دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سروش صحت و آشنایی بیشتر با این کارگردان و بازیگر اصفهانی

  • فاطمه میرزایی
  • ۸ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

این مطلب را به معرفی بیوگرافی سروش صحت نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون پرداخته ایم، برای آشنایی بیشتر با این کارگردان معروف و تماشای تصاویر وی و همسرش سارا سالار در ادامه همراه ما باشید.

سروش صحت بازیگر و کارگردان موفق و شناخته شده ایرانی در ۸ آذرماه ۱۳۴۴ در شهر نائین اصفهان به دنیا آمده است. وی دارنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر سی و هفتم برای فیلم سینمایی «جهان با من برقص» و کارگردان مجموعه های طنز بسیاری چون ساختمان پزشکان، پژمان، لیسانسه ها و … می باشد، در ادامه بیوگرافی سروش صحت و کارنامه کاری اش را مرور می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی سروش صحت + تصاویر

سروش صحت نائینی بازیگر، کارگردان و نویسنده بسیاری از مجموعه های تلویزیونی طنز و فیلم های سینمایی است، او پسوند نائینی را به دلیل طولانی بودن نام خانوادگی اش حذف کرده و با نام صحت مشهور است.

تصاویر سروش صحت+بیوگرافی

صحت دارای سه برادر و یک خواهر بوده که اختلاف سنی اش با آنها خیلی زیاد است و دانش آموخته کارشناسی ارشد آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد می باشد.

تصاویر جدید کارگردان لیسانسه ها

او اولین بار در سال ۱۳۷۷ و با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری وارد تلویزیون شد و در کنار بازیگری در این مجموعه به نویسندگی نیز می پرداخت.

  •  آرون گروپس

زندگی نامه خواندنی سروش صحت

حضورش در سینما به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۸ و با فیلم سینمایی «شراره» ساخته سیامک شایقی اتفاق افتاد. خودش در مورد چگونگی حضورش در سریال مدیری و ماجرای بازیگر شدنش می گوید:

تا قبل از اولین بازی‌ ام اصلا به بازیگر شدن فکر نکرده بودم؛ من به صورت اتفاقی با آقای مهران مدیری آشنا شدم، دلم می‌ خواست نویسندگی کنم، اما یک شب از کار آقای مدیری با من تماس گرفته شد که نویسنده نمی‌ خواهیم، آیا حاضر هستی در کار ما بازی کنی یا نه ؟ تا آن لحظه هیچ وقت به بازیگری فکر نکرده بودم. بعد از تستی که آقای مدیری از من گرفتند که خیلی خیلی بد آن تست را اجرا کردم و دیگر کاملا مطمئن شدم که برای بازیگری مناسب نیستم، اما آقای مدیری به من گفتند بیا و بازی کن. وقتی بازی کردم به مرور به بازیگری علاقه‌ مند شدم.

سروش صحت مانند بسیاری از بازیگران، مجری گری را نیز تجربه کرده است. وی چند سالی می باشد، در برنامه تلویزیونی کتاب باز که با موضوع کتاب خوانی از شبکه نسیم پخش می شود به اجرا می پردازد و تاکنون با مهمانان زیادی از اهالی فرهنگ و هنر به گفتگو نشسته است.

بیوگرافی خواندنی کارگردان معروف

سروش صحت متاهل است. وی سالها پیش با سارا سالار رمان نویس معروف کشورمان ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام سورنا می باشد.

عکس های سروش صحت+بیوگرافی

سارا سالار متولد ۱۳۴۵ در زاهدان و نویسنده رمان معروف احتمالا گم شده ام و هست یا نیست، همچنین برنده جایزه هوشنگ گلشیری است، ضمن اینکه گویا برادر وی سعید سالارزهی مالک عروسک جناب خان می باشد.

تصاویر سروش صحت و همسرش+زندگینامه

اکنون که با بیوگرافی سروش صحت آشنا شدید، می توانید تصاویر جدید و خانوادگی وی که برای این بخش گردآوری کرده ایم را در اینجا مشاهده نمایید.

عکس های متنوع سروش صحت+بیوگرافیعکس سروش صحت

زندگینامه و فیلمشناسی سروش صحتسروش صحت در کنار بازیگران سریال لیسانسه ها

تصاویر جذاب سروش صحت+بیوگرافیعکسی از بازیگری سروش صحت

زندگی نوشته درباره سروش صحتبازی سروش صحت در فیلم عملیات مهد کودک

زندگی نوشته سروش صحتلیلی رشیدی و سروش صحت

بیوگرافی سروش صحتسروش صحت و همسرش در کنسرت علیرضا قربانی

زندگینامه کامل سروش صحتعکسی از سروش صحت در برنامه کتاب باز

زندگینامه خواندنی سروش صحتسروش صحت در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی سروش صحتعکس سروش صحت در کنار بازیگران معروف طنز

زندگینامه در مورد سروش صحتعکس کارگردان مشهور سینما و تلویزیون

زندگینامه و عکس سروش صحتتیپ سروش صحت در یک مراسم سینمایی

بیوگرافی سروش صحتعکس سروش صحت در یک برنامه تلویزیونی

زندگینامه جذاب سروش صحتتیپ متفاوت سروش صحت

زندگینامه جالب سروش صحتعکس و بیوگرافی سروش صحت

زندگینامه جدید سروش صحتعکس بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی

بیوگرافی سروش صحت

آثار هنری سروش صحت

فیلم های سینمایی

شراره (۱۳۷۸، بازیگر)، نان عشق موتور ۱۰۰۰ (بازیگر، ۱۳۸۰)، گاو خونی (۱۳۸۱، بازیگر)، بازنده (۱۳۸۳، بازیگر)، تقاطع (۱۳۸۴، بازیگر)، نوک برج (۱۳۸۴، نویسنده)، شهر ارواح (۱۳۸۵، بازیگر)، دار و دسته نیویورکی (۱۳۸۷، بازیگر)، داستان های عامه پسند (۱۳۸۷، بازیگر)، فهرست شیندلر (۱۳۸۸، بازیگر)، لئون حرفه ای (۱۳۸۸، نویسنده)، پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۸، نویسنده و بازیگر)، سن پترزبورگ (۱۳۸۸، بازیگر)، زیر آب (۱۳۸۸، بازیگر)، اکباتان (۱۳۹۰، بازیگر)، یک فراری بگبو (۱۳۹۰، بازیگر)، خوابم میاد (۱۳۹۰، بازیگر)، قاعده تصادف (۱۳۹۱، بازیگر)، عملیات مهد کودک (۱۳۹۱، بازیگر)، گنجشکک اشی مشی (۱۳۹۲، بازیگر)، عاشق ها ایستاده می میرند (۱۳۹۲، بازیگر)، دربست آزادی (۱۳۹۲، بازیگر)، باشگاه بوکس شهدای اقتدار (۱۳۹۴، بازیگر)، همون قبلیه (۱۳۹۴، بازیگر)، رستگاری در شاوشنگ (۱۳۹۴، بازیگر)، ۵۰ کیلو آلبالو (۱۳۹۴، بازیگر)، ما همه با هم هستیم (۱۳۹۴، بازیگر)، قانون مورفی (۱۳۹۷، بازیگر)، جهان با من برقص (۱۳۹۷، نویسنده و کارگردان)

سرگذشت سروش صحت

مجموعه های تلویزیونی

جُنگ ۷۷ (نویسنده و بازیگر)، ببخشید شما (۱۳۷۸، نویسنده و بازیگر)، قطار ابدی (۱۳۷۸۷، نویسنده)، داستان یک شهر (۱۳۷۸، بازیگر)، چراغ جادو (۱۳۷۹، نویسنده)، کاکتوس (۱۳۸۰، بازیگر)، زیر آسمان شهر (۱۳۸۰، نویسنده)، بدون شرح (۱۳۸۱، نویسنده)، کوچه اقاقیا (۱۳۸۲، نویسنده)، تب سرد (۱۳۸۳، بازیگر)، رسم عاشقی (۱۳۸۳، بازیگر)، جایزه بزرگ (۱۳۸۴، نویسنده)، شب های برره (۱۳۸۵، نویسنده)، تنگنا (۱۳۸۵، بازیگر)، باغ مظفر (۱۳۸۵، نویسنده)، زیر زمین (۱۳۸۵، بازیگر)، ترش و شیرین (۱۳۸۶، نویسنده)، چارخونه (۱۳۸۶، کارگردان)، مرد هزار چهره (۱۳۸۶، بازیگر)، بزنگاه (۱۳۸۶، نویسنده)، بازی (۱۳۸۶، بازیگر)، شمس العماره (۱۳۸۷، بازیگر)، گاو صندوق (۱۳۸۷، بازیگر)، زمین انسانها (۱۳۸۷، بازیگر)، یک لحظه دیرتر (۱۳۸۷، بازیگر)، ساختمان پزشکان (۱۳۸۹، کارگردان)، چک برگشتی (۱۳۹۰، نویسنده)، پژمان (۱۳۹۲، کارگردان)، شمعدونی (۱۳۹۴، نویسنده و کارگردان)، لیسانسه ها (۱۳۹۵، نویسنده و کارگردان)، لیسانسه ها ۲ (۱۳۹۶، نویسنده و کارگردان)، مجموعه های نمایش خانگی: برج آرام (۱۳۹۱)، شام ایرانی (بازیگر، ۱۳۹۰)، شام ایرانی (کارگردان، ۱۳۹۴)

زندگینامه و تصاویر سروش صحت

فصل سوم مجموعه طنز لیسانسه ها با نام فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت و با بازی بازیگرانی چون هوتن شکیبا، امیر حسین رستمی، بیژن بنفشه خواه، متین ستوده، امیر کاظمی، کاظم سیاحی، بهنام تشکر، رویا میر علمی، آتنه فیه نصیری و … از اواسط آبان ماه امسال برای شبکه ۳ سیما، آماده پخش می باشد و انتظار می رود همانند دو فصل قبلی مورد توجه و استقبال بینندگان تلویزیونی قرار گیرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *