دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های نیویورک و مکان های گردشگری جذاب و تماشایی این شهر مدرن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

بی شک نیویورک یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی دنیا است که دارای چشم اندازهای بسیار است این شهر گردشگری علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند زیرا دیدنی های نیویورک آن دارای تنوع است و ویژه گردشگران خاص دنیا است.

در هر گوشه از شهر نیویورک می توانید دیدنی های مختلفی را نظاره گر باشید این شهر به دلیل اهمیت سیاسی، تجاری و توریستی که دارد علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. در زمان تعطیلات سرگرمی های مختلفی و بی شماری برای گردشگران ارائه می شود که بهتر است برای سفر خود این زمان ها را انتخاب کنید تا از امکانات تفریحی بیشتری بهره بگیرید. تماشای دیدنی های نیویورک برای هر گردشگری جذابیت دارد زیرا این شهر بزرگ دارای امکانات بسیار متنوعی است و یکی از جذابیت های دیدنی در این شهر نمایش های برادوی است که جمع زیادی از علاقه مندان را به سوی خود می کشاند و پیشنهاد می شود در سفر خود از این نمایش ها دیدن کنید. در ادامه این بخش از مجله گردشگری آرگا با جاذبه های دیدنی بیشتری از شهر نیویورک آشنا می شوید و می توانید در طول سفر دلنشین خود از دیدنی های لذت ببرید.

دیدنی های نیویورک برای گردشگران:

همانطور که بیان جاذبه های دیدنی در نیویورک دارای تنوع بسیاری است و از جمله دیدنی های این شهر می توان به مجسمه آزادی، پل بروکلین، ساختمان اپرا و پارک مرکزی شهر اشاره کرد. هر یک از این جاذبه ها دارای ارزش و اهمیت بالایی هستند و توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کنند که در دنیا نیز شناخته شده اند.

 

ساختمان امپایر استیت:

این ساختمان در کنار مجسمه آزادی واقع شده است و به عنوان یکی از برجسته ترین معماری های نیویورک شناخته می شود ارتفاع این برج ۳۸۱ متر است و یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری است. از دیدنی های این برج می توان به آسانسور شیشه ای و ۱۰۲ طبقه متنوع اشاره کرد در بالای این برج دو رصدخانه وجود دارد که دیدن از آن دارای جذابیت است.

 دیدنی های مشهور نیویورک

موزه هنر متروپولیتن:

از جمله دیدنی های نیویورک می توان به این موزه اشاره کرد که در سال ۱۸۷۰ ساخته شده است این مجموعه دو میلیون اثر هنری را در خود جای داده است و مهم ترین آثار برجسته در این موزه نگهداری می شوند. برخی از آثار موجود در این موزه شامل سلاح های دوران قرون وسطی، هنرهای مصریان، تزیینات آمریکایی و … می باشد که دیدن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

 دیدنی های تاریخی نیویورک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پارک مرکزی نیویورک:

این پارک یکی از مناطق تفریحی  و دیدنی های نیویورک است که می توانید از آن بازدید کنید و دارای وسعت زیادی است شاید جالب است بدانید که این پارک همان پارکی است که در اکثر فیلم های هالیوودی دیده اید زیرا چشم انداز های طبیعی و جنگلی آن بسیار فوق العاده است. باغ وحش، دریاچه، باغ های توت فرنگی و اسکی روی یخ از تفریحات و جذابیت هایی است که در این پارک می توانید از آن دیدن کنید.

 دیدنی های طبیعی نیویورک

مجسمه آزادی و پارک بیتری:

این مجسمه از دیدنی های نیویورک است که بهتر است بگوییم نماد این شهر می باشد مجسمه ای که هدیه کشور فرانسه به آمریکا بوده است و بسیار مرتفع است این مجسمه جزیره آزادی واقع شده است و برای بازدید از آن باید با قایق به این منطقه بروید. مجسمه آزادی در سال ۱۸۸۶ ساخته شده است و ۵۰ متر ارتفاع داد که دیدن آن از نزدیک می تواند لذت بیشتری را به همراه داشته باشد.

مجسمه نیویورک

خیابان شوبرت و برادوی:

یکی از مهم ترین جاذبه ها و دیدنی های نیویورک که می توانید از آن لذت ببرید این خیابان دیدنی است که بسیاری از فعالیت های تئاتری در این خیابان برگزار می شود و یکی از مهم ترین این نمایش ها نمایش کلاسیک است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند. قدم زدن در خیابان و بازدید از کافه ها و رستوران های اطراف لذت خاصی دارد که می توانید بعد از تماشای تئاتر از آن ها لذت ببرید.

 دیدنی های معروف نیویورک

ترمینال گرند سنترال:

این ترمینال یکی دیگر از دیدنی های نیویورک است که بسیار دوست داشتنی است طراحی جالب این ترمینال و سقف نجومی آن از دیدنی های آن محسوب می شوند. طبقه های پایین این ترمینال ویژه غذاخوری مسافران است.

آشنایی با دیدنی های نیویورک

پل بروکلین:

این پل در سال ۱۸۸۳ ساخته شده است و یکی از معروف ترین بناهای این شهر است این پل به عنوان یکی از پل های معلق در جهان شناخته می شود و روزانه جمعیت زیادی از روی این پل عبور می کنند. این پل به دلیل معماری برجسته ای که دارد توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و یکی از دیدنی های نیویورک است.

 دیدنی های جالب نیویورک

یادواره ۱۱ سپتامبر:

این یادواره به احترام افرادی ساخته شده است که در حمله تروریستی در ۱۱ سپتامبر جان خود را از دست دادند نام افرادی که در این سانحه جان خود را از دست داده اند بر روی یک لوج نوشته شده است که برای افراد زیادی در دنیا یادآور تاریخ است.

جاذبه های نیویورک

چشم اندازها و مناطق دیدنی در نیویورک بسیار متنوع هستند از جمله دیگر مکان های دیدنی نیویورک می توان به تایمز اسکور، خیابان پنجم، مجتمع راکفلر، پارک راه آهن و … اشاره کرد که توصیه می شود در سفر خود از این دیدنی های نیویورک دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *