دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش مناسب عقد محضری برای عروس خانم های با وقار و شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های آرایش مناسب عقد محضری را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.

همه خانم های جوان تمایل دارند در روز مراسم عقدشان ظاهری بی نظیر و متفاوت داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است از انواع مدل های میکاپ مناسب عقد محضری استفاده نمایید و عیب های موجود در ظاهرتان را تا حدودی پوشش دهید تا در این روز خاص چهره ای ایده آل و زیباتر داشته باشید.

مدل های آرایش مناسب عقد محضری با متدهای جدید

مدل های آرایش نامزدی و میکاپ مراسم عقد و آرایش حنابندان تفاوت هایی با یکدیگر دارند و بهتر است شما در جشن هایی که به مناسبت نامزدی و حنابندان و عروسی و … گرفته می شود میکاپ هایی متفاوت داشته باشید تا عکس های یادگاری با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند و علاوه بر این در ظاهر و استایل تان به کمک میکاپ های زیبا و متفاوت ، تغییرات مثبتی ایجاد شود.

آرایش مناسب عقد محضری

ترفندهایی برای میکاپ عقد محضری

در مراسم عقد بهتر است ظاهری دخترانه و طبیعی داشته باشید و از مدل آرایش های ملایم و لایت استفاده نمایید و به کمک این آرایش ها تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

۱. برای آرایش عقد محضری ابتدا صورت خود را به کمک کرم پودری که یک یا دو درجه با رنگ پوست تان تفاوت دارد بپوشانید سپس به کمک کانسیلر سیاهی ها اطراف و دور چشم ها را پوشش دهید و پشت پلک چشم ها را پرایمر بزنید تا دوام آرایش چشم هایتان بیشتر شود.

۲. توجه داشته باشید که انتخاب آرایشی مناسب برای چشم ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد بنابراین بهتر است برای مراسم عقد از سایه های مات و ملایم استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید دو یا سه رنگ سایه را که در یک طیف رنگی هستند با یکدیگر ترکیب نمایید همچنین می توانید سایه های رنگ روشن و تیره را با یکدیگر ترکیب کنید و مدل سایه چشم دخترانه زیبایی را پشت پلک چشم هایتان بکشید.

میکاپ مناسب برای مراسم عقد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳. برای تکمیل آرایش چشم ها در صورت تمایل می توانید خط چشم دخترانه باریک و بدون دنباله ای را روی خط مژه ها بکشید سپس مژه هایتان را به کمک فرمژه فر دهید و از ریمل برای فرم دادن به مژه هایتان استفاده نمایید.

۴. آرایش گونه ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای گریم گونه ها و برجسته کردن آن ها از رژگونه با رنگ های ملایم یا روشن استفاده نمایید.

۵. برای تکمیل میکاپ صورت باید لب ها نیز با دقت بیشتری میکاپ شوند که برای آرایش لب ها می توانید از رژلب با رنگ های ملایم استفاده نمایید همچنین برای اینکه لب هایتان خوش فرم تر به نظر برسند بهتر است از برق لب استفاده نمایید و قبل از زدن رژلب به کمک خط لب اطراف لب هایتان را خط باریک و زیبایی بکشید.

آرایش مناسب عقد محضری

مدل های میکاپ مناسب عقد محضری

توجه داشته باشید که انتخاب لباس و مدل مو و میکاپ برای عقد محضری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید جذابیت ظاهر خود را به کمک آرایش صورت مناسبی تکمیل نمایید و در مراسم عقدتان زیبا و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

برای مراسم عقد محضری از انتخاب آرایش های زنانه و غلیظ خودداری نمایید زیرا این میکاپ ها باعث می شوند تا ظاهر شما طبیعی و دخترانه به نظر نرسد و علاوه بر این سن تان را بیشتر از حد معمول نشان می دهند.

مدل آرایش صورت

میکاپ مناسب مراسم عقد

آرایش صورت دخترانه

مدل آرایش مناسب عقد محضری

مدل آرایش دخترانه

آرایش صورت دخترانه

میکاپ مناسب عقد محضری

میکاپ صورت برای مراسم عقد

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

میکاپ صورت ملایم

آرایش صورت ملایم

مدل میکاپ صورت زیبا و ملایم

مدل آرایش صورت

مدل میکاپ مناسب برای عقد محضری

آرایش صورت لایت

میکاپ صورت برای مراسم عقد

میکاپ صورت دخترانه

آرایش صورت زیبا و شیک

آرایش مناسب برای عقد محضری

آرایش لایت دخترانه

آرایش صورت زیبا

میکاپ دخترانه لایت

میکاپ صورت لایت و زیبا

آرایش صورت زیبا برای مراسم عقد

آرایش صورت ملایم

مدل آرایش ملایم

آرایش برای عقد محضری

آرایش عقد محضری

آرایش صورت زیبا و شیک

مدل میکاپ صورت با متدهای جدید

آرایش صورت لایت

میکاپ صورت زیبا و لایت

آرایش صورت دخترانه

میکاپ برای عقد محضری

آرایش صورت زیبا

میکاپ لایت مناسب عقد محضری

آرایش صورت لایت مناسب برای عقد محضری

مدل میکاپ زیبا برای مراسم عقد

میکاپ مناسب عقد محضری

آرایش صورت مجلسی دخترانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های آرایش مناسب عقد محضری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میکاپی مناسب را برای مراسم عقد خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *