دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سفره هفت سین عروسکی با تزئین زیبا و دوست داشتنی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

ایده تزیین هفت سین با انواع عروسکها، پیشنهاد جذاب و دوست داشتنی است که طرفداران زیادی دارد، در ادامه این مطلب می توانید نمونه هایی زیبا و متنوع از مدلهای سفره هفت سین عروسکی را مشاهده نمایید.

ایده های خلاقانه و جذاب زیادی برای تزیین و طراحی هفت سین عید نوروز وجود دارد؛ در این مطلب مدل های زیبایی از سفره هفت سین عروسکی در اشکال زیبا و متنوع را گلچین کرده ایم که استفاده از آنها می تواند برای ایجاد دکوراسیون شیک و خاص منزل برای نوروز بسیار تاثیرگذار باشد، در ادامه می توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کرده و لذت ببرید.

تصاویری زیبا و متنوع از سفره هفت سین عروسکی

سفره هفت سین یکی از سنت های زیبای ایرانیان است که به هنگام ایام نوروز بر روی زمین یا میز چیده می شود و اعضای خانواده در هنگام تحویل سال به دور آن جمع می شوند، ضمن اینکه معمولا تا روز سیزده نیز نگهداری می شود. حال می توان سفره هفت سین را در سبک های مختلف سنتی و جدید دیزاین کرد، یکی از روش های جذاب و جدید برای دیزاین سفره هفت سین، مدل تزیین عروسکی می باشد که در ادامه این بخش تصاویری دیدنی از این نمونه ها را ملاحظه می کنید.

ایده خلاقانه برای تزیین هفت سینمدل هفت سین عروسکی زیبا و شکیل

میز هفت سین عروسکیچیدمان سفره هفت سین عید نوروز به سبک جدید

تزیینات هفت سین عروسکیسفره هفت سین سنتی با طراحی و تزیین زیبا

عکس سفره هفت سین عروسکیمدل عروسک خمیر چینی برای هفت سین

  •  آرون گروپس

طراحی هفت سین زیبا برای عید نوروزتزیین سفره هفت سین با ایده های جالب

مدل هفت سین عروسکی جذاب و زیباطراحی سفره هفت سین با عروسکهای زیبا

طراحی هفت سین عروسکیخلاقیت در دیزاین سفره هفت سین نوروز

سفره هفت سین عروسکی شیکتزیین هفت سین با مجسمه های عروسکی زیبا

سفره هفت سین تزیین شده با عروسکمدل زیبایی از هفت سین عروسکی

دیزاین هفت سین عروسکیمدل های هفت سین عروسکی زیبا و جذاب

هفت سین عروسکی زیبا و شکیلدیزاین سفره هفت سین با خلاقیت های زیبا

سفره هفت سین سنتیتزیین سفره هفت سین سنتی برای عید نوروز

هفت سین مدل عروسکیعکس سفره هفت سین با تزیینات هنرمندانه و دوست داشتنی

مدل هفت سین عروسکی

از آنجا که هر سال شمسی به نام یک حیوان نامگذاری شده است، لذا استفاده از نماد آنها در سفره هفت سین نوروز بسیار رایج و پرکاربرد می باشد، در این قسمت مدل هایی از تزیین سفره هفت سین با عروسکهای حیوانی مختلف را گردآوری کرده ایم که تماشای آنها می تواند برای شما دوستان عزیز جذاب باشد.

هفت سین سال خرگوشایده جذاب برای تزیین هفت سین سال خرگوش

تزئین هفت سین عروسکیخلاقیت جالب برای دیزاین سفره هفت سین

سفره هفت سین عروسکی+تصویرمدل زیبای سفره هفت سین برای سال سگ

سفره هفت سین عروسکی + عکسسفره هفت سین نمدی با ایده های جذاب و خلاقانه

مدل سفره هفت سین میمونطراحی هفت سین با ایده های جذاب و نو

سفره هفت سین عروسکی زیبا

سبزه عید یکی از مهمترین اجزای هفت سین بوده و نماد سرسبزی، تولد و زایش می باشد، روش های متفاوت و زیبایی برای درست کردن و تزیین سبزه عید وجود دارد، از این رو در اینجا قصد داریم، نمونه هایی دیدنی از سبزه های هفت سین عروسکی را نمایش دهیم که ضمن مشاهده، می توانید برای تزیینات سبزه هفت سین خود ایده بگیرید.

سفره هفت سین فانتزی جذابمدل سبزه عید فانتزی و جذاب

سبزه عروسکی زیباایده جذاب برای طراحی سبزه هفت سین

سبزه هفت سین عروسکیمدل سبزه عید عروسکی

سفره هفت سین فانتزی و زیباتزیین سبزه عید با نمد

سفره هفت سین تخم مرغی

هفت سین عروسکی و فانتزی زیبا

افراد به ویژه خانم های عزیز برای چیدمان و تزیینات سفره هفت سین همه ساله به دنبال ایده های زیبا، دوست داشتنی و البته شیک و جذاب می باشند. تنوع ایده و طراحی سفره هفت سین بسیار زیاد می باشد و به همین جهت خانم های عزیز می توانند بر اساس نوع دیزاین منزل خود و یا مدل مدنظر خود مدل و یا طرح انتخابی خود را برای تزیینات و چیدمان سفره هفت سین انتخاب نمایید. در صورتی که دیزاین منزل افراد از طراحی لوکس با رنگ سال برخوردار باشد سفره هفت سین آبی می تواند انتخاب ایده آل و جذاب برای این دسته از افراد باشد و چنانچه سبک طراحی منزل شما سنتی است می توانید سفره هفت سین سنتی را مورد استفاده قرار دهید.

نمونه های جذاب از مدل سفره هفت سین عروسکی را در بالا مشاهده کردید. در ادامه این بخش سعی داریم مدل های جذاب تر و سنتی تری از هفت سین های عروسکی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم. انتخاب عروسک های متفاوت با لباس های محلی زیبا می توانند زیبایی و جلوه هفت سین منزل شما را دو چندان نمایند.

در پایان امیدواریم از مشاهده انواع مدل های هفت سین فانتزی و عروسکی زیبا که در این بخش در اختیارتان قرار داده ایم، لذت برده باشید. در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین و زیباترین مدل های سفره هفت سین معرفی شده در مطالب قبلی می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و برای تزیینات جذاب و دیدنی هفت سین عید نوروز در منازل خود الهام بگیرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *