دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک با خمیر فوندانت با تزیینات خلاقانه و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

خمیر فوندانت خمیری نرم و لطیف است که از آن برای تزیین کیک استفاده می کنند. در ان مطلب بیش از بیست مدل تزیین کیک با خمیر فوندانت را با ایده های خلاقانه و زیبا در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

تزیینات مخصوص کیک یکی از کارهایی است که نیازمند مهارت و استعداد است. شما می توانید با ایده های خلاقانه و زیبا انواع کیک ها را به زیبایی دیزایین کنید. در ادامه این مطلب مدل های تزیین شده کیک با خمیر فوندانت را در اختیار شما کدبانو های عزیز ایرانی قرار داده ایم.

امروزه تزیین کیک با ژله و استفاده از خمیر فوندانت، برای تزئین کیک در بیشتر قنادی ها دیده می شود. شما می توانید کیک های خانگی را نیز در منزل به کمک ژله و خمیر و … تزیین کنید. در این بخش مدل های شیک و خلاقانه تزیینات کیک با استفاده از خمیر را مشاهده خواهید کرد.

تزیین کیک

انواع مدل های تزیین کیک تولد با خمیر فوندانت

تزیین کیک با خامه یکی از قدیمی ترین روش های تزیین کیک است که در گذشته در بیشتر قنادی ها به وفور دیده می شد امروزه انواع کیک تولد و کیک های خانگی را با کمک فوندانت به زیبایی تزئین می کنند. اگر شما ترجیح می دهید که در منزل خودتان کیک تولد خود و یا اعضای خانواده تان را تهیه کنید می توانید بعد از پخت کامل کیک آن را به زیبایی با فوندانت تزیین کنید. مدل تزیین کیک

اگر شما تمایل دارید که برای دیزایین کیک از فوندانت خانگی استفاده کنید می توانید برای تهیه خمیر  از طرز تهیه خمیر فوندانت نوشته شده در مجله اینترنتی آرگا استفاده نمایید در تصاویر زیر مراحل تزئین کیک با خمیر فوندانت را به شکل تصویری ملاحظه می کنید.

تزیین کیک با خمیر فوندانت

مدل های تزیین کیک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در این بخش مدل های شیک و فانتزی تزیین کیک تولد با  فوندانت را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها تزیین زیبایی را برای کیک انجام دهید.

مدل تزیین کیک شیک تزیین کیک با طرح قلب مدل تزیین کیک با خمیر فوندانت مدل های شیک تزیین کیک مدل های تزیین کیک تزیین کیک با خمیر فوندانت

تزیین کیک عروسی  با خمیر فوندانت

در همه سفره های عقد و مجالس عروسی از کیک استفاده می کنند. شما میتوانید کیک های نامزدی و عروسی را به کمک خمیر فوندانت به زیبایی تزیین کنید.

مدل های شیمک و فانتزی تزیین کیکمدل تزیین کیک

در ادامه این بخش مدل هایی از تزیینات کیک با خمیر فوندانت را برای مجالس نامزدی و عروسی مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از تماشای این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل تزیین کیک عروسی مدل های تزیین کیک عروسی و نامزدی   تزیین کیک

تزیین کیک عروسی با طرح ستاره

Decorate a cake with fondant icing paste (3)

تزیین کیک با فوندانت برای کودکان

تزیین کیک خانگی نشان دهنده استعداد و مهارت کدبانوی خانه است. اگر شما برای تولد فرزندتان کیک خانگی تهیه کرده اید می توانید این نوع کیک ها را با کمک فوندانت به زیبایی تزیین کنید.

تزیین کیک زیبا و ساده

مدل تزیین کیک شیک و مدرن

بهتر است که برای تزیین کیک تولد کودکان از طرح های عروسکی و تصاویر حیوانات و مناظر استفاده کنید. اگر شما برای اولین بار است که می خواهید تزیین کیک را در منزل انجام دهید بهتر است که از طرح های ساده استفاده کنید. با تمرین زیاد می توانید تزیینات شیک و خلاقانه ای را برای انواع کیک ها انجام دهید. تصاویر ادامه مطلب می توانند راهنمای خوبی برای تزیین کیک شما در منزل باشند.

مدل های تزیین کیک شیک مدل تزیین کیک تزیین زیبا کیک برای کودکان تزیین زیبا و خلاقانه کیک با خمیر فوندانت تزیین کیک با خمیر فوندانت برای کودکان

مدلهای جدیدتری از تزیینات کیک با خمیر فوندانت

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، ایده های متنوع و جذاب زیادی برای تزیینات کیک با استفاده از خمیر فوندانت وجود دارد که با توجه به جنسیت، سن و سلیقه هر کسی می توان طرح های زیبا و جذابی روی کیک پیاده کرد؛ اگرچه برخی از طرح های عجیب و غریب و جذاب ایجاد شده بر روی کیک ها که در بروشور های تبلیغاتی و یا پشت ویترین مغازه ها می بینید, ممکن است این تصور را ایجاد کند که تهیه آنها بسیار پیچیده و سخت هستند، اما انجام این کار آنچنان که فکر می کنید, سخت و عجیب نیست، بلکه به مانند بسیاری از هنر های دیگر نیازمند کمی دقت، حوصله و ذوق و اشتیاق می باشد تا بتوانید فرم دلخواه خود را روی کیک ایجاد کنید، در ادامه تصاویر دیگری از مدل تزیینات جدید کیک با خمیر فوندانت را قرار داده ایم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

تصاویری از تزیینات کیک با خمیر فوندانت

بسیاری از خانوم های خوش سلیقه و کدبانو های ایرانی تمایل دارند که کیک را به صورت سالم و بهداشتی و با سلیقه خود در منزل تهیه کنند، از این رو در صورتی که قصد انجام تهیه کیک و تزیینات زیبای آن را در منزل دارید، می توانید بعد از تهیه کیک با طعم دلخواه خود از انواع مدل های ارائه شده  از تزیین کیک خانگی با خامه، تزیین کیک با ژله و بسیاری از ایده های  جدید و جذاب دیگر به راحتی الگو بگیرید و طرح و مدل دلخواه خود را بر روی کیک پیاده کنید، در اینجا می توانید از نمونه های دیگر تزیینات کیک با خمیر فوندانت، دیدن کنید و الهام بگیرید.

جدیدترین تزیینات کیک با خمیر فوندانت

مدل تزیینات کیک با خمیر فوندانت

انواع تزیینات کیک با خمیر فوندانت

تزیینات کیک تولد با خمیر فوندانت

تزیینات عاشقانه کیک با خمیر فوندانت

تزیین کیک شیک با خمیر فوندانت

تزیینات دیدنی کیک با خمیر فوندانت

تزیینات جذاب کیک با خمیر فوندانت

تزیین کیک بچگانه با خمیر فوندانت

تزیینات زیبای کیک با خمیر فوندانت

تزیینات جدید کیک با خمیر فوندانت

تزیینات کیک دخترانه با خمیر فوندانت

تزیینات کیک با خمیر فوندانت

تزیین کیک تولد با خمیر فوندانت

در این بخش مدل های شیک و خلاقانه تزئین کیک با خمیر فوندانت را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها بهترین ایده برای تزئین کیک شما باشند.

در صورت تمایل برای مشاهده انواع تزیین کیک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *