دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو بارداری جدید و زیبا برای با سلیقه ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از دغدغه های بزرگ خانم های باردار این است که شیک پوش بودن خود را در دوران بارداری حفظ کنند شما می توانید با انتخاب مدل مانتو بارداری ساده و طرح داری که مناسب اندامتان است جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

درباره مدل لباس و مانتوی بارداری باید به نکات زیادی توجه کنید زیرا در دوران بارداری سخت ترین مرحله زندگی خود را تجربه می کنید و باید در این دوران به فکر سلامتی خود و جنین تان باشید از این رو باید مدل مانتوی بارداری را انتخاب کنید که در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید.

در دوران بارداری اگر شما از مدل های مناسب لباس بارداری و مانتوی بارداری استفاده نکنید دچار تنش خواهید شد و این تنش برای خانم های باردار مضر است. اگر شما ترجیح می دهید که مانتوی را با شلوار جین بپوشید حتما از شلوار های جین مخصوص بارداری استفاده کنید.

مدل مانتو بارداری 2016

مدل مانتو بارداری شیک

از مدل مانتوهای حاملگی شیک و مدرن می توانید به عنوان مدل مانتو مجلسی  استفاده کنید. اگر شما می خواهید در مجالس و مهمانی ها به زیبایی بدرخشید باید مدل  لباس مجلسی بارداری،و مانتوی مجلسی خود را متناسب با فرم اندام خود انتخاب کنید.

مانتو بلند بارداری

مدل مانتو شیک و جذاب حاملگیمدل مانتو باردرای ایرانی مدل مانتو بارداری با رنگ تیره مانتو بارداری 2016

در دوران بارداری بهتر است که از رنگ های تیره کم تر استفاده کنید. در این دوران بدن شما با تغییرات هورمونی مواجه می شود بنابراین بهتر است برای داشتن روحیه شاد از مدل مانتوهایی با رنگ روشن استفاده کنید اگر نگران هستید که با مدل مانتوهای رنگ روشن اندام شما بزرگ تر به نظر می رسد می توانید از رنگ های تیره برای شلوار خود استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

می توانید با انتخاب یک کیف بزرگ و عریض پر زرق و برق توجه بقیه را کمتر به سوی اندام تان جلب کنید کیف های کوچک برای دوران بارداری انتخاب خوبی نیستند. در ادامه مطلب مدل های متنوع و شیک مانتوی بارداری مجلسی را مشاهده خواهید کرد.

مانتو بارداری مانتو بارداری در طرح های متنوع و زیبا مانتو جلو باز بارداری model manteau pregnancy (10)مدل مانتو حاملگی

مدل مانتوهای بارداری ایرانی

در هنگام خرید مدل مانتوی بارداری به جنس پارچه توجه کنید و مدل مانتویی را برای خریدن انتخاب کنید که جنس آن حساسیت زا نباشد. بهترین نوع پارچه برای این دوران شیرین و سخت جنس پارچه کتان است. پارچه های کتان حساسیت زا نیستند و باعث تعریق زیاد در فصل گرما نمی شود.

مدل مانتو حاملگی انواع مدل مانتو شیک و ساده بارداریانواع مدل مانتو زنانه بارداری

بهتر است که در دوران بارداری طبق مد خرید نکنید زیرا بعد از این دوران دیگر نمی توانید از لباس های بارداری استفاده کنید بنابراین بهتر است مدل هایی را بخرید که هیچ وقت از مد نمی افتند و می توانید برای بارداری های بعدی خود نیز از آن ها استفاده کنید. از مدل مانتوها و شلوار های تنگ و چسبان استفاده نکنید.  اگر شما ترجیح می دهید که مانتوی خود را بدوزید مدل های این مطلب می توانند ایده خوبی برای شما باشند.

مانتو رنگ تیره بارداری مانتو بارداری ساده انواع مدل های مانتو بارداری با طرح کوتاه و بلند انواع مدل مانتو بارداری   مانتو شیک و زیبا بارداری   مانتو پاییزه بارداری مدل مانتو دو رنگ مخصوص خانم های باردار

انواع متنوع مدل مانتو بارداری شیک و ایرانی را در این بخش از مدل مانتو مشاهده کردید که امیدواریم با الهام گرفتن از این مدل مانتو های زیبا بتوانید مدل مانتوی مناسبی را برای دوران بارداریتان انتخاب کنید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *