دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی هفت سین و عید نوروز جدید و جالب

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین مدل های کاردستی هفت سین برای بچه ها و ایده هایی برای ساخت کاردستی عید نوروز با طرح هفت سین را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک ایده ایی جالب برای ساخت کاردستی شما محسوب می گردد.

ساخت انواع مختلف کاردستی عید نوروز برای کودکان و همچنین والدین و مربیان گرامی قابل توجه است و اغلب در روزهای پایانی سال اقدام به ساخت اینگونه کاردستی ها می نمایند.  در این مطلب قصد داریم با ارائه جدیدترین مدل ها و عکس های انواع کاردستی عید نوروز و کاردستی هفت سین، شما را با جدیدترین ایده ها برای ساخت اینگونه کاردستی ها آشنا سازیم. در ادامه می توانید این مدل های زیبا و جذاب را مشاهده فرمایید.

مدل های کاردستی هفت سین برای کودکان :

بهترین ایده برای ساخت هفت سین دست ساز الگوبرداری از هفت سین های زیبا و جذاب است که ضمن مشاهده تصاویر آنها می توانید با ایده های جدید و متنوع، زیباترین سفره هفت سین را تهیه نمایید. همانطور که می دانید اینگونه کارهای دست ساز اغلب برای کودکان پیش دبستانی و مقطع ابتدایی تهیه می گردد، از این رو بهتر است از طرح و مدلی کودکانه و فانتزی استفاده نمایید و همچنین توجه داشته باشید که نمای کلی این وسایل دست ساز دارای مفهومی ساده برای کودک باشد. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی در جهت ساخت کاردستی عید نوروز با طرح هفت سین باشند.

کاردستی هفت سینکاردستی عید نوروزکاردستی جدید هفت سینکاردستی جدید هفت سینمدل کاردستی هفت سینهفت سین کودکانهکاردستی خلاقانه کودکانکاردستی جدید هفت سینکاردستی عید نوروز

نکته مهم و قابل توجه دیگری که در چیدمان کلی و ساخت هفت سین دست ساز از اهمیت زیادی برخوردار است، توجه به تمامی اجزا هفت سین کودکانه از جمله ظروف و سبزه هفت سین و همچنین نوع چیدمان است که در کنار یکدیگر کارهای دست ساز زیبا و ایده آلی را تشکیل می دهند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده خواهید نمود، برای ساخت هفت سین از طرح ها و ایده های فانتزی و عروسکی استفاده شده است که عاملی برای جذاب تر شدن هفت سین دست ساز می باشد.

کاردستی کودکانه هفت سینسبزه هفت سینکاردستی کودکانسبزه هفت سین کودکانcraft 7sin (3)هفت سین برای کودکانسبزه فانتزیو عروسکیکاردستی کودکانه هفت سینکاردستی هفت سین جدیدخلاقیت هفت سین با ایده های جدید

سفره هفت سین از آداب و سنت های زیبای ایرانیان است که امروزه افراد وسواس زیادی برای چیدمان سفره هفت سین از خود نشان می دهند و دوست دارند از ایده های جذاب و زیبا استفاده کنند؛ سفره هفت سین شامل اجزای مختلف است، اما حتما باید هفت چیز که با حرف سین آغاز شده باشد، مورد استفاده قرار گیرد، حال هر یک از اجزای آن نماد و سنبل چیزی می باشد، مثلا؛ سیب نماد مهر، سکه نماد برکت و روزی، سیر و سماق نماد نشاط و شادی، سمنو به نشانه باروری گیاهان، سنجد نشانه عشق و سبزه نماد سرسبزی و شادابی می باشد، ضمن اینکه قرآن نماد برکت و توکل به خدا و آینه و شمع به منظور روشنایی، اجزای دیگر سفره را تشکیل می دهند، در ادامه تصاویری از انواع خلاقیت ساده و جذاب سفره هفت سین را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع خلاقیت هفت سین

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در صورت داشتن کمی ذوق و خلاقیت می توانید با ساده تترین وسایل و به سادگی سفره هفت سین های زیبایی در منزل بسازید، استفاده از وسایلی همچون کاغذ و مقوا های رنگی، فوم، نمد، بطری های پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف و … ایده های جذابی برای ساخت تزیینات هفت سین عید می باشد، در اینجا می توانید نمونه هایی از این کاردستیهای زیبا را ببینید و ایده بگیرید.

خلاقیت هفت سین

خلاقیت ساخت هفت سین زیبا

خلاقیت برای ساخت هفت سینکاردستی ماهی با ایده جذاب و زیبا برای کودکان

تصاویری از خلاقیت هفت سین

خلاقیت هفت سین برای عید

خلاقیت هفت سین ساده

کاردستی هفت سین خلاقانه

خلاقیت هفت سین کودکانه

خلاقیت هفت سین با فوم

کاردستی هفت سین زیبا

خلاقیت زیبا از هفت سینکاردستی گل با کاغذ رنگی به شکل زیبا و خلاقانه

خلاقیت ساخت هفت سین

خلاقیت هفت سین جالب

خلاقیت هفت سین زیبا

کاردستی هفت سین کودکانه

امیدواریم از مشاهده مدل های متنوع و زیبای انواع کاردستی عید نوروز لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر آموزش ها در زمینه ساخت کاردستی های مختلف و همچنین از مدل های جدید و زیبای کاردستی با موضوعات مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *