دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امیر روستایی و آشنایی بیشتر با این بازیکن آینده دار

  • مینا سعادتی
  • ۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

امیر نوروزی بازیکن مهاجم تیم پرسپولیس است وی تا به امروز توانسته در این پست بازی های خود را به نحو احسن انجام داده و ماندگار شود در ادامه با بیوگرافی امیر نوروزی همراه ما باشید.

امروز می خواهیم در آرگا امیر روستایی بازیکن پرشور و دو آتیشه پرسپولیس و یکی از جوانان آینده دار فوتبال ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم. وی در پست مهاجم به خوبی توانسته از پس آن بربیاید و به صورت حرفه ای آن را دنبال کند و با قد ۱۸۲ سانتی متر از مهاجمین راست پا بوده و تجربه بازی های ملی را هم دارد.

سرگذشت امیر روستایی و تصاویر وی

گالری و آشنایی با بیوگرافی امیر روستایی

  • نام و نام خانوادگی: امیر روستایی
  • تاریخ تولد: ۱۳۷۶/۵/۱۴
  • محل تولد: تهران
  • پست: مهاجم، وینگر
  • شغل: فوتبالیست
  • تیم: پرسپولیس
  • شماره پیراهن: ۲۰
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • قد: ۱۸۲ سانتی متر

زیباترین تصویر شخصی امیر روستایی

امیر روستایی بازیکن سرشناس و فوتبالیست کشورمان در ۵ اوت ۱۹۹۷ مصادف است با ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در شهر تهران چشم به جهان گشود.

تصویر شیک و جدید امیر روستایی

امیر روستایی مهاجم با استعداد و پرشور تیم پرسپولیس اصالتا اهل شهر طالقان کرج بوده وی فعالیت ورزشی خود را به صورت جدی و حرفه ای با تیم زیر ۹ ساله های پرسپولیس شروع کرد و و در گروه جوانان توانست در سه دوره آقای گل مسابقه باشد.

تصویر دیدنی و جذاب امیر روستاییامیر روستایی

  •  آرون گروپس

گالری جدید خانوادگی امیر روستایی

روستایی زمانی که در سن ۱۹ سالگی بود در سال ۱۳۹۵ در تیم پرسپولیس با مشکلاتی مواجه شد و تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود و در تیم بزرگسالان پیکان حضور پیدا کند و در نهایت توانست بعد یکسال تلاش و پشتکار به عضویت تیم ملی جوانان در بیاید.

قرارداد ۳ ساله با پرسپولیس

امیر روستایی در نهایت توانست در سال ۱۳۹۸ در سن ۲۲ سالگی با قراردادی ۳ ساله در تیم سرخ پوشان تهران حضور پیدا کند.

عکس های جالب و متفاوت امیر روستاییتصویر امیر روستایی در تیم محبوب و پرطرفدار پرسپولبیس

تصویر لاکچری و جذاب امیر روستاییعکسی از قرارداد امیر روستایی در تیم سرخ پوشان

زندگینامه امیر روستایی و عکس های ویتصویری از بازیکن مهاجم پرسپولیس

جالب ترین عکس خانوادگی امیر روستایی

روستایی زمانی که در فصل گذشته در تیم پیکان بود متاسفانه نتوانست فرصت زیادی برای بازی به دست بیاورد حضور امیر در تیم پیکان در سه فصل با مدت زمان ۱۴۹۴ دقیقه در نهایت توانست ۲ گل و ۱ پاس را در کارنامه ورزشی خود ثبت کند.

 چند پیشنهاد به روستایی

امیر روستایی از تیم هایی همچون استقلال و سپاهان و چند تیم دیگر پیشنهاد هاتی داشت اما امیر روستایی تمام پیشنهاد و درخواست ها را رد کرد و دلیل آن هم این است که امیر روستایی به دلیل علاقه ای که به تیم سرخ پوشان دارد آن را بدون هیچ گونه فکری انتخاب کرد.

گالری شخصی امیر روستاییعکسی زیبا و دیدنی از بازیکن باتجربه امیر روستایی

زیباترین گالری خانوادگی امیر روستایی

مربی تاثیر گذار در تیم پیکان

امیر روستایی تا به الان با مربیان زیادی همکاری داشته و تجربه های زیادی را هم کسب کرده است روستایی از همه مربیان نهایت تشکر و قدردانی کرد اما تنها کسی که در فوتبال امیر روستایی نقش به سزایی داشت و توانست روی فوتبال وی تاثیر زیادی بگذارد مربی تیم امیدهای پیکان به نام جناب آقای سید مهدی جعفری بود.

 امیر روستایی فوتبالیست کشور ایرانتصویری جالب و تماشایی امیر روستایی در زمین بازی

متفاوت ترین تصویر شخصی امیر روستایی

گرفتن عکس با بزرگان

امیر روستایی بازیکن مهاجم و خوش اخلاق کشورمان تا به الان با هیچ یک از بازیکنان بزرگ عکس نگرفته است زیرا برای این کار هدفی داشته و هدف وی هم این است که خودش باید روزی بازیکنی بزرگ و ماندگار باشد بسیاری از مردم کار امیر را پای غرور وی می گذارند در صورتی که اینگونه نیست و برای خودش آینده و هدفی دارد.

عکس های جالب خانوادگی امیر روستاییعکس زیبا و دیدنی امیر روستایی در کنار هم تیمی اش

دیدنی ترین گالری خانوادگی امیر روستایی

ازدواج و همسر وی

در بیوگرافی امیر روستایی ذکر شده این بازیکن مهاجم و باتجربه کشورمان تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد و در دنیای مجازی هم عکس و یا خبری از ازدواج وی فعلا در دسترس نیست.

زندگینامه کامل و جامع امیر روستایی

تیم و بازیکن مورد علاقه

بازیکن مهاجم ما امیر روستایی علاقه ی بسیاری به تیم لیورپول انگلیس دارد و به خاطر قهرمانی این تیم بسیار خوشحال و نهایت لذت را می برد و در این تیم از سادیو مانه خوشش می آید و وی را بسیار دوست می دارد.

گالری متفاوت امیر روستاییخوشحالی و شادی امیر روستایی در زمین بازی

جذاب ترین عکس شخصی امیر روستایی

نخستین گل در تیم پرسپولیس

 وی برای نخستین بار توانست برای تیم سرخ پوشان در مقابل تیم نیروی زمینی گلی زیبا و به یادماندنی را وارد دروازه حریف کند. امیر نوروزی در دقیقه ۷۰ به جای مهدی ترابی وارد زمین شد و توانست در دقیقه ۸۵ اولین گل زیبای خود را به ثمر برساند نتایج این بازی ۴ بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

گالری شیک و جذاب امیر روستاییخوشحالی امیر روستایی در تیم پرسپولیس

گالری جذاب خانوادگی امیر روستایی

پست امیر روستایی

امیر نوروزی در تیم پیکان که بازی می کرد علاقه خود را به شوت زنی نشان داد و در این مدت زمانی که در این تیم بود توانست از ۱۵ شوت خود فقط ۳ شوت آن را به دروازه حریف نشانه بگیرد و به گل ختم کند البته دقت و تمرکز روستایی در شوت پایین بود.

بیوگرافی امیر روستاییبازی زیبا و متفاوت امیر روستایی

جذاب ترین گالری خانوادگی امیر روستاییبیوگرافی امیر روستایی و عکس های جذاب وی

عکس های جدید و زیبای امیر روستایی

همچنین امیر نوروزی در فصل گذشته دربیل زنی را هم در پیش گرفت که تلاش وی در این زمینه هم چندان خوشایند نبود و از ۹ دربیل موفق شد تا ۲ دربیل را در کارنامه خود ثبت کند در نهایت امیر نوروزی در پست هایی همچون هافبک تهاجمی، وینگر و مهاجم قرار گرفت و توانست برای تیم پیکان بازی کند و به عنوان یک وینگر چپ بازی کرد و تنها گل خود را هم به ثمر رساند.

تصویر شخصی و جالب امیر روستایی بازی تماشایی امیر روستایی در وسط بازیگالری زیبای امیر روستایی و بیوگرافی ویعکس یهویی و جالب امیر روستایی در زمین بازی

جذاب ترین گالری شخصی امیر روستایی

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان در این بخش از مجله آرگا که ما را با بیوگرافی امیر روستایی همراهی کردید امیدواریم تا پایان این مطلب از مجله آرگا از عکس ها و مطالب نوشته شده نهایت لذت را برده باشید همچنین می توانید در ادامه با بیوگرافی سایر بازیگران و فوتبالیست ها دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *