دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل ابرو کوتاه و جدید برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از اجزای صورت که در زیبایی شما نقش اساسی دارد مدل ابرو است. اگر شما تمایل دارید که برای برداشتن ابرو های خود از انواع مدل ابرو کوتاه استفاده کنید مدل های این بخش از آرایش و زیبایی می توانند ایده خوبی برای انتخاب شما عزیزان باشند.

برای برداشتن ابروهای خود ابتدا فرم صورتتان را تشخیص دهید و سپس مدل ابروی مناسب را برای صورتتان انتخاب کنید. انواع متنوع مدل ابروی کوتاه را در ادامه مطلب در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

یکی از انواع مدل ابروهایی که در بین زنان و دختران بیشتر استفاده می شود مدل ابروی کوتاه است. مدل ابروی انتخابی شما بر روی پهنی و بلندی و لاغری و چاقی صورتتان تاثیر گذار است و مدل ابروها می تواند تغییرات زیادی را در چشمان شما ایجاد کند و حتی با انتخاب یک مدل ابروی مناسب می توانید تا حدودی روی نواقص بینی و پهنی و باریکی آن تاثیر بگذارید.

انواع مدل ابرو کوتاه و پهن

مدل ابرو کوتاه زنانه

مدلهای ابرو برای انواع فرم صورت ها متفاوت است. مدل ابرو برای صورت گرد نمی تواند برای صورت های کشیده و قلبی شکل مناسب باشد. برای مدل هاشور ابرو نیز می توانید از مدلهای کوتاه و پهن ابرو استفاده کنید. در ادامه این مطلب، مدل های از این نوع ابروها را مشاهده خواهید کرد.

ابرو زنانه کوتاه مدل ابرو کوتاه برای صورت های مختلف مدل ابرو عروس به شکل کوتاه مدل ابرو کوتاه دخترانه جذاب مدل ابرو کوتاه و شینیون عروس مدل ابرو کوتاه شیک مدل ابرو کوتاه زنانه مدل ابرو پهن و کوتاه

مدل ابروی کوتاه و پهن دخترانه

بهتر است که دختر خانم ها ابرو های خود را به صورت مدل ابرو دخترانه پهن  و انواع مدل ابرو دخترانه مرتب کنند. انواع مدل ابرو های زنانه باریک برای دختران جوان مناسب نیست و فرم چهره آن ها را زنانه می کند.

مدل ابرو کوتاه شک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل ابرو پهن مدل ابرو کوتاه برای چشم های رنگی مدل ابرو پهن دخترانه مدل ابرو پهن و کوتاه برای دختران جوان

اگر شما تمایل دارید که از مدل ابروهای کوتاه استفاده کنید و صورت گردی دارید مدل ابروی به شکل زاویه دار و ارتفاعی بلند و دم کوتاه برای صورت های گرد می تواند بهترین انتخاب باشد. ولی مدل ابروهای با قد کوتاه برای صورت های دراز و کشیده ایده خوبی نیست. اگر صورت شما بیضی شکل است می توانید از مدل ابرویی با قد کوتاه برای برداشتن ابروهای خود استفاده کنید.

مدل ابرو ساده کره ای مدل ابرو دخترانه مدل آرایش و مدل ابرو مدل ابرو کوتاه زنانه و دخترانه Short eyebrows model (12)انواع مدل های متنوع ابرو کوتاه مدل ابرو دخترانه مدل ابرو مشکی کوتاه دخترانه

مدل ابروها در جذابیت میکاپ و چشم های شما تاثیر گذار است. اگر شما قصد دارید که ابروهای خود را به شکل مدل ابروی کوتاه بردارید می توانید با الهام گرفتن از مدل ابروهای این بخش از آرایش صورت مدل ابروی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع مدل های ابروی زنانه به بخش مدل ابروها مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *