دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عدم علاقه مرد به زن چه نشانه هایی دارد؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب به بررسی رفتار های مردانی که همسرشان را دوست ندارند و فقط تظاهر به دوست داشتن دارند می پردازیم و در ادامه راه های شناخت این مردان را خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

بعضی از رفتار های مردان به شما می گوید که دیگر شما را نمی خواهند و همچنین نشانه های نداشتن حس مرد به زن ممکن است اصلا واضح نباشد. در جوامع امروزی بیشترین مشکلات خانواده ها در همین حیطه عدم صداقت طرفین در میزان دوست داشتن است. این مشکلات باعث آسیب دیدن طرف مقابل و همچنین رابطه بین دو نفر می شود. گاها علاقه نداشتن مرد نسبت به زن کاملا واضح است و اثرات منفی روی سلامت روان افراد دارند که می توانند باعث ایجاد بیماری های حاد روانی شوند.

مرد بی علاقه

نشانه های عدم علاقه مرد به زن

مردان به زنی که علاقه ندارند رفتار های واضحی نشان می دهند که می توان به سرعت آن ها شناسایی کرد. این رفتار ها عبارت اند از :

تمایل به برقراری رابطه با همسر خود ندارند.

یکی از دلایلی که می تواند از برقراری رابطه امتناع کند عدم علاقه است. البته این تنها یکی از دلایل است که در طولانی مدت رخ می دهد.

فقط به زیبایی ظاهری شما توجه نشان می دهد.

در صورتی که اخلاق خوب شما را نمی بینند و یا سعی می کنند نادیده بگیرند.

توجه بیش از حد به تلفن همراه

همیشه در گوشی همراه خود مشغول است و سعی دارد چیزی را از شما مخفی کند.

نشانه عدم علاقه مرد به زن

عدم توجه به همسر

یکی از کار هایی که مردان بی علاقه از خود نشان می دهند بی توجهی است. وقتی در مهمانی هستید به تمام خانم های آن جا توجه مضاعفی دارد حتی به کهن سال ترین آن ها ولی به همسر خود هیچ توجهی نشان نمی دهد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

به هر قیمتی می خواهد که شما از نظر ظاهری تغییر کنید.

افراد ظاهری مخصوص به خود دارند بنابر این تغییر دادن چهره و اندام  اندام بر اساس معیار های فردی دیگر کاری دشوار است و ممکن است سلامت انسان را به خطر بیاندازد. چنین مردی که اولویت وی سلامت همسرش نیست به خانم خود علاقه ندارد.

بدترین نشانه ای عدم علاقه مرد به زن وجود دارد آرزو ها و رویاهای زن را محال پنداشته و آن ها را نا دیده می گیرد.

افراد رویاهای مخصوص به خود را دارند و تمسخر و نادیده گرفتن این رویا ها کاری ناپسند است. مردی که به شما علاقه دارد وقتی از رویا های خود سخن می گویید آن ها را کامل گوش می کند حتی اگر آنها را قبول ندارد و نمی پسندد. شما باید مردی را انتخاب کنید که در همه حال و در همه قسمت های خوب و بد زندگی حامی شما باشد.

مرد بی علاقه و رفتارش

مردانی که دیر وقت به خانه باز می گردند یا اصلا باز نمی گردند.

خانه برای افراد چه مرد و چه زن امن ترین نقطه است. زمانی که مرد به خانه می آید احساس آرامش و امنیت بیشتری می کند، در صورتی که خانم این بستر را فراهم کند. مردانی که به همسر خود علاقه ندارند هیچ وقت دوست ندارند به خانه باز گردند.

وضعیت استرس زا شما اهمیتی برایش ندارد.

مردی که به همسرش علاقه دارد در شرایط بحرانی همسرش را به آرامش دعوت می کند و سعی می کند او را آرام کند اما مردی که علاقه اش تمام شده بیشتر شرایط را استرس زا می کند.

اگر بخواهید از مشکل خود با رفتار او بگویید توجهی نمی کند.

در این مواقع همسر علاقه مند سعی می کند تمام حرف های شما را بشنود و از انتقاد هایی که می کنید استقبال کرده و سعی در بهتر شدن رفتارش دارد .اما مرد بی علاقه عکس این رفتار را انجام می دهد.

نشانه عدم علاقه مرد به زن

برای صحبت های مهم علاقه نشان نمی دهد.

در مشکلات مهمی که در زندگی پیش می آید با شما مشورت نمی کند . پیامد این رفتار حل نشدن مشکلات مهم و بوجود آمدن مشکلات بیشتری می شود.

در سختی های زندگی شما را تنها می گذارد.

مردی که در سختی های زندگی کنار همسرش نباشد لایق عشق و محبت و احترام نیست چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

در هیچ کار منزل شما را یاری نمی دهد.

این هم یک راه کار برای نشان دادن علاقه نداشتن به فرد است که در هیچ صورتی به او کمک نمی کند. البته کمک نکردن ممکن است دلایل دیگری هم داشته باشد. مثلا در خانواده ای رشد کرده که مرد سالاری مطلق در آن حاکم بوده است و هیچ وقت پدر به کمک مادر نرفته است در این صورت نمی شود گفت که همسرتان به شما توجهی نشان نمی دهد.

بیشتر دوست دارند تنها باشند و در تنهایی خود فرو بروند.

اگر یک فرد حتی خود شما از چیزی راضی نباشید یا به چیزی علاقه نداشته باشید ولی مجبور به تحمل باشید بیشتر تنهایی را ترجیح می دهید. البته باز هم با قاطعیت نمی توان گفت که این مرد به شما علاقه ندارد. ممکن است فشار های ناشی از بیرون منزل بسیار زیاد باشد و او را خسته کند.

اهمیتی به شما نمی دهند .

اگر نظر آن ها را در باره اموری یا لباسی می پرسید به جواب های کوتاه و تلگرافی بسنده می کند. و مردی که تا قبل از این هرلحظه به شما اهمیت می داد دیگر شما را نمی بیند.

نشانه عدم علاقه مرد به زن

پرخاشگر می شوند.

درباره مشکلات کوچک دعوا راه می اندازند و باعث ناراحتی شما می شوند حتی اگر تقصیر کار باشند شما را مقصر می دانند.

بیشتر از گذشته با دوستانش قرار می گذارد.

به جای سپری کردن وقت بیشتر با همسرش وقت و بی وقت با دوستانش به سفر های طولانی و کوتاه مدت می روند.

نادیده گرفتن رویاهای همسر

از همسر دوستانش تعریف و تمجید می کند .

تعریف و تمجید کردن از زن دیگر بسیار ناخوشایند است برای بانوان و در طولانی مدت  باعث افسردگی آن ها می شود.

واژه هایی نظیر بی خود، که چی بشه، نه را بیشتر می شنوید.

این کلمات نشان از بی اهمیتی شما برای مرد است. البته اگر خواسته شما به جا بوده باشد مرد شما چنین پاسخی بدهد. ولی گاها شما خواسته نا به جایی از مردتان دارید و بر آن خواسته اصرار می ورزید، همسرتان وقتی ببیند که شما را نمی تواند به هیچ دلیلی قانع کند از راه زور وارد می شود.

اگر با هم در مهمانی حاضر شوید به شما توجه نمی کند.

مردی که به همسر خود علاقه دارد او را در مهمانی ها تنها نمی گذارد و توجه بیشتری به وی دارد مخصوصا در مهمانی های خانوادگی خود بیشتر از دیگران به همسرش توجه نشان می دهد اما در مرد بی علاقه رفتار معکوسی نشان می دهد.

 شما را از دیدن دوستانتان منع می کند.

ان گونه افراد گاها شما را از دیدن خانواده خودتان هم منع می کنند اما خودشان با تمامی دوستان و خانواده خود در ارتباط اند. شاید شما مرد زندگی خود را دوست داشته و در این مورد به خواست آن ها عمل کنید اما دوست یکی از مهم ترین بخش های زندگی است و انسان ها نیاز به برقراری روابط اجتماعی دارند.

شما را با خواهر خودش یا خواهر خودتان مقایسه می کند.

یکی از مضر ترین رفتار ها برای خانم ها مقایسه شدن با زنی دیگر است. حتی اگر اطمینان داشته باشد که از آن ها بالا تر است.

 احساسات شما را به بازی می گیرد.

گاهی می گوید شما را دوست دارد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد و گاهی با گذاشتن عیب های مسخره آن اعتماد را از شما می گیرد.

رفتار بهتر با مرد بی علاقه

نحوه رفتار

به مردی که نشانه های عدم علاقه مرد به زن در او وجود دارد باید رفتاری مناسب نشان دهید تا شاید بتوان مانع از جدایی شد و این رفتار ها عبارت اند از :

  1. آرامش خود را حفظ کنید.
  2. کلمات خود را هوشمندانه به کار ببرید.
  3. حرفی نزنید که بعدا از گفته خویش پشیمان شوید.
  4. ابتدا باید اطمینان حاصل کرد که نشانه های عدم علاقه در مرد شما وجود دارد.
  5. به یک روانشناس خوب مراجعه کرده و از وی یاری بخواهید.

راه حل برای افراد بی علاقه

نمی شود گفت مردی که همسرش را دوست ندارد  قطعا همین نشانه ها را دارند. ممکن است عواملی نظیر کار زیاد ، خستگی مفرط،و مشکلاتی که برای آن ها پیش می آید باعث می شود که رابطه شما به سردی گرفتار شود.

همانطور که می دانید مغز مردان فقط می تواند یک موضوع را به خوبی مدیریت کند بر خلاف خانم ها که می توانند چندین کار را با هم انجام دهند. بنابراین اگر برای آنها مشکلی پیش آید تا زمانی که آن مشکل حل نشود ممکن است رفتار هایی با شما داشته باشند که از نشانه های عدم علاقه شوهر نسبت به همسرش است.

امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. پیشنهاد می کنیم برای مطالعه مقالات گذشته ما درباره رفتار با همسر بی تفاوت، رفتار به همسر افسرده و رفتار با همسر ایرادگیر کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *