دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه پیتزای پنیر با طعم عالی در منزل

  • مینا سعادتی
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب به معرفی طرز تهیه پیتزای پنیر می پردازیم این پیتزا جز غذاهای فست فودی و پرطرفدار محسوب می شود که امروزه مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفته است در ادامه همراه ما باشید.

در این مطلب از بخش آشپزی آرگا می خواهیم شما بانوان عزیز را با طرز تهیه پیتزای پنیر آشنا سازیم. این پیتزای خوشمزه علاوه بر لذیذ بودن و طعم بی نظیرش دارای طرفدار بسیاری بوده و همچنین از ساده ترین نوع پیتزاها محسوب می شود که تنها با سه نوع پنیر می توانید این پیتزای خوشمزه را در منزل تهیه نمایید.

طرز درست کردن پیتزای پنیر

طرز تهیه پیتزای پنیر در منزل

در این بخش از مطلب می خواهیم طرز تهیه پیتزای پنیر را که جز غذاهای فست فودی و پرطرفدار می باشد را بازگو نماییم.

کدبانوها با انواع پیتزاهایی متنوعی که در منزل تهیه می کنند کودکانشان را جذب این نوع غذا کرده اند. همچنین به دلیل طعم و مزه بی نظیرش کودکان و جوانان را بسیار مشتاق این نوع غذای فست و فودی کرده است.

طرز تهیه پیتزای پنیر

جوانان امروزی ما از غذاهای فست فودی شامل پیتزای استیک، پیتزای مخلوط و پیتزای گوشت و … استقبال بسیاری داشته اند.

  •  آرون گروپس

این پیتزا از طعمی بی نظیر و دل چسب برخوردار بوده که بسیار ساده و آسان می توان آن را در منزل تهیه کرد و در کنار عزیزانمان نوش جان نماییم.

برای تهیه این پیتزا می توانید از پنیرهایی همچون پنیر ریکوتا، پارمزان و پنیر موزارلا استفاده کنید زیرا این نوع پنیرها  از طعم فوق العاده ای برخوردار می باشند.

این پیتزای خوشمزه و اشتهاآور از ترکیبی همچون خمیر پیتزا، پنیر ریکوتا، پنیر موزارلا، پنیر پارمزان و روغن تهیه شده است.

تهیه مراحل پیتزای پنیر

به علاوه این غذای خوشمزه و فست وفودی را در مدت زمان محدودی می توانید در منزل آماده کنید و آن را در کنار دوستان یا عزیزانتان سرو نمایید.

مواد اولیه پیتزای پنیر:

  • خمیر پیتزا: به میزان مصرف
  • پنیر ریکوتا: ۱۵۰ گرم
  • پنیر موزارلا: ۱۵۰ گرم
  • پنیر پارمزان: ۱۵۰ گرم
  • روغن: ۱ الی ۲ قاشق غذاخوری

دستور پخت:

برای تهیه پیتزای پنیر ابتدا از قبل فر خود را در درجه ۲۵۰ سانتی گراد تنظیم نمایید آنگاه خمیر پیتزا را با توجه به دستورات و مواد اولیه تهیه کنید

قالب مورد نظر را چرب کنید و سپس خمیر پیتزای خود را روی قالب خیلی با دقت پهن کرده و آنگاه خمیر پیتزای موردنظر را با روغن چرب نمایید.

در ادامه پنیرهای مورد نظر که شامل ریکوتا، موزارلا و پارمزان می شود را روی خمیر پیتزا ریخته و  سعی کنید لبه های خمیر را پنیر نریزید تا خوب به رنگ طلایی دربیاید.

تهیه کردن پیتزای پنیر با روشی ساده

همچنین توجه و دقت کنید که فر را از ۳۰ دقیقه قیل باید روشن کنید تا دما و حرارت فر داغ شود و تا زمان پخت پیتزا در فر را به هیچ عنوان باز نکنید اگر دیدید که لبه های خمیر برشته شده و پنیرهای روی آن هم ذوب و طلایی رنگ شده است.

در پایان می توانید پیتزا را از فر بیرون آورده و آن را در ظرفی گذاشته و آن را با آویشن و ریحان تزئین کنید و همراه با انواع سبزیجات و سالاد نوش جان نمایید.

دستور پخت پیتزای پنیر

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان امیدواریم در این بخش از مجله که مربوط به طرز تهیه پیتزای پنیر می باشد نهایت استفاده و لدت را برده باشد و در منزل پیتزایی خوشمزه تهیه کنید همچنین برای شما عزیزان پایان هفته ای بسیار آرام و لذت بخش را آرزومندیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *