دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت پاکت کادو خلاقانه و زیبا با استفاده از مقوا و وسایل ساده در خانه

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در صورتی که علاقمندید ساخت پاکت کادو زیبا، کم هزینه و متناسب با سلیقه خود را در منزل تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم خواندن این مطلب از آرگا را از دست ندهید.

قرار دادن هدیه یا کادو در داخل پاکت های هدیه دست ساز و زیبا ایده بسیار جذابی است، از این رو در این مطلب قصد داریم، روش ساخت پاکت کادو زیبا و شکیل را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم که برای یادگیری آن و مشاهده انواع پاکت ها و جعبه های کادویی شیک می توانید در ادامه همراه ما شوید.

ساختن پاکت و جعبه های کادویی در اشکال زیبا و متنوع در منزل یک کار خلاقانه و جذاب است که ضمن ایجاد سرگرمی و صرفه جویی در هزینه ها می تواند ارزش هدیه را در نزد شخص دریافت کننده آن چند برابر نماید، در مطالب قبلی با آموزش پاکت پول عروسی، ساختن کارت پستال، ساختن جعبه کادو و … آشنا شدید، اکنون می توانید روش درست کردن یک پاکت کادو ساده را فرا بگیرید.

آموزش ساخت پاکت کادو با مقوا

در اینجا روش ساخت یک پاکت کادویی شیک و بسیار ساده را آموزش می دهیم که بعد از یادگیری آن می توانید با کمترین هزینه و به راحتی آن را در منزل بسازید و عزیزانتان را سوپرایز نمایید.

 ساختن پاکت کادو

وسایل مورد نیاز

  • کاغذ یا مقوا
  • چسب مایع
  • پرگار
  • قیچی و مداد

برای ساخت پاکت کادویی به این روش لازم است، در ابتدا کاغذ کادو و یا مقوا در شکل و اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس بر روی آن با پرگار یا یک جسم دایره ای شکل، به تعداد چهار دایره یکسان و در اندازه مناسب برای هدیه خود، رسم کنید.

 ساخت پاکت کادوی شیک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سپس با قیچی اشکال رسم شده را برش بزنید و بعد دایره های برش زده را از وسط تا کرده و بعد آنها را به هم بچسبانید.

پاکت کادویی شکیل

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دایره ها را به صورت مرتب روی هم قرار داده و سپس با چسب بچسبانید.

 ساخت پاکت کادوی زیبا

 ساخت پاکت کادویی
اکنون پاکت کادو شما تقریبا آماده شده و می توانید از یک روبان دلخواه برای بستن آن استفاده کنید.

 ساخت پاکت کادو

 ساخت آسان پاکت هدیه

برای زیبایی بیشتر پاکت می توانید از کاغذ های رنگی استفاده کرده و یا اینکه دایره ها را از ترکیب رنگ های سفید و صورتی، آبی و سفید و یا قرمز و مشکی استفاده کنید. ضمن اینکه به کار بردن تزییناتی مثل پاپیون، نگین، برچسب هایی با طرح های مختلف مثلا با طرح قلب و … نیز به جذابیت بیشتر کار کمک می کند.

 ساخت پاکت هدیه

در ادامه این بخش مدل های زیبایی از پاکت و ساک کادویی به اشتراک گذاشته ایم که ضمن لذت بردن از تماشای این تصاویر زیبا می توانید با کمی دقت در تصاویر و الگو گرفتن از آنها، پاکت های هدیه زیبا و شکیل در منزل بسازید.

ساخت ساک کاغذی کادوپاکت و ساک هدیه مدل دسته دار

ساخت پاکت کادویی جذاب و زیبا تزیین پاکت هدیه با روبان

ساک کادوی شکیلپاکت کادویی مقوایی و بسیار زیبا

ساخت پاکت کادویی برای پولتزئین شکیل پاکت پول

ساخت پاکت کادویی شکیلپاکت هدیه شکیل و زیبا

ساخت پاکت کادوپاکت کادو کرکره ای

ساختن پاکت هدیه+تصویرپاکت کادو طرح دار و ابر و بادی

ساختن پاکت کادو+عکسمدل ساک کادو شیک و زیبا

درست کردن پاکت کادو

انواع جعبه کادویی زیبا و شیک

حتما لازم نیست برای ساختن جعبه ها و پاکت های کادویی هزینه چندانی داشته باشید، بلکه به راحتی و با ساده ترین وسایل می توان در منزل جعبه های هدیه زیبا و منحصر به فرد ساخته و به مقدار قایل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کرد، ضمن اینکه می توانید دوستانتان را با هدایای زیبای خود سورپرایز و خوشحال کنید، البته بسیاری از افراد خلاق و هنرمند از این کار می توانند درآمدزایی داشته باشند، در ادامه تصاویر بالا از انواع پاکت های کادو شکیل، نمونه های دیگری از جعبه های کادویی متنوع در طراحی های زیبا و جذاب قرار داده ایم که می توانید از هر کدام از آنها برای ساختن جعبه های کادو شیک ایده بگیرید.

ایده ساخت پاکت کادو

در گذشته برای پیچاندن کادوها تنها از کاغذ کادو استفاده می شد، اما امروزه ظاهر هدایا اهمیت زیادی پیدا کرده و در انواع بسته بندی های شکیل و زیبا و به صورت جعبه ها و ساک دستی های فانتزی و زیبا این کار انجام می گیرد، در واقع انتخاب یک جعبه کادویی زیبا علاوه بر اینکه نشان دهنده سلیقه شما می باشد، می تواند نشان دهنده ارزش و احترامی باشد که برای شخصی که می خواهید به وی هدیه دهید، قائل هستید، در اینجا تصاویر جدیدی از جعبه کادویی های شیک گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرند.

تصاویر خلاقیت جعبه کادو ساخت جعبه کادو شکیل ساختن پاکت جادویی شیک انواع خلاقیت جعبه کادو مدل ساخت جعبه کادو ایده ساخت جعبه کادو ساخت جعبه کادو متفاوت ساخت جعبه کادو جالب مدلی از ساخت پاکت کادو ساخت جعبه کادو جذاب ساخت جعبه کادو شیک ساخت جعبه کادو زیبا ساخت جعبه کادو انواع ساخت پاکت کادو

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در صورت تمایل برای آشنایی با انواع خلاقیت و کاردستی زیبا و جدید با استفاده از وسایل ساده که در مطالب قبلی به معرفی آنها پرداخته ایم، می توانید به قسمت هنر در خانه مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *