دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لوستر مدرن و لوکس برای منازل ایرانی

  • یلدا محمدی
  • ۵ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

با مشاهده انواع مدل لوستر معرفی شده در این مطلب و آشنایی با جدیدترین طرح های لوستر مناسب برای قسمت های مختلف منزل می توانید شیک ترین و مناسب ترین لوستر را برای فضای منزل خود انتخاب نمایید.

انتخاب مدل لوستر شیک و مناسب اهمیت زیادی در زیبایی فضای منزل و دکوراسیون داخلی آن دارد. آشنایی با انواع مختلف لوستر با طرح های جدید می تواند ایده جالبی برای داشتن بهترین انتخاب باشد بدین منظور در این مطلب به گردآوری جدیدترین تصاویر و مدلهای لوستر شیک و زیبا می پردازیم تا با الگوبرداری از آنها بتوانید زیباترین لوستر را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. تا پایان با این مجموعه بی نظیر و جدید همراه ما باشید.

مدل لوستر شیک و جدید با طراحی زیبا :

نصب یک لوستر زیبا و مناسب اهمیت زیادی در زیبایی فضای منزل دارد و با استفاده مدلی از یک لوستر مناسب می توانید تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل ایجاد کنید. توجه به این نکته که لوستر را به چه منظور تهیه می کنید یکی از مهم ترین مسائلی است که در نوع انتخاب اهمیت دارد. در صورتی که صرفا به جهت استفاده از نور بیشتر در منزل از لوستر استفاده می کنید می توانید از طرح های ساده و  معمولی تر استفاده کرده و از این طریق نور مناسب را تامین نمایید.

مدل ساده لوسترمدل زیبا و ساده لوسترمدل لوسترمدل های لوسترلوستر اتاق خواب جدیدمدل جدید لوستر

در صورتی که هدف شما از تهیه انواع لوستر علاوه بر روشنایی، ایجاد زیبایی و جذابیت در دکوراسیون منزل است پیشنهاد می کنیم به سراغ طرح ها و مدلهای متنوع و جذابی بروید که برای ابعاد و نوع دکوراسیون منزل شما مناسب باشند و با استفاده از آنها بتوانید فضایی زیبا و ایده ال ایجاد نمایید. طرح های ارائه شده در زیر می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب لوستر ایده آل برای شما باشند.

لوستر اتاق خوابمدل زیبای لوسترمدل لوستر شیک و زیبالوستر شیک و مدرنمدل های جدید لوستر لوستر پذیراییمدل لوستر جدیدانواع لوستر زیبا

نکته مهم و قابل توجه دیگر که در زمینه انتخاب لوستر باید بدان توجه نمایید، محل استفاده از لوستر است. همانطور که می دانید طرح و نوع لوستر استفاده شده برای آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی متفاوت است و در هر نقطه از منزل باید لوستری مناسب و طرحی را که با دکوراسیون و دیزاین داخلی منزل مطابقت دارد انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه نمونه های زیبا و جالبی از انواع لوسترهای مناسب هر نقطه از فضا را مشاهده می کنید که با توجه به گچبری و طراحی سقف منزل هر یک از این طرح های جدید را می توانید انتخاب کنید.

  •  آرون گروپس

مدل های لوستر کریستالیلوستر اتاق پذیرایی جدیدمدل ساده و شیک لوسترمدل جدید و زیبای لوسترطرح لوستر کلاسیکمدل های جدید لوسترمدل های لوستر جدید

مدلهای متنوع لوستر با طرح لوکس و لاکچری

امروزه توجه ویژه ای به نور پردازی منازل، آپارتمان ها، ادارات و … می شود. در کنار این مساله مهم استفاده از وسایل روشنایی دهنده مناسب و در عین حال شیک و زیبا برای ایجاد دکوراسیونی جذاب و لوکس بی اندازه حائز اهمیت می باشد. افراد برای تزیینات بخش های مختلف منزل تمایل به استفاده از لوسترهای جدید و به روز برای زیبایی هر چه بیشتر در محیط پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و … می باشند. همچنین نورپردازی مناسب می تواند آرامش بیشتری در محیط خانه حکم فرما کند.

در ادامه این بخش نمونه های بسیار زیبا و لوکس از انواع مدل لوستر آشپزخانه و مدل لوستر پذیرایی را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید نظاره گر این لوسترهای فوق العاده شیک و لاکچری باشید. برای هر یک از فضاها و بخش های مختلف منزل توجه به متراژ و کوتاه و بلندی سقف اصلی ترین نکاتی است که با در نظر گرفتن این موارد باید اقدام به خرید لوسترهای مناسب و زیبا نمایید، یعنی چنانچه سقف پذیرایی بلند باشد و متراژ آن نیز زیاد باشد برای نصب لوستر باید مدلی از لوستر را انتخاب نمایید که بزرگتر باشد و به چشم آید. اما در منازل کوچک تر باید لوستری را نصب کنید که با فضا اتاق پذیرایی همخوانی داشته باشد و خیلی بزرگ نباشد و همچنین ارتفاع لوستر  از سقف پیش از حد پایین نباشد.

جدیدترین مدل لوستر

انواع لوستر یا طرح جدید

انواع لوستر یا طرح مدرن

انواع لوستر یا طرح لاکچری

انواع لوستر یا طرح قشنگ

انواع لوستر یا طرح بی نظیر

قشنگ ترین مدل لوستر

انواع لوستر یا طرح منحصر به فرد

انواع لوستر یا طرح خاص

انواع لوستر یا طرح دیدنی

انواع لوستر یا طرح جالب

انواع لوستر یا طرح تماشایی

شیک ترین مدل لوستر

مدلی شیک از لوستر برای منزل

مدلی قشنگ از لوستر برای منزل

مدلی دیدنی از لوستر برای منزل

مدلی ایده آل از لوستر برای منزل

با مدلهای زیبا و متنوع انواع لوستر و همچنین با چگونگی انتخاب لوستر مناسب برای بخش های مختلف منزل آشنا شدید، امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح های ارائه شده بتوانید زیباترین و مناسب ترین لوستر را برای فضای داخلی منزل تهیه نموده و از این طریق به بهبود دکوراسیون منزل کمک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *