دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شرایط و مراحل کار در عمان و میزان درآمد مشاغل مختلف در این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

کار در عمان دارای شرایطی است که افراد متقاضی می توانند با مهاجرت به این کشور موقعیت شغلی خود را ارتقا دهند مشاغل پر کار در این کشور درآمدهای بالایی دارند و از سوی دیگر وجود امکانات به روز و مدرن برای زندگی بهتر افراد به سمت کار در این کشور سوق می دهد.

کار در عمان فرصت های شغلی مناسبی را برای افراد ایجاد می کند فعالیت های گسترده در زمینه های نفت و گاز در این کشور تقاضای نیروهای شغلی را بالا برده است و هر ساله شاهد جذب مهندسان زیادی در این حوزه ها هستیم از سوی دیگر این کشور مقصد بسیاری از مهاجران و گردشگران است که با سفر به این کشور سعی دارند موقعیت شغلی و اقتصادی خود را ارتقا دهند. اما همانطور که می دانید برای گرفتن اقامت در هر کشوری باید شرایط لازم و کافی را داشته باشیم کشور عمان نیز برای جذب مهاجران شرایطی را فراهم می کند که باید بر اساس این شرایط اقدام به مهاجرت کند. نیروهایی که در عمان قابل پذیرش هستند در زمینه های پزشکی و مهندسی فعالیت می کنند که افراد متقاضی می توانند از این طریق اقدام به دریافت ویزای خود کنند.

کار در عمان چه شرایطی دارد؟

چگونه می توانیم ویزای عمان را دریافت کنیم؟ در این مطلب به نکات مهمی در این زمینه اشاره خواهد شد. افرادی که متقاضی کار در کشور عمان هستند می توانند در رشته های حسابداری، طراحی صنعتی، طراحی لباس، گرافیست، هتلداری و مدیریت پروژه های مهم فعالیت داشته باشند. ارزش پولی این کشور بسیار بالا است و در شمار پر قدرتمندترین واحدهای پولی کشور است در نتیجه حقوق دریافتی این افراد با ارزش بالایی محاسبه می شود. هر ریال در کشور عمان برابر با ۴۰ هزار تومان ایران است.

مشاغل پر درآمد در عمان

درآمد پیش بینی شده برای افراد در کشور عمان در واحدهای شغلی متعدد متفاوت است حقوق یک فرد کارگر ۲۰۰ – ۳۰۰ ریال عمان، حقوق فروشندگی ۴۰۰ – ۵۰۰ ریال عمان، حقوق پرستار ۵۰۰ – ۸۰۰ ریال عمان و حقوق یک پزشک ۱۵۰۰ – ۲۰۰۰ ریال عمان است.

برترین شغل ها در این کشور شامل کشاورزی، کشت سبزیجات، فعالیت در زمینه گردشگری، تاسیس جایگاه سوخت، حمل و نقل، فروشگاه عطر، لوازم خانگی و رستوران است.

نحوه کار در عمان

مدارک مورد نیاز:

  •  آرون گروپس
  • گذرنامه ۶ ماه اعتبار
  • عکس پرسنلی
  • ترجمه گذرنامه
  • نامه کارفرما
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • فرم درخواستی ویزا
  • گواهی پزشکی

کارهای مهم در عمان

برای یافتن کار در عمان بهتر است از طریق اداره کاریابی کمک بگیرید این ادارت رسمی و مجاز نیروهای ماهر و مورد نیاز را شناسایی و به کارفرما معرفی می کنند. ویزای این کشور همچون ویزاهای شینگن وجود خارجی ندارد و افراد متقاضی می توانند از شیوه های مختلفی برای دریافت این ویزا استفاده کنند مراجعه به برخی از سایت های معتبر در این زمینه می تواند کمک کننده باشد.

شرایط کاری در عمان

اگر می خواهید در کشور عمان سرمایه گذاری کنید می توانید در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی فعالیت داشته باشید که فرصت های شغلی مناسبی برای کار در عمان را در اختیار شما قرار می دهد. کارآفرینی کمک زیادی به پیشرفت شغلی و مالی شما می کند زیرا در عمان فرصت های شغلی این دسته از افراد بسیار مناسب می باشد همچنین راهنمای دریافت ویزای کار در عمان اطلاعات مفیدی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد که شما می توانید از آن استفاده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *