دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب لوبیا از نظر معبران مختلف نشانه چیست؟

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸
  • ۰

لوبیا یکی از حبوبات مغذی است که در برخی جوامع حتی به جای نان نیز استفاده می شود، ضمن اینکه دیدن آن در خواب ممکن است برای هر کسی پیش آید، از این رو در ادامه به معرفی تعبیر خواب لوبیا می پردازیم.

به طور کلی دیدن حبوبات مثل لوبیا، نخود، ماش و … در خواب از دیدگاه معبران مختلف دارای معنای نیکویی نمی باشد و بسیاری از آنها از جمله حضرت یوسف (ع) دیدن حبوبات در خواب را به معنای رنج و غم می دانند، برای آشنایی با تعابیر دیگر معبران مشهور در این زمینه همراه ما شوید.

بسیاری از افراد بعد از دیدن خواب یا رویایی که فکر آنها را مشغول کرده، به دنبال آگاهی از تعبیر آن از منابع و کتاب های معتبر در این زمینه هستند؛ در مطالب قبلی تعبیر خواب مادر، تعبیر خواب کتاب، تعبیر خواب عروسی و … را در اختیارتان قرار داه ایم، اکنون در این مطلب قصد داریم تعبیر رویای لوبیا به روایت تعبیرگران اسلامی و غربی را معرفی نماییم، از این رو تا پایان این مطلب می توانید همراه ما شوید.

تعبیر لوبیا از دیدگاه های مختلف

معرفی تعبیر خواب لوبیا

بسیاری از معبران مشهور دیدن لوبیا را به نشانه غم، بیماری، نگرانی، نا امیدی و مشکلات می دانند، به طور کلی از منظر آنها معنای رویای لوبیا خوب نمی باشد. در اینجا می توانید با دیدگاه های دیگر معبران مطرح همچون ابن سیرین، ابراهیم کرمانی و … در رابطه با این موضوع آشنا شوید.

تعبیر رویای لوبیا از دیدگاه ابن سیرین

دیدن لوبیا در خواب در هر شرایطی (خام یا پخته باشد و اینکه در فصلش ببینید یا نه) بیانگر غم بوده و خیری در آن نیست.

تفسیر خواب لوبیا

  •  آرون گروپس

تعبیر خواب آنلی بیتون

اگر کسی خواب لوبیا را ببیند، تأویل آن به نشانه نگرانی زیاد بوده و اینکه فرزندانش بیمار می شوند، مخصوصا اگر ببینید که لوبیا ها در حال رشد هستند.

اگر در خواب دانه های خشک لوبیا را ببینید، بیانگر نا امیدی زیاد در زندگی است، بنابراین بیشتر مراقب خودتان باشید تا به بیماری خاصی دچار نشوید.

اگر ببینید که در خواب لوبیا می خورید نیز به نشانه پیش آمد بدبختی و یا بیماری دوستی عزیز می باشد.

تعبیر رویای لوبیا

تعبیر خواب سرزمین رؤیا ها

دیدن لوبیا و داشتن آن در خواب به معنای پیش آمد مشکلات در آینده است.

اگر ببینید که لوبیا ها رشد می کنند به نشانه اضطراب و دردسر است.

خریدن لوبیا به نشانه آن است که درگیر یک رسوایی می شوید.

خوردن لوبیا به معنای ابتلا به یک بیماری مسری است.

پختن لوبیا به معنای آن است که در کارتان پیشرفت خواهید کرد.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر کسی در عالم رویا ببیند که لوبیا می کارد، تعبیر آن به معنای ناراحتی و غم می باشد.

تعبیر خواب لوبیا

به طور کلی لوبیا یک ماده غذایی مفید می باشد که بسیاری از کشور ها به دلیل مواد غذایی فراوانی که دارد، آن را به جای نان استفاده می کنند، اما از آنجا که لوبیا نفاخ بوده و موجب نفخ شکم می شود، بنابراین معبران اسلامی دیدن آن را در عالم خواب دارای تعابیر خوبی نمی دانند، اما معبران غربی تأویل لوبیا را نیکو دانسته و به دلیل اینکه جایگزین خوبی برای نان است و در مواقع قحطی و گرسنگی نیز می تواند سیر کننده باشد، آن را به نشانه نعمت و برکت می دانند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *