دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نگاهی به دیدنی های فرانسه و نقاط گردشگری زیبا و تماشایی این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

فرانسه یکی از مهم ترین نقاط گردشگری دنیا است که بیشتر گردشگران آن را به خوبی می شناسند زیرا دیدنی های فراسنه برای هر گردشگری دارای جذابیت است و از شهرت زیادی برخوردار است. جاذبه های دیدنی این کشور بسیار لاکچری و مدرن هستند همچنین برخی از آن ها ارزش تاریخی فرهنگی دارند.

بیشتر گردشگران فرانسه را به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری در اروپا می دانند بخش های شمالی این کشور از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است که بر اهمیت جذب گردشگر افزوده است و کمک شایانی به آن داشته از سوی دیگر سالانه گردشگران زیادی با مقاصد مختلف تفریحی و تجاری به این کشور سفر می کنند. در اینجا شما علاقه مندان و گردشگران را با جاذبه های مهم و دیدنی های فرانسه بیشتر آشنا می کنیم همانطور که می دانید یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین شهر فرانسه پاریس است و معروف ترین جاذبه پاریس نیز برج ایفل آن است که یکی از عجایب دنیا است. دیدنی های کشور فرانسه تنها به این جاذبه ها ختم نمی شود و می توان در نقاط مختلفی از این کشور چشم اندازهای طبیعی و تاریخی بسیاری را مشاهده کرد که ارزش توریستی بالایی دارند.

دیدنی های فرانسه برای گردشگران:

باغ ها، موزه، بناهای تاریخی، رستوران ها و هتل های شیک و لاکچری از مهم ترین جاذبه های دیدنی هستند که در فرانسه و شهرهای مختلف می توان مشاهده کرد از مهم ترین باغ های توریستی در فرانسه می توان به باغ بزرگ لوکزامبورگ اشاره کرد که یکی از محبوب ترین پارک های این کشور است و دارای مناظری بسیار دیدنی و جذاب است. علاقه مندان به مکان های دیدنی مارسی فرانسه نیز می توانند با کلیک بر روی لینک اطلاعات گردشگری مهمی را درباره سفر به این شهر کسب کنند.

 

باغ ژیورنی:

این باغ در شمال فرانسه واقع شده است و یکی از دیدنی های فرانسه است این باغ در واقع موزه یکی از نقاشان معروف فرانسوی با نام کلود مونه است و به پاس قدردانی از این هنرمند این باغ بنا شده است جالب است بدانید که در ساخت آن نیز از نقاشی نیلوفر آبی الهام گرفته شده است که برای بازدیدکنندگان بسیار دیدنی و تماشایی می باشد. آمار بازدیدکنندگان این باغ رویایی در سال به نیم میلیون نفر نیز می رسد و با وجود گل و گیاهان بسیار تماشایی و دیدنی شده است.

دیدنی های طبیعی فرانسه

سواحل شهر نیس:

شهر نیس یکی از شهرهای ساحلی در فرانسه است که در سواحل مدیترانه ای واقع شده است زیبایی های این ساحل بسیار جذب کننده است و در طول روز برای گشت و گزار بازدیدکنندگان زیادی به این ساحل می آیند و بی شک یکی از دیدنی های فرانسه است. از لذت های مهم سفر به این سواحل قدم زدن، استفاده از تفریحات دریایی، ورزش کردن و قدم زدن بر روی ماسه ها است. هتل های ماسه ای که در این سواحل ساخته شده اند فراموش نشدنی اند که توصیه می شود در سفر خود به این کشور حتما از این جاذبه های دیدنی بازدید کنید.

سواحل فرانسه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کولوسئوم:

جاذبه های تاریخی و دیدنی های فرانسه همواره برای گردشگران دارای ارزش زیادی هستند و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند در فرانسه نیز کولوسئوم یکی از جاذبه های تاریخی است این بنا تئاتری است که از زمان رم باستان بر جای مانده است و به دلیل عظمتی که دارد توجه خیلی از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

دیدنی های فرانسه

جزیره کرس:

این جزیره یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فرانسه به شمار می آید که به عنوان چهارمین جزیره از مدیترانه شناخته می شود آب و هوای معتدلی که این منطقه دارد محلی برای جذب توریست ها است چشم انداز لاکچری و آرامی که این جزیره دارد می تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند که بهتر است از نزدیک چشم اندازهای آن را مشاهده کنید.

شهرهای دیدنی فرانسه

 

شهر انسی:

این شهر که بهترین مکان های دیدنی فرانسه است و یکی از مهم ترین  وسیع ترین مناطق در آلپ است دارای ۵۰ هزار جمعیت می باشد و جالب است بدانید که یکی از زیباترین شهرها و دیدنی های فرانسه شناخته می شود. این منطقه گردشگری برای گردشگران لاکچری بسیار مناسب است و می توانند از نزدیک مناظر دیدنی و تماشایی از این منطقه را مشاهده کنند.

آشنایی با کشور فرانسه

کاخ ورسای:

کاخی که خیلی از افراد نام آن را به کرات شنیده اند این کاخ تاریخی و ارزشمند از دیدنی های فرانسه است که در دوره لویی چهاردهم ساخته شده است این کاخ یکی از بزرگ ترین کاخ های سلطنتی دنیا است. ساختمان ها زیبا، دریاچه مصنوعی، آب نما و … از مهم ترین چشم اندازهای این کاخ هستند که می توانید آن را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

دیدنی های معروف فرانسه

مونت سل میشل:

از دیگر دیدنی های فرانسه می توان به این جاذبه توریستی اشاره کرد جزیره ای که در قرن ۸ برپا شده است و پر از جاذبه های توریستی خاص و خیره کننده است این منطقه سالانه گردشگران زیادی را به خو جذب می کند. در این جزیره ساختمان آن دارای اهمیت است که صومعه مانندی است کار مردمان این منطقه کشاورزی و ماهیگیری است و با وجود فروشگاه های اطراف اهمیت آن بیشتر شده است.

طبیعت دیدنی فرانسه

کورشول:

کورشول یک پیست اسکی معروف است که در منطقه آلپ قرار گرفته است و یکی از لذت بخش ترین تفریحات این منطقه اسکی بازی است وسعت این منطقه بسیار زیاد است و هفت روستا از نواحی اطراف را به یکدیگر متصل کرده است.

 

دیدنی های جذاب فرانسه

در این بخش با جاذبه های مهمی از کشور فرانسه آشنا شدید این کشور به دلیل مدرنیته بودن دارای جاذبه های زیادی است و باید بدانید که دیدنی های کشور فرانسه تنها به این جاذبه ها نیز ختم نخواهد شد. از مهم ترین دیدنی هایی که در این کشور می توان به آن اشاره کرد برج ایفل است که به عنوان بلندترین و دیدنی ترین برج دینا شناخته می شود در این برج فروشگاه های متعددی مشغول به فعالیت هستند و در بالای آن نیز می توان چشم انداز دیدنی از شهر پاریس را نظاره گر بود این برج در ایران نیز شبیه سازی های متعددی از آن صورت گرفته است که ماکت مانند است اما این جذابیت را ندارد. همچنین می توان به مکان های دیدنی استراسبورگ فرانسه نیز اشاره کرد که یکی دیگر از دیدنی های این کشور است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *