دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لاغری با سرکه سیب و عسل و آشنایی با مزایای لاغری با این معجون معجزه گر

  • محدثه رمضانی
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

لاغری با سرکه سیب و عسل یکی از روش های طبیعی است که مصرف به اندازه و اصولی آن تاثیر بسزایی در کم کردن وزن و لاغری دارد ما در این مقاله شما را با فواید و مضررات مصرف سرکه سیب و عسل و تاثیرات آن بر لاغری آشنا خواهیم کرد.

کاهش با سرکه سیب و عسل یکی از بهترین روش های طبیعی برای رسیدن به تناسب اندام می باشد که مصرف به اندازه آن نه تنها ضرری به بدن وارد نمی کند بلکه نقش مهمی در کاهش وزن در این دنیای ماشینی ایفا می کند.

تاثیر سرکه سیب بر لاغری

سرکه سیب از جمله مواد طبیعی است که به آرامی، اما با تاثیر فراوانی توده های چربی محکم بدن را می سوزاند. سرکه سیب حاوی مواد مفیدی از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، آنزیم ها و پروبیوتیک ها است. سیب بعد از خمیر به سرکه تبدیل می شود.

بعد از تخمیر کلسیم، پتاسیم و بتاکاروتن مواد مغذی با قدرت آنتی اکسیدانی بالایی که شامل می شوند در آن باقی می مانند.

لاغری با سرکه سیب و عسل

وجود اسید و آنتی اکسیدان در این ماده، به آن توانایی ازبین بردن چربی های اضافی بدن را می دهد. اسیدی که در سرکه سیب وجود دارد، اسید استیک است. اسید استیک با بالا بردن سوخت و ساز یا متابولیسم بدن به کاهش وزن کمک می کند.

این اسید با کاهش اشتها و تنظیم سطح قند خون، شما را از پرخوری باز می دارد. همچنین اسید استیک جذب مواد معدنی مهم موجود در غذا را در بدن بالا می برد.

کاهش وزن با سرکه سیب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مصرف یک یا دو قاشق چای خوری سرکه سیب برای لاغری که ترجیحا با یک لیوان آب حل شده باشد قبل از هر وعده غذایی علاوه بر احساس سیری و کاهش وزن باعث بهبود و تقویت دستگاه گوارش و سلامت روده ها می شود.

کم کردن وزن با سرکه سیب

با مصرف سرکه سیب میزان بیشتری کالری می سوزانید و میزان کمتری مصرف و دریافت می کنید و این باعث کاهش وزن و حذف چربی های بدنتان می شود. چنانچه این نسخه را با حداقل یک ساعت ورزش در روز و رژیم غذایی سالم همراه کنید مدت زمان کاهش وزن را کوتاه تر و سرعت آن را بالا می برید.

اما مصرف بیش از اندازه سرکه سیب عوارضی دارد که به شرح آن می پردازیم

کاهش وزن با سرکه سیب و عسل

  • ضعف بدن، خستگی و بی حالی
  • ریزش مو
  • تغییر رنگ پوست
  • کاهش تحمل بدن به سرما
  • آسیب به مینای دندان
  • آسیب دیدن دستگاه گوارش، زخم معده و مری

لاغری با مصرف عسل

عسل به عنوان یک انرژی زای طبیعی بر کاهش اشتها نقش تاثیر گذاری دارد. عسل دارای قند است، اما بر خلاف شکر مواد معدنی مفید و ویتامین دارد. با خوردن عسل میزان انرژی بالا رفته و این انرژی به آرامی و طی زمان زیادی تحلیل می شود.

لاغری با عسل

در دانشگاه ورزش آمریکا طی تحقیقی که بر روی ورزشکاران انجام شده است، دریافتند که با مصرف یک قاشق چای خوری عسل پس از مصرف یک وعده غذایی افراد علاوه بر اینکه احساس سیری دارند، دارای مصرف کالری کمتری هستند. مصرف عسل می تواند در طول روز سطح انرژی را بالا نگه داشته و از بی حالی که سایر رژیم های غذایی دارند جلوگیری کند.

مصرف بیش از اندازه عسل

عسل همان طور که اطلاع دارید یک شیرین کننده طبیعی و می توان گفت جایگزین فوق العاده عالی برای شکر و شیرین کننده های شیمیایی و بدون کالری است. اما آیا می شود در مصرف عسل زیاده روی کرد و این ماده  ارزشمند غذایی و طبیعی برای سلامتی بدن مضرر نیست؟

کاهش وزن با عسل

عسل نیز در حدود پنجاه و پنج درصد فروکتوز، قند میوه است که این قند توسط کبد پردازش می شود اما با وجود تفاوت شیمیایی، بدن ما هنوز به عسل به عنوان یک قند مانند شکر واکنش نشان می دهد بنابراین مصرف زیاد آن انسان را حتی دچار دیابت می کند.

زمانی که عسل را جایگزین قند می کنیم و در خوردن آن زیاده روی می کنیم باید بدانید احتمال افزایش وزن در مصرف زیادی آن امکان پذیر است و اتفاقی که در مصرف بیش از حد عسل در بدن رخ می دهد دقیقا مشابه مصرف زیاد شکر می باشد.

قند دریافتی زیاد لوزالمعده را وادار به تولید انسولین اضافی می کند و مازاد آن در بدن به صورت چربی ذخیره می شود و این اتفاق دقیقا آغاز فرایند چاقی می باشد. مشکلات قلبی و بیماری های کبدی و پوسیدگی دندان و دیابت نیز از مصرف بیش از اندازه عسل رخ می دهد.                                                                                                                                                            ..

لاغری با سرکه سیب و عسل

با توجه به تاثیر سرکه و عسل به تنهایی بر روی کاهش وزن، معجون سرکه سیب و عسل یکی از بهترین رژیم های کاهش وزن محسوب می شود. عسل خالص و طبیعی تقریبا دارای تمام مواد مورد نیاز بدن انسان را شامل می شود و مانند رژیم های غذایی سخت برای بدن محدودیتی ایجاد نمی کند؛ رژیم هایی که با کمبود مواد مورد نیاز بدن ضرر های جبران ناپذیری به بدن می رسانند.

کم کردن وزن با مصرف عسل

قدرت اسیدی سرکه و انرژی بخشی عسل با هم می تواند افزایش وزن را متوقف کرده و با خود سبب کاهش وزنی مطلوب و سالم را به همراه داشته باشد. لاغری با سرکه سیب و عسل یکی از عالی ترین روش ها در کاهش وزن است.

طرز تهیه معجون سرکه سیب و عسل

برای کاهش وزن و لاغری با سرکه سیب و عسل تهیه این معجون بسیار راحت به شرح زیر می باشد:

لاغری با سیب و عسل

یک قاشق مربا خوری عسل و سرکه سیب را در یک لیوان آب ریخته و به خوبی مخلوط کنید. حداقل دو بار در روز قبل از خوردن غذا، از این معجون میل کنید. این کار را حداقل چهارده روز تکرار کنید. لاغری با سرکه سیب و عسل با مصرف این معجون فوق العاده می باشد.

لاغری با سرکه سیب و عسل

برای رسیدن به تناسب اندام و وزن دلخواه استفاده از مواد غذایی سالم و طبیعی را جایگزین رژیم های غذایی سخت کنید. به یاد داشته باشید، کاهش وزن با سرکه سیب و عسل یکی از روش های طبیعی است اما ورزش کردن به خصوص ورزش های هوازی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و از یاد نبرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *