دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مجید خراطها خواننده محبوب و پر احساس پاپ

  • مینا سعادتی
  • ۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

مجید خراطها از بهترین خوانندگان پاپ کشورمان است و تاکنون چندین آلبوم رسمی و غیر رسمی را منتشر کرده است. در ادامه با بیوگرافی مجید خراطها بیشتر آشنا خواهید شد.

مجید خراطها یکی از بهترین خوانندگان ناب در گروه های سنتی و پاپ می باشد. وی با آهنگ های فوق العاده زیبا و احساسی اش توجه بسیاری از مردم به خصوص جوانان را به سمت خود مجذوب کرده است از جمله آهنگ های احساسی و غمگین این خواننده محبوب تنهاترین تنها، زخم زبون، حلقه، خداحافظ، کارتن خواب و جوابم کردن را می توان نام برد. خواهشمندیم با بیوگرافی مجید خراطها تا پایان همراه ما باشید.

تصاویر جالب و دیدنی مجید خراطها

آشنایی با بیوگرافی مجید خراطها + تصاویر شخصی وی

مجید خراطها خواننده عزیز و محبوب کشورمان در ۷ مهر سال ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمد، مجید در دوران کودکی علاقه ی بسیاری به موسیقی و نقاشی داشت با توجه به همین دلایل پا در عرصه هنر و نقاشی گذاشت و در زمان ۵ سالگی فعالیت خود را در نقاشی با مداد رنگی شروع کرد که دفتر نقاشی وی پر از موضوع های جالب و دیدنی بود.

زیباترین گالری شخصی مجید خراطها

مجید خواننده محبوب و سرشناس کشورمان دارای سه برادر به نام های سعید، مسعود و وحید است و یک خواهر بزرگتر از خودش هم دارد.

تصاویر دیدنی و جدید مجید خراطهاتصویر جالب مجید خراطها در کنار پدر و مادرش

گالری جالب خانوادگی مجید خراطها

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مجید خراطها تحصیلات خود را در رشته موسیقی گذرانده است وی در دورانی که نوجوان بود فعالیت خود را در عرصه ساز زدن و ترانه نوشتن آغاز کرد و همین کار باعث شد تا در دوران جوانی به سمت آهنگسازی و خوانندگی روی بیاورد و فردی موفق و پیروز در این عرصه باشد، و با گذران فعالیت هایش و علاقه ای که به موسیقی داشت به عنوان یک خواننده مشغول به کار شد و فعالیتش را شروع کرد.

این خواننده خوش صدا و پر آوازه کشورمان به دلیل آهنگ های غمگین و زیبایش که با موضوع شکست عشق و جدایی است باعث شد تا هواداران وی او را با لقب سلطان احساس نام ببرند.

عکس های تماشایی مجید خراطهاگالری زیبا و جالب مجید خراطها همراه با برادارانش

گالری جدید مجید خراطها

همچنین مجید خراطها توانست در سال ۱۳۹۱ مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد و نخستین آلبوم رسمی و مجاز خود را با نام دیگه میرم را در همان سال انتشار کند.

نخستین سازهای مجید در موسیقی

خانواده خراطها با حمایت هایی که به عنوان یک معلم و استاد داشتند باعث شد تا مجید در موسیقی نخستین سازهای خود را مانند ساز ملودیکا، سازدهنی، ارگ، سنتور و بعدها تنبور و … را به نمایش بگذارد.

زندگینامه خواندنی مجید خراطهازندگینامه و بیوگرافی مجید خراطها

بیوگرافی کامل مجید خراطها

در بیوگرافی مجید خراطها آماده است که وی در دوران نوجوانی خود تصمیم به موضوعات عاشقانه و عاطفی می گیرد و همین تصمیمات باعث شد تا مجید در همان دوران با خواندن دیوان حافظ و کتب شعر بزرگان ترانه سرایی را در خود تقویت و گسترش دهد.

کلاس و گذراندن دوره های موسیقی

با حمایت و تشویق خانواده، مجید خراطها علاقه بیشتری به موسیقی پیدا کرد و  پس از گذران دوره های مرتبط با آهنگسازی، صدابرداری و خوانندگی فعالیت خود در عرصه موسیقی را به شکل جدی تر دنبال کرد.

گالری زیبا و شخصی مجید خراطها

شخصیت احساسی

خواننده پاپ و پرطرفدار کشورمان فردی بسیار احساسی می باشد وی سعی کرده تا در مواقع بسیار حساس و مشکل احساسی تصمیم نگیرد همچنین سرودن ترانه در فعالیت های هنری در شخصیت افراد بسیار تاثیر گذار است که این کار باعث می شود تا همه چیز را از دید احساس نگاه کند. وی علاوه بر کارهای غیر هنری که انجام می دهد تحت تاثیر احساساتش می باشد.

تصویر مجید خراطها و بیوگرافی ویتصویری مجید خراطها با چشمانی گریان

عکس های جالب و جذاب مجید خراطهابیوگرافی و عکس های متفاوت مجید خراطها

جالب ترین گالری شخصی مجید خراطها

ساز و نوازندگی

خواننده پر استعداد و موفق کشورمان مجید خراطها قابلیت نواختن ۵۰ نوع ساز را دارد که توانسته آنها را به صورت حرفه ای ادامه دهد از جمله، گیتار – گیتار الکتریک – گیتار باس، پیانو – تار – ستار – دف – تنبور – ویولن و …می باشد.

عکس های متفاوت مجید خراطها

نخستین کنسرت مجید خراطها

مجید خراطها خواننده پاپ و خوش صدا نخستین کنسرت رسمی و مجاز خود را در سالن میلاد برگزار کرد وی بعد از سه سال تلاش توانست در سال ۱۳۹۴ آلبوم دارم میرم و موزیک ویدیوی آن را که با موضوع با مبارزه با بیماری سرطان می باشد را منتشر کند. مجید خراطها با تراشیدن موهای سر و ابرو در این کلیپ بازی می کند که این عکس شایعاتی مبنی بر سرطان بودن وی را به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین گالری مجید خراطهاعکس مجید خراطها با ترس تراشیده برای حمایت از کودکان سرطانی

گالری متفاوت خانوادگی مجید خراطهاعکس جالب مجید خراطها در حال اجرای کنسرتش

جدیدترین گالری شخصی مجید خراطها

ازدواج و همسر وی

شایعات زیادی در مورد خواننده محبوب کشورمان منتشر شده که وی از شکست عشقی تا به الان سالهاست در گوشه ای از تنهایی خود زندگی را سپری می کند و قید ازدواج را زده است ولی همه این خبرها شایعه می باشد و خواننده پاپ و سرشناس ما فعلا قصد ازدواج را ندارد.

جدیدترین گالری خانوادگی مجید خراطهاعکس زیبای مجید خراطها در طبیعت

بیوگرافی مجید خراطهاسلفی مجید خراطها در داخل ماشینش

زندگینامه جامع مجید خراطها

همراهان آلبوم و تک آهنگ مجید خراطها

مجید خراطها تا به الان آلبوم و تک آهنگ های بسیاری را منتشر کرده است دوست و هنرمندانی که مجید را در ارائه این آلبوم و تک آهنگ ها همراهی کرده است ازجمله محمد امین رضاییان، بهنام ربانی، شهروز سهرابی و حمید اسجدی و ایمان احمد خانی، یوسف خرسندی و حسن مقدسی، سعید ربیعی و حمید احدی، شهرام صالحی، بابک جوان، سعید حسینی، علیرضا سلمانی، امیر منتظری، حمیدرضا حاجیلو، بهروز بهشتی، بابک غفاری، محمد ابوالحسنی، حامد رامتین، علی چاقوچی، مجید علیپور و … را می توان نام برد.

زندگینامه مجید خراطهاعکس زیبا و تماشایی خراطها خواننده محبوب

جدیدترین عکس های مجید خراطها

بیماری مجید خراطها

خواننده محبوب و پرآوازه کشورمان مجید خراطها در آذر ۱۳۹۷ این روزها به دلیل بیماری از وضعیت چشمان او حال وی را بد و وخیم گزارش داده اند. در صفحه اینستاگرام مجید آمده که حال روحی و جسمی وی خوب نیست و از درد چشم و تاربینی کامل و سردرد های بسیار عذاب می کشد.

دیدنی ترین گالری خانوادگی مجید خراطهاعکسی متفاوت از مجید خراطها

گالری شخصی و جذاب مجید خراطهاتصویری از بستری شدن مجید خرطها

گالری جالب مجید خراطها و زندگینامه وی

ادمین این صفحه نوشته اند که به دلیل تشخیص اشتباه دارو توسط دکتر حال مجید بدتر هم شده است ولی با معاینه پزشکان متخصص اعلام شد که به نوعی بیماری نادر چشمی مبتلا شده که در این بیماری اعصاب بینایی دچار التهاب می شود و وی باید دور از پارازیت و امواج رادیویی باشد.

تک آهنگ های مجید

خدا نگهدار، دلیل رفتنت، دوست دارم، تموم حرفام، ریمیکس، زندونی، اگه میخوای بری برو،کنسل ۲، هنوز خالیه جات (وحید خراطها)، جوابم کردن، کارتن خواب،کی اومده به جای من، زیاد بال و پرت دادم (وحید خراطها)، شکستی بالمو، ای خدا (وحید خراطها)، قانون احساس، طوفان، عطر تلخ، شاید، کوچه (وحید خراطها)، دارم میرم، امشب، اعتراف (همراه با نسرین مقانلو)، زندگیمی بابا ( وحید و مجید خراطها)،  ۱۱/۱۱، اس و پاس، حلقه ۲، عشق از  منتشر شده مجید خراطها می باشد.

جالب ترین تصویر خانوادگی مجید خراطها

آلبوم های مجید خراطها

  • تنهاترین تنها آلبوم غیررسمی سال ۱۳۸۴
  • زخم زبون آلبوم غیررسمی سال ۱۳۸۵
  • وداع آلبوم غیررسمی سال ۱۳۸۶
  • آواره آلبوم غیررسمی سال  ۱۳۸۷
  • کنسل آلبوم غیررسمی سال ۱۳۸۹
  • دیگه میرم ایرانگام اولین آلبوم رسمی سال ۱۳۹۱
  • دارم میرم – دومین آلبوم رسمی سال ۱۳۹۴

گالری جدید مجید خراطها و سرگذشت وی سلفی مجید خراطها در سر مزار حبیب خواننده قدیمی

تصاویر جالب و جذاب مجید خراطهاعکس آتلیه ای مجید خراطها

بیوگرافی کامل و جامع مجید خراطها

ضمن سپاس از توجه و همراهی تان تا پایان بیوگرافی مجید خراطها پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با کارنامه هنری دیگر خوانندگان و هنرپیشه ها ایرانی و خارجی از قسمت عکس بازیگران دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *