دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تغییر پسورد اینستاگرام با آموزش تصویری دو روش ساده

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸
  • ۰

یکی از نرم افزارهای پر کاربرد در فضای مجازی برنامه اینستاگرام می باشد. با توجه به مورد هدف بودن این برنامه توسط هکرها پیشنهاد می شود در تایمهای مختلفی رمز عبور حساب کاربری خود را تغییر دهید تا اطلاعات شما ایمن باقی بماند. البته تغییر پسورد حساب کاربری می تواند به خاطر استفاده از یک رمز ساده قابل حدس زدن نیز باشد. اگر با نحوه تغییر پسورد اینستاگرام آشنایی ندارید با این مطلب از آرگا همراه ما باشید.

این مطالب از آرگا به تغییر رمز حساب اینستاگرام می پردازد. برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرامی خود بهتر است هر چند مدت یکبار نسبت به تغییر گذرواژه صفحه اینستاگرام، اقدام نمایید. هکرها حساب های اینستاگرامی را بیشتر مورد هدف قرار می دهند و چنانچه رمز عبور ساده ای نیز برای اکانت خود انتخاب کرده باشید اطلاعاتتان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

روشهای تغییر پسورد اینستاگرام

نحوه استفاده از برنامه اینستاگرام

هنگام ایجاد حساب کاربری در برنامه پرطرفدار اینستاگرام، نیاز است تا نام کاربری و یک رمز عبور برای اکانت خود در نظر بگیرید. این پسورد ورود شما را به اکانتتان ممکن ساخته و افراد دیگر به اطلاعات و تنظیمات صفحه اینستاگرامی شما دسترسی نخواهند داشت. بهتر است یک رمز عبور قوی برای حساب کاربری خود انتخاب کنید و همچنین پسورد اینستاگرام، خود را دوره ای تغییر دهید تا امکان هک شدن آن را کاهش دهید.

از دلایل تغییر دادن رمز، می توان به ساده بودن رمز عبور اشاره نمود که به راحتی قابل پیش بینی خواهد بود و یا اینکه شما ممکن است رمز عبور خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده باشید. در ادامه با روش های تغییر پاسورد اینستاگرام آشنا خواهید شد.

تغییر رمز اینستاگرام در صورت دانستن رمز قبلی

۱. هنگامی که کاربر رمز عبور قبلی خود را در اختیار داشته باشد عوض کردن پسورد اینستاگرام ساده خواهد بود. برای این کار ابتدا برنامه اینستاگرام را اجرا نمایید.

۲. وارد صفحه پروفایل خود شوید و روی سه خط موازی بالای سمت راست صفحه (منوی همبرگری) کلیک کنید.

نحوه عوض کردن پسورد اینستاگرام

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳.  سپس در قسمت پایین گزینه Settings (تنظیمات) را انتخاب نمایید.

۴. در ادامه در صفحه باز شده بر روی آیکون Password کلیک کنید.

نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام

۵. در ادامه وارد صفحه جدیدی خواهید شد که در این صفحه در بخش اول رمز عبور قبلی خود را وارد نمایید و در بخش دوم رمز عبور جدیدتان را وارد کنید و در نهایت در بخش سوم رمز عبور جدید را مجددا وارد نموده و بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

چگونه پسورد اینستاگرام را تغییر دهیم؟

۶. شما از این طریق پسورد حساب اینستاگرامی خود را تغییر دادید. فقط توجه داشته باشید از رمز عبور قوی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم پسوردتان را ترکیبی از حروف، اعداد و نشانه ها قرار دهید.

تغییر پسورد از طریق وب سایت

۱. از طریق وبگاه رسمی اینستاگرام نیز می توانید رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را تغییر دهید. برای این کار وارد سایت رسمی اینستاگرام شده و بعد از ورود به حساب کاربری تان به قسمت پروفایل بروید.

۲. سپس وارد بخش تنظیمات یا Settings (ایکون آن دقیقا کنار اسم شما قرار دارد) شوید

۳. در پنجره باز شده روی اولین گزینه یعنی Change Password کلیک کنید. این گزینه به معنای تغییر پسورد می باشد.

نرم افزار اینستاگرام پر طرفدار است

۴. در صفحه جدید ابتدا رمز عبور فعلی تان را در قسمت Current Password وارد نمایید سپس در قسمت New Password رمز عبور جدید را تایپ کنید و در قسمت  Re-enter New Password مجددا پسورد جدید خود را وارد کنید. در ادامه بر روی آیکون Change Password در پایین صفحه کلیک نمایید تا تغییر گذروازه اینستاگرام شما با موفقیت انجام گردد.

همچنین می توانید از آموزش گذشته مجله آرگا در رابطه با بازیابی رمز اینستاگرام در صورت فراموشی رمز عبور دیدن نمایید.

منبع : سایت super family protector


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *