دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرایش دخترانه مجلسی و نکاتی که جذابیت شما را تکمیل می کند

  • ندا خوشرو
  • ۹ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب مدل هایی از آرایش دخترانه مجلسی به همراه نکاتی برای میکاپ مجلسی دخترانه با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

میکاپ دخترانه مجلسی در انواع مدل های لایت و ملایم و … موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری شیک و بی نظیر داشته باشید بهتر است از این مدل ها استفاده نمایید تا زیبا و جذاب تر به نظر برسید.

مدل های آرایش دخترانه مجلسی با متدهای جدید

میکاپ باعث ایجاد جذابیت ظاهر در دختران جوان می شود و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید بهتر است میکاپ صورتی را انتخاب نمایید که با ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. در ادامه با انواع مدل های میکاپ دخترانه مجلسی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

میکاپ دخترانه مجلسی

نکاتی برای میکاپ دخترانه مجلسی

۱.  قبل از هر چیز بهتر است ابتدا کرم پودر مناسبی را انتخاب نمایید و به کمک کرم پودر پوست صورت خود را پوشش دهید تا صاف و یکدست به نظر برسد.

۲. میکاپ چشم ها از مهم ترین مراحل در میکاپ دخترانه مجلسی به شمار می رود و اگر میکاپ چشم های شما زیبا و مناسب باشد تغییرات مثبتی در ظاهرتان ایجاد خواهد شد. برای میکاپ چشم مجلسی بهتر است ابتدا به کمک رنگ های ملایم و مات سایه چشم مناسبی را روی پلک چشم هایتان بکشید.

  •  آرون گروپس

سپس اقدام به کشیدن خط چشم دخترانه نمایید و خط چشم را بهتر است به گونه ای روی پلک چشم های خود بکشید که نازک باشد و دارای دنباله ای طولانی نیز نباشد همچنین می توانید در صورت تمایل از خط چشم برای میکاپ چشم های خود استفاده نکنید.


بعد از کشیدن خط چشم بهتر است مژه هایتان را به کمک فرمژه فر دهید یا از مژه مصنوعی های سبک استفاده نمایید سپس مژه هایتان را ریمل بزنید تا ظاهری جذاب و بی نظیر داشته باشید.

۳. آرایش گونه ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما از رژگونه هایی استفاده نمایید که دارای رنگی ملایم و دخترانه باشند.

۴. در این مرحله از آرایش مجلسی باید لب هایتان را میکاپ کنید و توجه داشته باشید که آرایش کردن لب هایتان از مهم ترین مراحل میکاپ صورت به شمار می رود. دختران جوان بهتر است از رژلب ها با رنگ های ملایم یا مات استفاده نمایند تا آرایش آن ها لایت به نظر برسد.

مدل های میکاپ دخترانه مجلسی شیک و زیبا

میکاپ دخترانه بهتر است از بین مدل های آرایش ملایم یا آرایش لایت دخترانه انتخاب شود همچنین بهتر است دختران جوان از آرایش های غلیظ استفاده نکنند زیرا چهره آن ها زنانه به نظر می رسد.

آرایش های ملایم زیبایی و جذابیت خاصی دارند و باعث می شوند چهره شما طبیعی و دخترانه تر به نظر برسد. اگر شما تمایل دارید میکاپ صورت تان مجلسی و بدون نقص باشد بهتر است قبل از آرایش کردن چهره تان از گریم صورت استفاده کنید و به کمک گریم عیب های موجود در صورت خود را بپوشانید سپس به کمک مدلی مناسب به میکاپ صورت خود بپردازید.

میکاپ زنانه دخترانه

آرایش صورت دخترانه

مدل آرایش صورت زنانه مجلسی

مدل آرایش صورت شیک دخترانه

آرایش زنانه مجلسی

مدل آرایش زیبا و شیک دخترانه

مدل میکاپ دخترانه مجلسی

مدل آرایش دخترانه با متدهای جدید

آرایش دخترانه مجلسی

آرایش صورت زیبا و شیک دخترانه

میکاپ دخترانه مجلسی

میکاپ صورت مجلسی

میکاپ دخترانه

آرایش دخترانه

آرایش لایت

میکاپ صورت دخترانه

آرایش ملایم دخترانه

مدل آرایش مجلسی

آرایش دخترانه

آرایش صورت مجلسی زیبا و شیک

آرایش لایت

مدل میکاپ دخترانه زیبا و جدید

آرایش لایت

آرایش دخترانه

مدل میکاپ دخترانه

میکاپ دخترانه شیک و مجلسی

آرایش زیبا دخترانه

مدل آرایش مجلسی جدید

آرایش دخترانه

آرایش زیبا دخترانه

آرایش شیک و زیبا دخترانه

مدل آرایش شیک و زیبا دخترانه

آرایش دخترانه مجلسی

میکاپ دخترانه شیک و مجلسی

میکاپ دخترانه لایت و زیبا

آرایش دخترانه شیک

مدل میکاپ دخترانه

آرایش صورت زنانه

میکاپ مجلسی

میکاپ زنانه مجلسی

آرایش زنانه مجلسی

مدل میکاپ زنانه

آرایش مجلسی

آرایش زنانه شیک و خاص

میکاپ مجلسی

میکاپ دخترانه مجلسی با متدهای جدید

آرایش دخترانه مجلسی

آرایش زیبا و جذاب دخترانه

در این مطلب با انواع مدل های آرایش دخترانه مجلسی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میکاپی بی نظیر و جذاب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *