دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کاوه آفاق و عکس های زیبا و جذاب این خواننده خوش صدا

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

کاوه آفاق خواننده، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک است که در کنار موسیقی به نقاشی و بازیگری نیز می پردازد، در ادامه این بخش بیوگرافی کاوه آفاق و تصاویر جدید وی را مرور می کنیم.

این مطلب را به معرفی بیوگرافی کاوه آفاق خواننده راک خوان ایرانی اختصاص داده ایم. وی در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه مشهد و نیز لیسانس علوم اجتماعی است، او همچنین دارنده جایزه جشنواره جهانی موسیقی زیر زمینی برای آهنگ «قصه زیر زمین» می باشد.

آشنایی با بیوگرافی کاوه آفاق + تصاویر

کاوه آفاق هم اکنون ۳۶ سال دارد و در خانواده ای تحصیل کرده بزرگ شده است، پدرش نویسنده و کارگردان تئاتر و مادرش دارای دکترای شهرسازی می باشد، این خواننده جوان به موسیقی و نقاشی علاقه زیادی داشته و در کنار آن بازیگری را نیز تجربه کرده است.

سرگذشت کاوه آفاق

بنابراین وی از دوران کودکی شروع به نواختن ساز گیتار کلاسیک کرد و در سن ۱۵ سالگی گیتار الکتریک می نواخت تا اینکه به موسیقی راک علاقه پیدا کرد و در ۱۷ سالگی نیز ترانه سرایی و آهنگسازی را آغاز نمود.

زندگی نوشته کاوه آفاق

سپس با تاسیس یک گروه موسیقی به نام «پارت»، اولین اجرای زنده خود در عرصه موسیقی را در سن ۱۸ سالگی و در دانشگاه خیام بر روی صحنه تجربه کرد. بعد از آن با گروه «کاویان» همکاری خود را آغاز نمود، او به همراه این گروه تا سال ۱۳۸۳ به اجرای خوانندگی و برگزاری کنسرت های زیادی پرداخت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

معرفی زندگینامه کاوه آفاق

کاوه آفاق در سال ۱۳۸۴ موفق به پایگذاری یک گروه راک ایرانی (The Ways) شد که در حدود شش سال بعد از این اتفاق یعنی در سال ۱۳۹۰ به دلیل دلخوری و با جنجال های زیاد از این گروه جدا شد.

عکس های کاوه آفاق+بیوگرافی

 وی تا کنون برای تئاتر ها و فیلم های ایرانی بسیاری خوانندگی و آهنگسازی کرده است که از جمله آنها می توان به فیلم سینمایی «رخ دیوانه»، سریال تلویزیونی «شبکه»، سریال تلویزیونی «سارق روح» و مسابقه تلویزیونی «ضد گلوله» اشاره کرد.

بیوگرافی جدید کاوه آفاق

همانطور که گفتیم کاوه در گفتن شعر و ترانه نیز مهارت دارد و مجموعه ترانه های وی با نام «تهران-۵۷» اولین مجموعه ترانه های راک فارسی است که در سال ۱۳۹۶ انتشار یافت.

زندگینامه کاوه آفاق

وی بازیگری را از کودکی و در سن ۶ سالگی با بازی در فیلم «پیامبری با ۱۲ درهم» تجربه کرد و بعد از آن در تئاتر ها و فیلم های زیادی ایفای نقش نمود که از آن جمله می توان به فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، فیلم «خاک بازی» و سریال «شبکه»، همچنین بازی وی در تئاتر هایی چون خاکستری، درخت بلوط و … اشاره کرد.

بیوگرافیو تصاویر کاوه آفاق

او همچنین به نقاشی علاقه زیادی دارد که آن را در سنین نوجوانی و تحت تاثیر خانواده اش شروع کرد و در دوران دانشگاه همزمان با فعالیت در حوزه موسیقی، نقاشی را نیز به صورت موازی با آن ادامه داد و حتی تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی از آثار تجسمی خود برگزار کرده است که از آن جمله می توان نمایشگاه های سمفونی صلح، یک در میلیون و رنگی برای تمام فصول را نام برد.

زندگینامه و تصاویر کاوه آفاق

کاوه آفاق در عرصه موسیقی جوایزی نیز دریافت نموده است که از میان آنها می توان به جایزه بهترین اجرای زنده بخش موسیقی روز از پنجمین دوره جشنواره مقاومت در سال ۱۳۹۲ و نیز دومین جایزه جشنواره جهانی موسیقی زیر زمینی برای آهنگ قصه زیر زمین می باشد که با همراهی اروین خاچیکیان، آراد آریا و یاس خوانده است.

آلبوم های کاوه آفاق

  • استرس (۱۳۸۸)
  • با قرص ها می رقصد (۱۳۹۴)
  • شال (۱۳۹۷)
  • لوتوس (۱۳۹۷)

زندگینامه خواندنی کاوه آفاق

حال بعد از آشنایی با بیوگرافی کاوه آفاق می توانید مجموعه عکس های گردآوری شده وی برای این مطلب را در اینجا ملاحظه نمایید.

زندگینامه کامل کاوه آفاقعکس کاوه آفاق

زندگینامه جدید کاوه آفاق  عکس لاله صبوری در کنسرت کاوه آفاق

زندگینامه جالب کاوه آفاقعکس جدید کاوه آفاق

بیوگرافی جالب کاوه آفاقعکس آتلیه ای کاوه آفاق

بیوگرافی خواندنی کاوه آفاقعکس خواننده راک خوان ایرانی با تیپ متفاوت

زندگی نامه درباره کاوه آفاقسلفی کاوه آفاق در ماشین

بیوگرافی کاوه آفاق+تصاویرعکس شیک کاوه آفاق

زندگی نوشته و عکس کاوه آفاقژست خاص خواننده جوان ایرانی

آشنایی با زندگینامه کاوه آفاقعکس و بیوگرافی کاوه آفاق

تصاویر و زندگی نوشته کاوه آفاقنازنین بیاتی و سارا بهرامی در کنسرت کاوه آفاق

همه چیز درباره زندگی کاوه آفاقعکس کاوه آفاق بر روی استیج

زندگینامه و تصاویر جدید کاوه آفاقعکس اینستاگرامی کاوه آفاق

زندگی نامه خواندنی و جدید کاوه آفاق

امیدواریم بیوگرافی کاوه آفاق و تماشای عکس های جذاب وی مورد پسند علاقمندان و طرفداران این خواننده جوان قرار گرفته باشد، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و اخبار هنرمندان مشهور داخلی و خارجی می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *