دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مبلمان کم جا با طراحی زیبا و چشم نواز

  • فاطمه میرزایی
  • ۷ دی ۱۴۰۰
  • ۰

امروزه استفاده از مدل مبلمان کم جا و جمع و جور طرفداران زیادی پیدا کرده اند، بنابراین برای مشاهده انواع این نوع مبلمان با طراحی شیک و مناسب برای دکوراسیون پذیرایی و نشیمن خانه های آپارتمانی و کوچک می توانید در ادامه این بخش همراه ما شوید.

مبلمان ها نقش زیادی در زیبایی و ایجاد صمیمت فضای منزل دارند و از آنجا که دکوراسیون خانه های امروزی اغلب کوچک است، بنابراین استفاده از مدل مبلمان کم جا و جمع و جور کارایی زیادی پیدا کرده است، در ادامه انواعی از این مدل مبلمانهای جدید و شیک را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی مدل مبلمان کم جا برای خانه های کوچک امروزی

کوچک بودن خانه های امروزی باعث شده است تا طراحان دکوراسیون داخلی و چیدمان به فکر طراحی مبلمان مناسب باشند، انواع مدل مبل کوچک و جمع و جور که امروزه طراحی شده اند علاوه بر اینکه جاگیر نیستند، دارای مزیت های زیادی می باشند که در ادامه با نمونه هایی از این نوع مبلمان آشنا می شوید.

مدل مبل کم جا و کوچک

ممکن است، عده ای از افراد در هنگام خرید مبل راحتی مناسب برای فضای پذیرایی و نشیمن بین انتخاب مبلمان های کوچک و مبل های سکشنال و چند تکه تردید داشته باشند، اما باید بدانید که تنوع مبل های کوچک خیلی زیاد است و این موضوع می تواند انتخاب را کمی راحت تر کند، اما علاوه بر نوع مبل، چگونگی چیدمان در دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار از اهمیت زیادی برخوردار است. در این بخش تصاویری از انواع مدل مبل های کمجا که به صورت کاربردی و زیبا چیدمان شده اند را ملاحظه می کنید.

مبلمان سفید کم جا و شیک

مبل های ال و نیم ست از جمله مبلمان کمجا هستند که استفاده از آنها انتخاب های مناسبی برای فضا های کوچک می باشند، البته مبل ال نیاز به طراحی و نوع چیدمان خاصی دارد که در هنگام خرید باید به این موضوع توجه شود. در تصویر بالا یک نمونه مبل راحتی ال و جمع و جور برای فضای پذیرایی و نشیمن خانه های کوچک را ملاحظه می کنید.

  •  آرون گروپس

مبلمان کم جا با طراحی جالب

استفاده از مبل های چند منظوره نیز ایده جذابی برای  استفاده بهینه از فضا می باشد؛ انواع مبلمان های تخت خواب شو که امروزه طراحی شده اند، در کنار کارایی زیادی که دارند، بسیار شیک و زیبا هستند و استفاده از آنها در فضا های مختلف منزل کاربرد دارد. در این قسمت شما را به تماشای گلچینی از انواع مدل های زیبای مبلمان کمجا دعوت می نماییم.

مدل مبلمان کم جامدل مبل کم جا و جمع و جور برای پذیرایی منزل

مدل جدید مبلمان جمع و جور مدل مبلمان کوچک با طراحی زیبا و شیک برای پذیرایی

مدل مبلمان جمع و جوردکوراسیون منازل ایرانی با مدل مبل کوچک و شیک

مدل مبلمان کوچکمبلمان راحتی جمع و جور با طراحی زیبا

مدل مبلمان برای خانه های آپارتمانی

پاف ها نیز از جمله مبل های راحتی هستند که به راحتی جابه جا شده و نیز جای کمی را اشغال می کنند؛ بنابراین داشتن تعدادی پاف در منزل برای مواقع ضروری مثلا زمانی که مهمان زیاد دارید، پیشنهاد عالی می باشد و می توانید در مواقع دیگر که نیازی به آن ندارید در یک گوشه جمع کنید، ضمن اینکه استفاده از مدل پاف ها به عنوان میز عسلی نیز ایده جالبی است.

مدل مبلمان کم جا

مدل مبلمان کم جا

در صورتی که نمی خواهید فضای زیادی از منزلتان گرفته شود و جای کافی برای این کار ندارید، می توانید از کاناپه ها یا مبل های سه نفره که به صورت تکی نیز فروخته می شوند، استفاده کنید؛ این نوع مبلمان برای فضا های کشیده و طویل انتخاب مناسبی هستند. در زیر می توانید تعدادی دیگر از مبلمان های کم جا و جمع و جور با طراحی های زیبا و شیک را ملاحظه نمایید.

مدل مبلمان با طراحی کوچک و زیبامدل مبل راحتی و کم جا

مدل مبلمان کم جامدل مبلمان راحتی برای پذیرایی کوچک

مدل مبلمان کم جا+عکسجدیدترین مدل مبلمان راحتی شیک برای فضا های کوچک

مدل لاکچری مبلمان برای منازل کوچکمدل شیک مبلمان ال و کوچک

مبلمان لوکس مبلمان کوچکمبل های راحتی کوچک و مدرن

مبلمان کم جا و لوکسمبل راحتی زیبا با روکش مخمل

مبلمان اسپرت با طراحی زیبا و جدیدمدل مبل اسپورت شیک و جدید

مبلمان مدرن و کوچکمدل مبل کوچک و شیک برای نشیمن

مدل مبلمان کوچک برای خانه های لوکسچیدمان مبلمان کوچک و شیک در پذیرایی

عکس مبلمان کم جا برای منزلمدل مبلمان راحتی شیک و زیبا

مدل مبلمان جمع و جور و راحتیدیزاین شیک مدل مبلمان کم جا در منزل

مدل مبلمان راحتی و کوچک

مدلهای جدیدتری از مبلمان کمجا

خیلی از افراد به هنگام خرید مبل برای دکوراسیون منزل کوچک خود، اغلب به دنبال طرح هایی بزرگ و چند تکه می باشند، آنها معمولا در خرید مبلهای کوچک و کمجا دچار تردید می شوند زیرا مبلهای کمجا برخلاف مدل مبل سلطنتی و مبلمان راحتی با ابعاد بزرگ، تنوع زیادی ندارند، بنابراین اشتیاق افراد به خریدن این مبلها کمتر می باشد، البته ناگفته نماند که مبلمان های کمجا از زیبایی و جذابیت خاص مربوط به خود برخوردار بوده و استفاده از آنها در قسمت های مختلف منزل می تواند موجب خلق فضایی متفاوت و منحصر به فرد شود، در ادامه تصاویر دیگری از مدل مبلهای کمجا را ملاحظه می کنید.

مدل مبلمان کمجا و مدرن

همانطور که گفتیم؛ برای فضاهای کوچک پذیرایی و نشیمن استفاده از مبلهای کمجا مناسب تر می باشند، زیرا علاوه بر اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند از ایجاد شلوغی در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی نیز جلوگیری خواهد شد، این مبلمان ها در انواع طرحهای گرد، ال و … طراحی می شوند که انتخاب آنها با توجه به سلیقه و ابعاد اتاق پذیرایی می تواند متفاوت باشد، در اینجا می توانید از مدلهای جدید این مبلمان ها دیدن کنید و از بهترین مدلهای آنها ایده بگیرید.

مدل مبل کمجا شیک مدل مبل کمجا زیبا تصاویر مدل مبلمان کمجا مدل مبل کمجا مدل مبل کمجا جدید انواع مدل مبلمان کمجا مدل جالب مبلمان کمجا مدل زیبای مبلمان کمجا مدل مبلمان کم جا و اسپرت مدل جدید مبلمان کمجا مدل مبلمان کمجا و شیک مدل مبلمان کمجا

امیدواریم از مشاهده انواع مدل مبل کمجا و جمع و جور که در این مطلب قرار داده ایم، لذت برده باشید و تماشای این تصاویر بتواند شما را در انتخاب نوع مبلمان مناسب و در عین زیبا برای ایجاد یک فضای شیک در دکوراسیون داخلی منازلتان کمک نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *