دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش افزودن مکان دلخواه در اینستاگرام در سه مرحله ساده

  • رسول پنق
  • ۱ دی ۱۳۹۸
  • ۰

افزودن مکان یکی از قابلیت ها و ویژگی هایی است که برنامه محبوب اینستاگرام از آن بهره می برد. شما با این ویژگی می توانید مکان های مورد نظر و دلخواه خود را به پست های خود اضافه کنید. ما در این بخش به آموزش افزودن مکان در اینستاگرام می پردازیم.

یکی از امکاناتی که فیسبوک در برنامه اینستاگرام خود قرار داده است، افزودن موقعیت مکانی در این برنامه است که شما به راحتی می توانید مکان دلخواه خود را به پست خود اضافه کنید و به دنبال کنندگان پیج خود نشان دهید که عکستان را در چه مکانی گرفته اید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما چگونگی افزودن مکان در اینستاگرام را آموزش بدهیم.

آموزش افزودن مکان در پست اینستاگرام

همانطور که گفته شد برنامه اینستاگرام دارای ویژگی افزودن موقعیت مکانی است که شما در آن به راحتی می توانید موقعیت مکانی عکس گرفته شده را وارد کنید. برای افزودن مکان در اینستاگرام ابتدا این برنامه را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید تا از وجود این ویژگی در این برنامه محبوب اطمینان پیدا کنید. و سپس مراحل گفته شده در زیر را برای افزودن موقعیت مکانی در این برنامه به صورت مرحله و مرحله انجام دهید.

افزودن مکان دلخواه در برنامه اینستا

مرحله اول

ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و به بخش افزودن پست در زیر صفحه اصلی اینستاگرام بروید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گذاشتن پست در اینستا برای افزودن مکان

مرحله دوم

تصویر و یا فیلمی که می خواهید در صفحه شما بارگذاری شود را انتخاب کرده و در بخش باز شده با اعمال تغییرات دلخواه، پست خودتان را به شکل مورد نظرتان در آورید و به مرحله بعدی بروید.

افزودن مکان در اینستاگرام و اعمال تغییرات

  •  آرون گروپس

مرحله سوم

در این مرحله در صفحه ای که باز شده است می توانید متنی در کنار پست خود و در مورد این پست بنویسید و یا می توانید این پست خود را در شبکه های مجازی دیگر به اشتراک بگذارید. از ویژگی های دیگری که ما نیز در حال آموزش آن هستیم ویژگی افزودن مکان است. برای افزودن مکان در این برنامه می توانید این گزینه را بزنید.

افزودن مکان با استفاده از تنظیمات اینستا

به خاطر داشته باشید که برای افزودن مکان باید موقعیت مکانی و یا همان لوکیشن گوشی خود را روشن کنید. با زدن این گزینه مکان کنونی شما به نمایش در می آید که می توانید انتخاب کنید. اگر مکان مشاهده شده در این لیست مکان پست شما نباشد می توانید مکان مورد نظر را در قسمت متنی جستجو بزنید تا مکان دلخواه شما ثبت شود. و در آخر گزینه اشتراک گذاری را بزنید تا پست شما آپلود شده و دنبال کنندگانتان از آن مطلع شوند. همچنین برای آشنایی با نحوه قرار دادن نظر سنجی در استوری و گرفتن تیک آبی اینستاگرام کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *