دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بافت بارداری شیک و راحت در انواع طرح های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس بافت بارداری مخصوص خانم های شیک پوش و جذاب آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

 لباسهای بافتنی مخصوص بارداری در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد زمستان و پاییز از این طرح لباس ها برای گرم نگه داشتن بدن خود استفاده نمایید بهتر است برای جذابیت بیشتر فرم اندام تان در انتخاب رنگ و طرح  بافتنی بارداری حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل لباس بافت بارداری با طرح های شیک

یکی از حساس ترین دوره ها در زندگی هر خانمی دوران بارداری وی است بنابراین بهتر است برای این دوران لباس های بارداری با دقت بیشتر انتخاب شوند تا علاوه بر راحتی خانم های باردار باعث متفاوت تر به نظر رسیدن اندام و استایل آن ها شوند. در ادامه تصاویری از نمونه بافتهای بارداری را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

لباس بافت بارداری

طرح های لباس بافتنی بارداری

لباسهای بافتنی زنانه یکی از مناسب ترین لباس ها برای دوران بارداری خانم ها به شمار می روند که در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و بهتر است شما لباس های بافتنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

لباس های بافتنی مخصوص دوران بارداری در انواع طرح های بلوز بافتنی و تونیک بافتنی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

لباسهای بافتنی بارداری در انواع طرح ها با بافت ساده و برجسته موجود می باشند همچنین در برخی از این مدلها نیز از ترکیب دو بافت برای طراحی لباسهای استفاده می شود که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس بافت طرح دار

  •  آرون گروپس

مانتو بافت بارداری

مدل لباس بافتنی زنانه

لباس حاملگی بافتنی

لباس زیبا و شیک بافتنی

تونیک بافت حاملگی

مدل لباس بافت بارداری

تونیک بافت رنگ روشن مخصوص دوران بارداری

لباس راه راه بارداری

مدل لباس بافتنی

مدل لباس بافت

مدل لباس بافت بارداری خاکستری

لباس بافت زیبا و شیک

سارافون بافت رنگ روشن

طرح لباس بافت شیک و زیبا

طرح ژاکت بافت حاملگی

مدل لباس بافت راه راه

 بافت بلند طرح دار و شیک

لباس بافت زیبا و شیک

لباس بافت مخصوص خانم های باردار

لباس بافت حاملگی

مدل بلوز بافت بارداری

مدل لباس بافت خاکستری

لباس بافت خاکستری مخصوص دوران حاملگی

لباسهای بافتنی بارداری در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد زمستان بدن خود را گرم تر نگه دارید بهتر است لباسهای بافتنی رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایید لباسهای بافتنی بارداری رنگ روشن نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که لباس های بافتنی رنگ تیره باعث می شوند تا شکم شما در دوران بارداری کوچک تر به نظر برسد از این رو بهتر است برای داشتن تیپ و استایلی مناسب تر این طرح لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای بافت لباس های حاملگی بافتنی از کامواهای ضخیم و نازک استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد احساس گرمای بیشتری داشته باشید بهتر است لباس های بافتنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که در بافت آن ها از کامواهای ضخیم استفاده شده است.

مدل لباس بافت زنانه

لباس بافت حاملگی

مدل ژاکت بافت

لباس رنگ روشن بارداری

مدل لباس بافت بارداری

لباس بارداری بافتنی

مدل لباس زنانه بافتنی

ژاکت بافت مخصوص بارداری

مدل ژاکت بافت

مدل لباس بافت زیبا و جدید

طرح لباس بافتنی

لباس بافتنی زیبا و جدید

لباس بافتی رنگ روشن

لباس بافت زرد

لباس بافت زیبا و شیک

طرح لباس بافتنی

لباس بافت طرح دار

مدل لباس بافتنی طرح دار

لباس بافت بارداری

مدل لباس بافتنی ساده

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس بافت بارداری را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *