دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش صورت عروس ۲۰۲۰ و نکات ریز آرایشی برای میکاپ عروس در سال جدید

  • ندا خوشرو
  • ۷ دی ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت عروس ۲۰۲۰ را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

میکاپ تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری عروس ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ صورت عروس ۲۰۲۰ توجه و حساسیت لازم را به خرج دهید تا در جشن عروسی تان ظاهری بدون عیب و زیباتر داشته باشید.

آرایش صورت عروس ۲۰۲۰ با متدهای جدید

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ در میکاپ صورت عروس نیز تغییرات زیادی ایجاد شده است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری به روز و جذاب تر داشته باشید بهتر است از انواع مدل های میکاپ صورت عروس ۲۰۲۰ الگوبرداری نمایید تا میکاپی متفاوت داشته باشید.

آرایش صورت عروس 2020

مدل های زیبای میکاپ عروس ۲۰۲۰

برای انتخاب میکاپ عروس بهتر است به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کنید سپس از بین مدل های متنوع ، آرایشی را انتخاب نمایید که با فرم صورت شما مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشد و علاوه بر این عیب های موجود در صورتتان را به خوبی پوشش دهد.

آرایش های صورت عروس در سال ۲۰۲۰ نیز مانند سال های قبل به صورت ملایم و لایت هستند و این مدل میکاپ ها بر خلاف آرایش های غلیظ باعث می شوند تا چهره عروس ها طبیعی و زیباتر به نظر برسد.

برای آرایش کردن صورت ابتدا باید پوست صورت به کرم مرطوب کننده آغشته شود سپس از پرایمر استفاده نمایید تا آرایش صورت تان به مدت طولانی تری دوام داشته باشد.

برای زدن کرم پودر روی پوست صورت بهتر است از براش یا اسفنج استفاده نمایید تا کرم به خوبی جذب پوست شود و پوست صورت شما یکدست به نظر برسد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

به کمک کانسیلر عیب های موجود در پوست خود و دور چشم هایتان را برطرف نمایید و اگر لکه هایی در پوست صورت شما وجود دارند آن ها را به کمک کانسیلر پوشش دهید.

آرایش عروس در سال 2020

آرایش زیبا صورت عروس

میکاپ عروس 2020

میکاپ زیبا برای صورت عروس

آرایش صورت عروس 2020

میکاپ عروس ۲۰۲۰

میکاپ زیبا برای عروس

آرایش صورت عروس ۲۰۲۰ با متدهای جدید

آرایش عروس 2020

آرایش صورت زیبا برای عروس

آرایش عروس 2020

میکاپ عروس در سال ۲۰۲۰

میکاپ عروس

میکاپ زیبا عروس

مدل آرایش عروس

آرایش عروس زیبا و بی نظیر

آرایش صورت عروس 2020

آرایش شیک برای عروس

میکاپ عروس 2020

میکاپ عروس با متدهای جدید

میکاپ زیبا عروس

قبل از کشیدن سایه چشم عروس بهتر است از پرایمر روی پلک چشم ها استفاده نمایید تا میکاپ چشم دوام بیشتری داشته باشد سپس دو یا چند رنگ سایه را با یکدیگر ترکیب نمایید و سایه ای زیبا و خوشرنگ را روی پلک چشم هایتان پیاده سازی کنید.

اگر تمایل دارید از مژه مصنوعی استفاده نمایید بهتر است ابتدا مژه هایتان را فر دهید سپس از ریمل برای فر دادن به مژه ها استفاده کنید و مژه مصنوعی را ثابت کنید سپس مجددا مژه ها را فر دهید و ریمل بزنید.

کشیدن خط چشم برای عروس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا خط چشم باعث تکمیل زیبایی آرایش چشم عروس می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل خط چشم حساسیت لازم را داشته باشید.

برای برجسته سازی گونه می توانید از رژگونه های براق و رنگ روشن استفاده نمایید و به گونه های خود حالت و فرم بی نظیری ببخشید.

قبل از گریم لب ها بهتر است از بالم لب استفاده نمایید تا از پوسته پوسته شدن لب هایتان جلوگیری شود سپس به کمک خط لبی مناسب همه سطح لب هایتان را پوشش دهید و از رژلبی مناسب برای آرایش لب های خود استفاده نمایید.

آرایش زیبا برای صورت عروس

میکاپ عروس ۲۰۲۰

آرایش لایت عروس

آرایش لایت عروس ۲۰۲۰

آرایش لایت عروس

آرایش ملایم عروس

میکاپ زیبا برای عروس

میکاپ جدید عروس

آرایش عروس با متدهای جدید

آرایش زیبا عروس

آرایش زیبا برای صورت عروس

آرایش حرفه ای عروس

آرایش لایت برای صورت عروس

مدل آرایش بی نظیر عروس

میکاپ لایت عروس

آرایش شیک عروس

آرایش لایت عروس

آرایش ملایم برای صورت عروس

آرایش زیبا برای عروس

میکاپ عروس ۲۰۲۰

میکاپ زیبا برای عروس

آرایش ملایم عروس در سال ۲۰۲۰

آرایش زیبا صورت عروس

مدل جذاب  آرایش عروس ۲۰۲۰

آرایش زیبا برای صورت عروس

آرایش زیبا عروس

در این مطلب مدل هایی از میکاپ عروس ۲۰۲۰ و ترفندهایی برای میکاپ عروس را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل میکاپ ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *