دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تغییر شماره واتساپ با حفظ اطلاعات اکانت قبلی

  • ساناز براتی
  • ۸ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

واتساپ یک شبکه اجتماعی گسترده است که امکان ارتباط کاربران را فراهم می کند. قابلت تغییر شماره در این اپلیکیشن به کاربر اجازه می دهد تا در صورت نیاز شماره خود را با حفظ اطلاعات اکانت تغییر بدهد.

همه شما با مسنجر واتساپ تا حدودی آشنایی دارید. با دانلود این برنامه و نصب آن و وارد کردن شماره تلفن خود می توانید از این شبکه اجتماعی استفاده نمایید. اما ممکن است بعد از مدتی شماره تلفن تان تغییر پیدا کند و بخواهید این شماره را در واتس آپ با حفظ اکانت واتساپ قبلی تان تغییر دهید. با آموزش این روش همراه ما باشید.

چگونگی تغییر شماره واتساپ

آیا می خواهید شماره واتساپ خود را تغییر دهید بدون اینکه اطلاعات قبلیتان پاک شود؟ به این نکته توجه داشته باشید که بعد از عوض کردن شماره واتساپ اطلاعات قبلی شما همگی به حساب جدیدتان انتقال می یابد، همچنین شماره قبلی تان بعد از طی چند مرحله حذف می شود بنابر این افرادی که شماره جدید شما را ندارند نمی توانند با شما ارتباط داشته باشند و اکانت شما برای آنها حذف شده خواهد بود.

راه عوض کردن شماره واتساپ

آموزش تغییر شماره تلفن

برای انجام اینکار ابتدا سیم کارت جدید خود را وارد گوشی کنید بعد مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید. مطمئن شود که شماره قبلیتان در واتساپ تایید شده است. برای این کار به واتساپ بروید و با رفتن به تنظیمات روی عکس پروفایل خود بزنید و شماره خود را ببینید.

در این مرحله از واتساپ گزینه های بیشتر ( انتخاب گزینه سه نقطه در قسمت بالا سمت چپ برای زبان فارسی و سمت چپ برای زبان انگلیسی) را انتخاب نمایید. بعد وارد قسمت تنظیمات Setting شوید.

نحوه عوض کردن شماره واتساپ

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

و  قسمت حساب کاربری Account را انتخاب نمایید.

چگونگی تغییر شماره واتساپ

تغییر شماره Change Number را انتخاب نمایید.

آموزش تغییر شماره واتساپ

شماره تلفن قدیمی را در قسمت بالای کادر جایی که خواسته شده وارد نمایید.بعد شماره جدیدتان را در قسمت پایین کادر وارد کنید.

چگونگی عوض کردن شماره واتساپ

گزینه بعدی Next را انتخاب نمایید. در این قسمت اگر اطلاع به مخاطبین من را فعال کنید می توانید کسانی را که مایل هستید با توجه به گزینه های عنوان شده از شماره خود مطلع کنید.

عوض کردن شماره واتساپ

گزینه انجام شد Done را انتخاب نمایید. در نهایت از شما خواسته می شود تا شماره جدیدتان را تایید نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *