دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گوشی ایسوس راگ فون ۲ و بررسی مشخصات فنی و کیفی آن

  • رسول پنق
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

گوشی هوشمند و فوق العاده راگ فون ۲ ساخت شرکت بزرگ و تایوانی ایسوس می باشد که در زمینه ساخت لوازم الکترنیکی ید طولانی ای دارد. این گوشی مخصوص گیمراست به همین دلیل نیز ایسوس این گوشی را از سری لوازم راگ خود قرار داده است. ما در این بخش به معرفی و بررسی گوشی ایسوس راگ فون ۲ می پردازیم.

گوشی ایسوس راگ فون ۲ یک گوشی گیمینگ ساخت شرکت معروف و تایوانی ایسوس است که حتما نام آن را از تولیدات لپ تاپش شنیده ایم. این شرکت در بازار موبایل نیز موفق بوده است و با عرضه گوشی های تولید شده خود به جهانیان، این تولیدات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کن. در ادامه با بررسی گوشی ایسوس راگ فون ۲ از بهترین تولیدات ایسوس در زمینه گوشی هوشمند با ما همراه باشید.

بررسی ابر گوشی ایسوس راگ فون ۲

شرکت تایوانی ایسوس که در زمینه تولید انواع قطعات رایانه سابقه طولانی دارد این بار با تولید گوشی هوشمند پا به عرصه تولیدات گوشی گذاشته است. گوشی ایسوس راگ فون ۲ با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ با هشت هسته و ۱۲ گیگابایت رم به بازار موبایل عرضه شده است که این گوشی را با این ویژگی ها می توان یک گوشی گیمینگ فوق حرفه ای دانست. این دستگاه از قدرتمندترین گوشی های هوشمندی است که می توان خریداری کرد. با این نظر که این گوشی، گوشی گیمینگ است و برای بازی کردن طراحی و ساخته شده است لوازم جانبی نیز برای آن وجود دارد که کار بازی کردن با این ابر گوشی ایسوس را راحت تر می کنند.

گوشی راگ فون 2 شرکت ایسوس و خصوصیات آن

طراحی کلی بدنه

در بررسی گوشی ایسوس راگ فون ۲ از نظر طراحی و ظاهر، در نمای جلویی گوش راگ فون ۲ صفحه نمایشی ۶.۵۹ اینچی وجود دارد که توسط گوریلا گلس ۶ محافظت می شود. جنس اصلی بدنه این گوشی از استیل ضد زنگ طراحی شده است. در بالای این صفحه نمایش یک خروجی صدا وجود دارد که از کیفیت عالی برخوردار است. همچنین در کنار این خروجی صدا دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین در زیر نمایشگر قدرتمند این گوشی حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده است.

بررسی طراحی بدنه و نمای ظاهری راگ فون 2

در لبه پایینی این دستگاه یک پورت USB-C وجود دارد که قابلیت شارژ سریع باتری گوشی را امکان پذیر می کند. در لبه راست این ابر گوشی ایسوس دکمه های تنظیم صدا و پاور و همچنین در پورت USB-C مجزا برای وصل کردن لوازم جانبی باری  وجود دارد که شما به راحتی می توانید لوازم جانبی را به آن متصل کنید. این گوشی هوشمند با وزن ۲۴۰ گرم یک گوشی سنگین محسوب می شود. در پشت این گوشی دوربین هایی با لنز های حرفه ای گذاشته شده است. همچنین لوگو ROG نیز در این بخش گذاشته شده است که در هنگام روشن شدن صفحه نمایش این لوگو نیز روشن می شود.

صفحه نمایش

گوشی همراه ایسوس راگ فون ۲، یک گوشی خاص، قدرتمند، عالی و مخصوص بازی می باشد که با یک ظاهر و استایل شیک نیز همراه شده است. این گوشی راگ فون ۲ دارای یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی AMOLED است و این نمایشگر توسط یک شیشه محافظ گوریلا گلاس ۶ که جدیدترین نسل شیشه های مستحکم گوشی های همراه است، محافظت می شود، که از افتادن خط وخراش و حتی ضربه بر روی نمایشگر جلوگیری کند. این نمایشگر با وضوح FHD و رزولیشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰ که دارد تصاویر با کیفیت عالی را برای کاربر به ارمغان می آورد. ابعاد این ابر گوشی هوشمند که برای اجرای بازی ها ایده آل است ۱۹.۵:۹ است. در ئاقع نمایشگر این گوشی به گونه ای طراحی شده است که دستان کاربر فضای کافی برای استراحت نیز داشته باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لوازم جانبی

شرکت اییسوس برای گوشی راگ فون ۲ لوازم جانبی را طراحی و تولید کرده است که استفاده از این گوشی را لذت بخش تر می کند. یکی از این لوازم جانبی AeroActive Cooler II است که باعث کاهش دمای گوشی می شود. یکی دیگر از ابزار طراحی شده برای این گوشی TwinView Dock II است. این ابزار صفحه نمایشگری مشابه نمایشگر خود ایسوس راگ فون ۲ است که می توانید این نمایشگر را به گوشی راگ فون ۲ متصل کنید و از آن استفاده کنید. همچنین از دیگر لوازم جانبی برای این گوشی ROG Kunai است که از ۲۱ کلید تشکیل شده است. این ایزار یک دسته بازی است که می توانید آن را به گوشی راگ فون ۲ متصل کنید و از ویژگی آن استفاده کنید.

بررسی گوشی ایسوس راگ فون 2 و لوازم جانبی آن

دورببین های گوشی راگ فون ۲

گوشی ایسوس راگ فون ۲ علاوه بر سخت افزار خوب و طراحی عالی از دوربین های خوبی نیز بهره می برد. این گوشی از دوربین دوگانه از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی و از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی برای پشتیبانی از زاویه فوق گسترده بهره می‌برد که کاربران می‌توانند از آن برای بهره‌مندی از یک دید ۱۲۵ درجه استفاده کنند. علاوه بر دوربین‌های پشتی خوب است به دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی نیز اشاره کنیم که قادر است تصاویر فوق العاده عالی را ثبت کند. گوشی راگ فون ۲ انتخاب خوبی را برای دوستداران عکاسی با گوشی‌های هوشمند و همچنین دوستداران سلفی است.

راگ فون 2 و دوربین های آن

بررسی مشخصات سخت افزاری گوشی ایسوس راگ فون ۲

در بررسی گوشی ایسوس راگ فون ۲ باید بگوییم که گوشی راگ فون ۲ با بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ نیروی پردازشی خود را تأمین می‌کند و سرعت ۲.۹۶ گیگاهرتز را نیز به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این باید اشاره کنیم که ایسوس تلاش زیادی برای طراحی سیستم بررسی و مدیریت دمای گوشی صرف کرده است. این سیستم شامل یک محفظه خنک‎کننده، صفحه از بین برنده گرما و دریچه‎‌های خروج هوای گرم نیز خواهد بود. این پردازنده ۸ هسته‌ای با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۰ نیز همراه خواهد شد. خوب است بدانید پردازنده یاد شده قادر خواهد بود رم ۸ گیگابایتی آن را نیز به خوبی پشتیبانی کند. همچنین ظرفیت حافظه داخلی در این گوشی هوشمند نیز در دو مدل ۱۲۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت ارائه می‌شود.

باتری ایسوس راگ فون ۲

در بررسی گوشی ایسوس راگ فون ۲ در بخش باتری این گوشی، از یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که با قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی و پورت USB-C که دارد سریعا پر می شود. این باتری در حالت فول شارژ بودن به مدت حدود ۷ ساعت با اجرای مداوم انواع بازی خالی نخواهد شد.

در پایان پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بررسی گوشی ایسوس زنفون ۶ و گوشی ایسوس زنفون ۵ بر روی لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *