دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی آمریکا و بهترین جاذبه های توریستی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ آذر ۱۴۰۲
  • ۰

آمریکا کشور پر جاذبه دنیا که هر ساله گردشگران و مهاجران زیادی را به خود جذب می کند این روزها به سختی پذیرش ایرانیان را قبول می کند. با این وجود خیلی از گردشگران برای بازدید از مکان های دیدنی آمریکا به این کشور و شهرهای آن سفر می کنند که در این بخش با این جاذبه ها آشنا می شوید.

با سفر به آمریکا می توانید از چشم اندازهای طبیعی متعددی دیدن کنید این کشور دارای جاذبه های تاریخی و مدرن نیز می باشد و به دلیل اهمیتی که در دنیا پیدا کرده است هر ساله گردشگران و مهاجران زیادی را جذب می کند. آشنایی با مکان های دیدنی آمریکا می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را در اختیار شما قرار دهد از جمله حاذبه های توریستی این منطقه می توان به پارک ملی، مجسمه آزادی، بازارها و … اشاره کرد که هر یک دارای جذابیت خاص خود می باشند و به نوعی گردشگران را به خود جذب می کنند. خیلی از جاذبه هایی که در آمریکا وجود دارند جاذبه های به روز و مدرن هستند رستوران ها، فروشگاه های برند، کافی شاپ ها و تفریحات مدرن از جمله جدیدترین و مهم ترین جاذبه های در این کشور هستند. اکثر گردشگرانی که به آمریکا سفر کرده اند در سفر خود از موزه های این کشور نیز دیدن می کنند موزه هایی که تلفیقی از فرهنگ، هنر و تاریخ را در معرض عموم قرار می دهند و ارزش و اعتبار آن ها را نمایان می کنند.

مکان های دیدنی آمریکا برای گردشگران:

اگر از علاقه مندان به دیدنی های آمریکا هستید توصیه می شود تا در سفر خود از موزه های ملی تاریخی بازدید کنید این موزه در سال ۱۹۱۰ ساخته شده است از سویی موزه های حیات وحش نیز با نگهداری ۳۰ میلیون حشره در موزه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کنند. از شهرهای پر جاذبه آمریکا می توان به سن دیگو و واشنگتن اشاره کرد که گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. در سفر خود به آمریکا می توانید دیدنی های سن دیگو آمریکا و نقاط گردشگری جذاب این منطقه را بهتر بشناسید.

آبشار نیاگارا، نیویورک :

یکی از مکان های دیدنی و تفریجی آمریکا آبشار نیاگارا است که این آبشار در مرز بین ایالات متحده و کاناده می باشد  و بازدیدگنندگان زیادی را به خود جذب کرده است که می توانید با سوارشدن بر یک قایق زیبایی های این آبشار را از نزدیک ببینید.

لاس وگاس، نوادا :

این شهر جزو یکی از شهر های بی نظیر آمریکا می باشد که دارای رستوان های درجه یک، مکان های اقامتی پنج ستاره، سرگرمی های جالب، مرکز خرید فوق العاده می باشد که معروف به مرکز سرگرمی جهان است و شهری می باشد که برای بازدیدکنندگان که تمایل به سرگرمی و ماجراجویی در آمریکا را دارند گزینه مناسبی است.

پارک ملی یلوستون، وایومینگ :

این پارک اولین پارک ملی ایالات متحده آمریکا می باشد و دارای حیات وحش و مناظر خیره کننده می باشد و در واقع می توان گفت از جاذبه های گردشگرب مهم آمریکا می باشد و مناسب کوهنوردان نیز می باشد

میدان تایمز :

این میدان از بیلبوردهای دیجیتال و تبلیغات رنگارنگ برخوردار است و همچنین داری مشاغلی می باشد که بیست و چهار ساعت و در هفت روز هفته خدمات ارائه می دهند  و یکی از شلوغ ترین مناطق پیاده روی جهان محسوب می شود.

گرند کانیون:

یک پارک ملی بی نظیر و دیدنی در آمریکا که از مکان های دیدنی آمریکا به شمار می آید گرند کانیون یک دره عمیق فوق العاده با چشم اندازی جادویی که در شمال غربی آریزونا بخش هایی از منطقه داخل گرند کانیون قرار دارد و یکی از بهترین دره های جهان و شاید اولین دره زیبای جهان است که عمق آن به عنوان عجایب هفت گانه دنیا ثبت شده این دره قطعا گزینه ی مناسبی برای بازدید است اگر به این دره زیبا بروید خاطره دیدن این دره از یاد شما نخواهد رفت گرند کانیون قدمت بسیار بالایی دارد و به میلیون ها سال قبل باز می گردد فراموش نکنید که بازدید از این دره به توان جسمی بالا و آمادگی بدنی زیادی دارد اگر از لحاط جسمانی مشکل و یا نا توان هستید این دره به شما پیشنهاد نمی شود با توجه به سختی بازدید از گرند کانیون این دره شگفت انگیز سالانه بیش از ۵ میلیون بازدید کننده دارد و از جادو های بزرگ طبیعت می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جاذبه های آمریکا

 

ساختمان کاخ سفید:

اسم این کاخ بزرگ و عظیم را بسیار زیاد شنیده اید چه در اخبار جهان چه کتاب ها و …  ساختمان بزرگ و رسمی رئیس جمهور آمریکا که دارای بخش های زیادی در خود است و همچنین رئیس جمهور این کشور در آن سکونت دارد. دیدن این کاخ هر چند که سخت ولی بسیار زیبا و لذت بخش خواهد بود. این کاخ دارای ۶ طبقه و ۳ قسمت مهم می باشد این کاخ یکی از مکان های دیدنی آمریکا است.

دیدنی های تاریخی آمریکا

پارک ملی یلو استون:

این پارک قدیمی ترین پارک در دنیا می باشد و اسم آن به عنوان اولین پارک ملی دنیا ثبت شده است که دارای پوشش گیاهی و جانوری زیادی است و بزرگترین دریاچه آمریکا در آن قرار دارد اگر به آمریکا قصد سفر دارید این پارک ملی فوق العاده را از دست ندهید. در این پارک صندلی ها و نیمکت های زیادی وجود دارد که شما می توانید ساعت ها در آنجا بنشینید و از هوای دلپذیر یلو استون لذت ببرید در این پارک آبشار بزرگی نیز وجود دارد که شما عزیزان می توانید از آن بازدید کنید آبشاری که در زمستان ها بطور کامل یخ می زند و در تابستان هوای دلپذیری به اطراف این پارک می دهد.

مکان های دیدنی آمریکا

موزه هوا و فضای آمریکا:

شاید اسم این موزه برای شما کمی دلهره آور و تخصصی به چشم بیاید اما از جذابیت های این موزه در رابطه با هواپیماها ، هوا و فضا ، آسمان و … نمی توان چیزی نگفت. موزه ای فوق العاده جذاب و دیدنی که در واشنگتن دی سی آمریکا قرار دارد و روزانه علاقه مندان به هوا و فضا از آن بازدید و لذت می برند این موزه نیز یکی دیگر از مکان های گردشگری آمریکا محسوب می شود.

دیدنی های آمریکا

صخره موج آریزونا:

مکان های دیدنی آمریکا دارای تنوع زیادی است از جمله آن ها نیز می توان به صخره موج آریزونا اشاره کرد. قطعا پیاده روی در این صخره یک راه چالش برانگیز برای هر بازدید کننده ای می باشد صخره ای که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و سالیان قبل به صورت طبیعی  که از سنگ شدگی سنگ فرش های بیابانی در اثر باد به وجود آمده اند و آب هایی که به مرور به این سنگ ها خورده است باعث شده تا به تدریج دارای شیار های زیادی شوند و به مرور به خشکی و رسوب تبدیل شوند پیشنهاد ما به شما این است که پیاده روی و عکاسی در صخره موج آریزونا را از دست ندهید.

دیدنی های طبیعی آمریکا

غار های یخی مندنهال:

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آمریکا غار های یخی مندنهال می باشند که تقریبا دسترسی به آن ها برای هر شخصی امکان پذیر نمی باشد . لازمه ی رسیدن به این غار ها کایاک و  یخ‌نوردی است اگر بتوانید خود را به این غارها برسید نور کاملا آبی رنگ در آن ها می درخشد و تعداد محدود بازدیدکنندگانی که از آن بازدید کرده اند لقب این غار را غار فرازمینی نامیده اند متاسفانه در سالیان اخیر به دلیل گرمایش و تغییر آب و هوا در زمین یخ های این غارها در حال آب شدن هستند.

جاذبه های گردشگری آمریکا

دیدنی های شیکاگو آمریکا و جاذبه های گردشگری این شهر زیبا نیز می تواند دارای جذابیت های زیادی برای علاقه مندان باشد. مکان های گردشگری آمریکا تنها به این جاذبه ها ختم نمی شوند. و از دیگر دیدنی های این کشور می توان به ساختمان کاخ سفید، پارک ملی یلو استون، پارک ملی گرند و … اشاره کرد. همانطور که می دانید اهمیت این کشور تنها به دلیل جذب توریست نیست و یکی از کشورهای ابر قدرتی است که در زمینه های سیاسی و اقتصادی پر قدرت عمل کرده است از این رو مهاجران زیادی سالانه تقاضای مهاجرت و اخذ ویزای این کشور را دارند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *