای این بخش گردآوری کرده ایم، توجهتان را جلب کرده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین و زیباترین مدل لباس های مجلسی و رسمی برای خانم ها و آقایان خوشتیپ و شیک پوش می توانید با مراجعه به قسمت دنیای مد از مطالب قبلی آرگا در این زمینه دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *