دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس شب یلدا جدید و شیک برای سنین و سلیقه های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس شب یلدا مخصوص بزرگسالان و کودکان با طرح های فانتزی و ساده را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

انتخاب مدل لباس شب یلدا با طرح های مناسب و زیبا یکی از بزرگترین دغدغه ها برای برخی از افراد است و اگر شما تمایل دارید در این شب شیک پوش و خوش استایل به نظر برسید بهتر است در انتخاب اکسسوری ها و لباس های خود دقت لازم را به خرج دهید.

۴۹ مدل لباس شب یلدا با طرح های زیبا و شیک

با نزدیک شدن به شب چله اغلب خانم ها به دنبال لباسی شیک و مناسب برای خود و فرزندشان هستند و اگر شما نیز تمایل دارید در این شب لباسی با تن پوش خاص و مناسب داشته باشید بهتر است تا ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با انواع مدلهای  لباس شب چله آشنا شوید.

ست لباس شب یلدا

طرح های لباس شب چله بچه گانه

لباس های بچه گانه دخترانه و پسرانه مخصوص شب چله در انواع طرح های فانتزی موجود می باشند و برای دوخت اغلب این لباس ها از پارچه ها با طرح میوه های مخصوص شب چله استفاده شده است.

اگر شما تمایل دارید کودک تان در شب چله بانمک و زیباتر به نظر برسد بهتر است طرح لباس های او را از بین ست لباس های دوخته شده برای  این شب را انتخاب نمایید.

برای دوخت اغلب لباس های شب چله بچه گانه از پارچه ها با رنگ های سبز و مشکی و قرمز استفاده می شود همچنین در برخی از این طرح لباس ها از ترکیب رنگ های ذکر شده با رنگ های مکمل یا متضاد آن ها استفاده شده است که هر یک از این لباس های بچه گانه زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل لباس کودک

  •  آرون گروپس

لباس فانتزی بچه گانه

لباس شب یلدا

طرح لباس کودک

مدل لباس مخصوص شب یلدا

مدل لباس بچه گانه شیک و خاص

لباس کودک

لباس بچه گانه مخصوص شب چله

لباس طرح دار

مدل لباس فانتزی برای شب یلدا

لباس شب یلدا

مدل لباس قرمز برای شب چله

طرح لباس شب یلدا

پیراهن شب یلدا مخصوص کودکان دختر

لباس کودک

لباس پسرانه مخصوص شب چله

لباس بچه گانه مخصوص شب یلدا

طرح پیراهن کودک برای شب چله

مدل لباس برای شب یلدا

پیراهن مخصوص دخترانه شب یلدا

ست لباس مخصوص شب یلدا

لباس کودک شیک

لباس شب یلدا

ست زیبا برای شب یلدا

لباس یلدا

ست پچگانه شب یلدا

لباس طرح دار شب یلدا

سرهمی نوزاد مخصوص شب یلدا

لباس کودک برای شب یلدا

۳ تیکه های کودک مخصوص شب یلدا

لباس دخترانه مخصوص شب یلدا

طرح های لباس شب  چله زنانه و دخترانه

در شب چله می توانید از انواع لباسهای بافتنی و لباسهای پارچه ای که طرح و رنگ های آن ها برای شب چله مناسب است استفاده نمایید.

اگر شما نوعروس هستید و تمایل دارید جشن شب چلگی بگیرید با توجه به اینکه تم رنگی این شب سنتی قرمز و سبز است بنابراین بهتر است لباس خود را از بین این رنگ های زیبا انتخاب نمایید همچنین اگر جشنی که برای شب  چله می گیرید مفصل است می توانید از لباس مجلسی بلند یا کوتاه که دارای طرح های ساده و کار شده هستند استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی قرمز

پیراهن قرمز مجلسی

لباس زنانه مجلسی

پیراهن مجلسی مخصوص شب یلدا

دامن طرح هندوانه مخصوص شب یلدا

مدل دامن زنانه با طرح هندوانه

لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی سبز

مدل لباس سبز

لباس زنانه فانتزی

مدل لباس دخترانه فانتزی

لباس مجلسی بلند دخترانه

لباس مجلسی قرمز

پیراهن کوتاه مخصوص شب یلدا

لباس کوتاه مجلسی

لباس مجلسی مخصوص شب یلدا

برخی از لباس های زنانه و دخترانه که برای شب چله طراحی شده اند دارای طرح های فانتزی هندوانه و انار و … هستند و برخی از آن ها نیز به گونه ای دوخته می شوند که در آن ها ترکیب رنگ های سبز و مشکی و قرمز وجود دارد و شما می توانید برای داشتن ظاهری ایده آل و خاص این لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

در صورت تمایل می توانید برای داشتن استایلی مناسب برای شب یلدا از اکسسوری هایی نظیر گل سینه و پاپیون و دستبند و گل سر و … که دارای طرح و رنگ های یلدایی هستند استفاده نمایید همچنین می توانید ناخن هایتان را به کمک طرح های ناخن شب یلدا طراحی نمایید.

لباس مشکی و قرمز زنانه

لباس مشکی و قرمز مخصوص شب چله

مدل لباس زنانه

مدل لباس پوشیده مخصوص شب

لباس قرمز مخصوص شب یلدا

لباس قرمز مجلسی

پیراهن فانتزی دخترانه

پیراهن فانتزی مخصوص شب یلدا

ست لباس مادر و دختر

ست لباس مادر و دختر

ست لباس مخصوص شب یلدا

ست لباس و اکسسوری مخصوص شب چله

مدل پیراهن زنانه کوتاه

پیراهن کوتاه مخصوص شب یلدا

لباس سرهمی سبز

لباس سرهمی مجلسی مخصوص شب چله

لباس مجلسی قرمز

تصاویر پیراهن مجلسی دخترانه و زنانه برای شب یلدا

شب یلدا یکی از زیباترین مناسبت های ایرانی و سنتی می باشد که از رسم و رسومات خاصی برخوردار می باشد، همچنین تزیینات مخصوص این شب بسیار زیبا و هیجان انگیز است، یکی از جذابیت های جشن شب یلدا استفاده از المان های ویژه آن، همچون رنگ سبز و قرمز و نیز طرح های هندوانه و … در انتخاب خوراکی ها و لباسها می باشد، بنابراین در ادامه تصاویر بالا، مدلهای جدیدتری از لباس مجلسی زنانه و دخترانه برای جشن های مخصوص شب یلدا را قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار بگیرند.

تصاویر مدل پیراهن شب یلدا

تنوع لباس های خانوم ها بسیار زیاد است و امروزه استفاده از لباس های زیبا و فانتزی برای مناسبت های مختلف همچون شب یلدا طرفداران زیادی در بین دختران و خانوم های جوان پیدا کرده است، البته تنوع این لباسها با طرح و المان های یلدایی برای دختر بچه ها زیادتر می باشد، حال در صورتی که علاقمند به پوشیدن پیراهن مجلسی شیک برای شب یلدا هستید، در ادامه گلچینی زیبا از پیراهن مجلسی شب یلدا گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و از بهترین مدلهای آن در طراحی پیراهن شب یلدا خود الگو بگیرید.

مدلی از پیراهن شب یلدامدلی از پیراهن شب یلدا دخترانهانواع مدل پیراهن شب یلدامدل پیراهن شب یلدا بچگانهمدل پیراهن شب یلدا جذابمدل لباس شب یلدا پوشیدهمدل پیراهن شب یلدا زنانهمدل پیراهن شب یلدا گیپورمدل لباس شب یلدا شیکمدل پیراهن شب یلدا جدیدمدل پیراهن شب یلدا شیکمدل پیراهن شب یلدا مجلسیمدل لباس شب یلدا دخترانه

در این مطلب با انواع مدل لباس شب یلدا آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباسی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *