دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رژیم لاغری برزیلی و کاهش وزن به سبک برزیلی ها

  • مریم صبوری
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰

با استفاده از رژیم لاغری برزیلی خیلی سریع به وزن ایده آل خود می رسید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

رژیم لاغری برزیلی روشی است برای تناسب اندام و لاغری که با مکمل های غذایی، ماساژ با شن و ماسه، وعده غذایی و نوع ورزش و تغذیه آن بیان خواهد شد. همه افرادی که به فکر کم کردن وزن هستند از روش های متعددی استفاده می کنند تا به وزن ایده آل خود برسند، که در ادامه مطلب با این عنوان بیشتر آشنا می شوید با مجله آرگا همراه ما باشید.

نکات مهم درباره بررسی رژیم لاغری برزیلی

رژیم لاغری برزیلی چیست؟

همه کسانی که به فکر کاهش وزن هستند از روش های متعددی استفاده می کنند تا به وزن ایده آل خود برسند به طور مثال؛ با مصرف سبزیجات و میوه به کم کردن کالری دریافتی خود کمک می کنند. یا همینطور با انجام دادن ورزش های منظم به شیوه های اجرایی در میان مردم تفاوت هایی دارد. برزیلی ها از روش های سنتی و جدید استفاده می کنند تا موجب لاغری و کاهش وزن شوند و به راز های لاغری برزیلی معروف می باشد که طبق اصول خاصی این رژیم لاغری برزیلی مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از؛

ویژگی رژیم لاغری برزیلی

  • وعده های غذایی مردم برزیل

یکی دیگر از رژیم لاغری برزیلی ها اهالی این کشور یکی از وعده های غذایی مهم و مفید را صبحانه می دانند. که بیشترین سعی را در تدارک داشتن یک وعده مقوی که خوراکی و مواد تهیه شده آن ها در نظر گرفته می شود. نکته جالب در مورد مردم برزیل این است که آن ها علاقه زیادی به ناشتایی همان (صبحانه دوم) وعده غذایی دارند که هم به جای صبحانه دوم و هم به جای نهار مورد استفاده قرار می گیرد. مردم برزیل صبحانه مختصری که قهوه می باشد را در اول صبح از ساعت ۶ تا ۸ در منزل میل می کنند و در روز های تعطیل و آخر هفته ها صبحانه کامل تری که خوراکی متفاوتی در کل روز های هفته می باشد تهیه و صرف می کنند.

آشنایی با رژیم لاغری برزیلی

  •  آرون گروپس
  • ماساژ دادن با شن و ماسه

یکی از رژیم لاغری برزیلی ها اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید با استفاده از قرص و کرم و دارو و حتی شلوار لاغری می توانید خود را لاغر کنید سخت در اشتباه هستید زیرا که آن ها فقط موجب نابودی چربی می شود. در کشور برزیل این گونه است که روش لاغری در آن جا از سنت های باستانی برزیل می باشد. پس به این صورت که شن و ماسه را روی قسمت هایی از بدن فرد دراز کشیده قرار می دهند، آن جایی که دارای چربی می باشد می مالند و این کار موجب ادامه گردش خون و تحریک شدن چربی ها می شود. این کار مثل لایه برداری عمل می کند که موجب از بین رفتن سلول های مرده در بدن فرد می شود.

چگونه رژیم لاغری بگیریم؟

  • رژیم غذایی مناسب

این کشور جمعیت زیادی از نژاد های مختلفی دارد که در برزیل زندگی می کنند. رژیم غذایی سالم و متنوع در حال جالب و خوبی دارند که دارای تنوع فراوانی در برنامه غذایی خود هستند این غذا های سنتی و شگفت انگیز هر کدام در تاریخچه خود مثل: تولید مواد خام، سبک پخت و مواد اولیه‌ ی مورد استفاده، حاکی روایات و داستان های متعددی می باشد. اصول رژیم غذایی برزیلی ها ضرب المثل آن ها برای لاغری می باشد که طبق گفته ها می گوید” لوبیا پلو سرو کن” برزیلی ها به طور جدا گانه در هر مجلسی که دارند در کنار همه غذا هایشان برنج و لوبیا هم دارند. با این اصول خود که سنت آن ها محسوب می شود بیشتر لاغر هستند و طبق تحقیقات به عمل آمده غذا های غربی برنج و لوبیا افزایش وزن را تا ۱۴% کم می کند. چون این غذا چربی پایینی دارد و از فیبر بالایی برخوردار می باشد که قند خون را ثابت نگه می دارد این غذای عالی تناسب اندام را در پی دارد. برزیلی ها از مواد غذایی که حاوی سویا، گیاهان، حبوبات، جو و گندم هست بیشتر استفاده می کنند و آن ها را با میوه یا پنیر سرو می کنند. پس لوبیا پلو را از دست ندهید و بسیار استفاده نمایید تا باعث حذف چربی های ذخیره شده در بدن شوید. غذای اصلی مردم برزیل گوشت، برنج و لوبیا است که تمامی این مواد را در یک مایع گیاهی معطر قرار می دهند جزو رژیم لاغری برزیلی محسوب می شود.

رژیم لاغری برزیلی برای لاغری

  • استفاده از مکمل غذایی

با مصرف مکمل غذایی مطلوب که مردم برزیل استفاده زیادی می کنند حاوی مقدار قابل ملاحظه ای فیبر و امگا ۳ می باشد. که در نابودی چربی نقش مهمی را ایفا کرده و به کارکرد روده ها و تقویت متابولیسم بدن کمک زیادی می کند. در نتیجه از مکمل غذایی استفاده نمایید تا رژیم لاغری برزیلی ها را به همراه ورزشی مناسب برای حذف درست چربی داشته باشید.

رژیم لاغری برزیلی چیست؟

  • تحرک زیاد و ورزش برزیلی ها

با وجود تحریک زیادی که این مردم دارند باعث لاغری برزیلی ها شده بهترین ورزش که واقعا این افراد دوست دارند شنا می باشد. از مزایای ورزش شنا می توان برای لاغری و سفت شدن بدن نام برد که با آن به راحتی می شود چند کیلو وزن را کم کرد. زمانی که تحرک بالا و ورزش زیادی موجب از بین رفتن چربی می شود. در مجموع عضلات سفت و محکم خواهند شد و همچنین اندام زیبا و خوش فرمی دارند که هیچ موقع باعث افتادگی پوست نمی شود و بدنی سالم دارند که جزء رژیم لاغری برزیلی ها به شمار می رود.

ویژگی رژیم لاغری برزیلی

  • مصرف گیاه وارنا یا گوارنا

در رژیم لاغری برزیلی ها گیاهی به نام گوارنا قرار دارد که مورد استفاده آن ها قرار می گیرد. این گیاه شگفت انگیز برای لاغری تاثیر شگرفی دارد که یک جوانه کوچک قرمز رنگ می باشد حاوی مقداری کافئین است. کافئین در دانه گیاه وارنا ۲ برابر کافئین موجود در قهوه می باشد که موجب چربی سوزی شده و متابولیسم بدن را بالا می برد. از خواص دیگر این گیاه می توان به درمان بیماری قلبی، بی خوابی و اضطراب نیز اشاره کرد، برای لاغری بهتر است این گیاه را با کمپوت یا ماست استفاده نمایید تا نتیجه فوق العاده ای بگیرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *