دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افراد تپل چه مدل مانتو هایی بپوشند؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو برای افراد تپل آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

امروزه بر خلاف زمان های گذشته مدل مانتو برای افراد چاق و توپر در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و اگر شما توپر و درشت اندام هستید می توانید انتخاب های بیشتری را برای مانتوی خود داشته باشید و مدل مانتویی را برای پوشیدن انتخاب کنید که جذابیت ظاهری تان را تکمیل نماید.

مدل مانتو برای افراد تپل با طرح های زیبا و شیک

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها محسوب می شود از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتو برای افراد تپل را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل مانتو برای خانم های چاق

طرح های مانتو برای افراد چاق

اغلب خانم های چاق در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود دچار مشکل می شوند و با توجه به اینکه اگر مدل مانتو برای افراد چاق بدرستی انتخاب شود فرم اندام آن ها متناسب تر به نظر می رسد و عیب های موجود در اندام شان کمتر به نظر خواهد رسید.

مانتوهایی که برای خانم های چاق دوخته می شوند در انواع طرح های کوتاه یا بلند موجود می باشند همچنین بهتر است خانم ها با فرم اندام درشت مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که روی زیبایی های اندام آن ها تاکید بیشتری داشته باشد.

اگر شما دارای اندام درشت و توپری هستید بهتر است از پوشیدن مانتوهای خیلی تنگ یا گشاد خودداری نمایید زیرا مانتوهای خیلی گشاد شما را تپل تر نشان می دهند و مانتوهای خیلی تنگ نیز باعث می شوند فرم اندام تان نامتناسب تر به نظر برسد همچنین این طرح مانتوها عیب های موجود در اندام شما را بیشتر نشان می دهند.

مدل مانتوی مجلسی برای افراد چاق

  •  آرون گروپس

مدل مانتوی کوتاه و شیک

مدل مانتو برای افراد چاق

طرح مانتو برای زنان توپر

مدل مانتوی شیک

مانتوی مجلسی برای افراد چاق

مدل مانتو بلند و زیبا

مانتوی بلند برای افراد چاق

مدل مانتو برای افراد تپل با طرح های زیبا

مانتوی ساده برای افراد چاق

مدل مانتوی طرح دار

مانتوی مجلسی طرح دار و زیبا

مدل مانتو مشکی مجلسی

مانتوی مشکی طرح دار و زیبا

مدل مانتوی بلند برای افراد چاق

مدل مانتو بلند برای خانم های چاق

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اگر شما تمایل دارید فرم اندام تان متناسب تر به نظر برسد بهتر است مانتوهای رنگ تیره نظیر زرشکی و خاکستری تیره و مشکی و قهوه ای و آبی تیره و سرمه ای و … را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین خانم های تپل بهتر است از پوشیدن مانتوهایی که دارای رنگ خیلی روشن هستند خودداری نمایند زیرا این طرح مانتوها باعث چاق تر به نظر رسیدن فرم اندام آن ها می شود.

مانتوی سایز بزرگ

مانتوی سایز بزرگ

مانتوی طرح دار

مانتوی گلدار برای خانم های چاق

مدل مانتو مجلسی برای خانم های چاق

مانتوی بلند شیک و طرح دار

مانتوی دو رنگ مجلسی

مانتوی سایز بزرگ دو رنگ

طرح مانتوی مجلسی و شیک

مدل مانتوی کوتاه

مانتوی مجلسی زیبا و شیک

مانتوی تابستانه سایز بزرگ

مدل مانتوی زنانه کوتاه

مانتو برای افراد چاق

مانتوی کوتاه برای خانم های چاق

طرح مانتو برای افراد چاق

در این مطلب با نکاتی برای انتخاب مدل مانتو برای افراد تپل و انواع مدل مانتوهای سایز بزرگ در طرح های متنوع آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید مانتو با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و خوش استایل و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *