دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گالری عکس ماشین جک و انواع مدل های مختلف خودرو جک

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۹ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

یکی دیگر از ماشین های مدرن و جدید که انواع مختلف آن از سال 2011 وارد بازار شده است ماشین جک می باشد در این مطلب عکس ماشین جک و عکس نماهای داخلی و بیرونی سه مدل مختلف آن را برای شما جمع آوری نموده ایم.

خودرو جک ساخت کشور چین می باشد و دارای طراحی های روز و زیبایی است در این مطلب برای شما اطلاعاتی در مورد سه مدل از این خودرو را جمع آوری نموده ایم امیدواریم برای شما مطلب مفید واقع گردد و اگر قصد خرید این خودرو را دارید شما را در خرید این نوع خودرو راهنمایی نماید و با انواع مدل های این خودرو آشنا گردید. در ادامه عکس ماشین جک در سه مدل و فضای بیرونی و داخلی آن را با هم مشاهده می نماییم.

تنوع مدل های ماشین جک

یکی دیگر از ماشین های چینی که وارد بازار ایران شده است ماشین جک است که دارای طراحی متفاوت و روز دنیاست و توانسته طرفداران نسبتا زیادی بدست آورد. که با محصولات جدید خودروسازهای ایران خودرو و سایپا نظیر دنا و برلیانس به رقابت می پردازد. مدل های خودرو جک دارای تنوع بسیار زیادی می باشد  در این بخش با سه مدل خودرو جک آشنا خوهیم شد و عکس ماشین جک را در ادامه مشاهده می نماییم در این مطلب عکس های نمای داخلی و بیرونی ماشین جک را جمع آوری نموده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

جک جی فایو

جک j5

این خودرو در سال 2011 وارد بازار شد دارای مشخصات فنی از جمله موتور 4 سیلندره می باشد حجم موتور آن 1499 سی سی و دارای قدرت 111 اسب بخار در 600 دور در دقیقه و گشتاور 146 نیوتون در 4000 دور در دقیقه می باشد جعبه دنده آن 5 دنده دستی می باشد و وزن آن 1315 کیلوگرم است. مصرف سوخت آن 606 لیتر در 100 کیلومتر و دارای تجهیزات و امکانات زیادی نیز می باشد.

جک j5 اتومات

این خودرو سال 2012 وارد بازار گردید و تنها اندکی با خودرو j5 تفاوت دارد که این تفاوت ها عبارتند از:مصرف سوخت بیشتر و سرعت و گشتاور بیشتر. این خودرو دارای دنده اتومات است.

جک s5

 مدل جک s5 پیشرفته تر و مجهزتر خودرو جک می باشد این خودرو در سال 2013 وار بازار گردید اما مصرف سوخت آن نسبت به مدل j5 آن بیشتر است.

جک اس فایوعکس ماشین جک

با سه نوع مدل ماشین جک آشنا شدیم در این بخش عکس ماشین جک از نمای داخلی و بیرونی در انواع مدل ها را مشاهده می نماییم.

  •  آرون گروپس

عکس ماشین جک داخلعکس ماشین جک مدرنعکس پخش ماشین جکنمای داخلی ماشین جکمشخصات فنی خودروجکعکس ماشین جک زیبانمای داخلی ماشین جکنماهای داخلی اشین جکصندوق عقب ماشین جک

نمای داخلی ماشین جک

در این بخش عکس ماشین جک و نماهای بیرونی آن را با هم مشاهده می نماییم.

عکس ماشین جک

عکس شاسی بلند جک مدل S5

عکس ماشین جک سفید عکس ماشین جک نقره ای

تصویر ماشین جک مدل J4

عکس ماشین های جک عکس ماشین جک پیشرفته عکس ماشین شاسی بلند جک عکس ماشین جک مدرن عکس ماشین جک جدید عکس ماشین های جک نمای بیرونی ماشین جک عکس ماشین جک آلبالویی عکس ماشین جکدر این بخش عکس ماشین جک را در سه مدل مختلف مدرن، زیبا و مجهز را با هم تماشا نمودیم  امیدوارم این مطلب مفید واقع شده باشد و گالری عکس مناسبی برای افرادی که قصد خرید ماشین جک را دارند باشد برای مشاهده بیشتر عکس ماشین کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *