دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های خط چشم رنگی جدید و حرفه ای برای خانم های جوان

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از زیبایی مجله آرگا مدل هایی از خط چشم رنگی مخصوص خانم ها و دختران جوان جذاب و زیبا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

یکی از مهم ترین بخش های میکاپ چشم کشیدن خط چشم است که اگر بدرستی انجام نشود ممکن است آرایش چشم ها کامل به نظر نرسد بنابراین بهتر است در هنگام کشیدن خط چشم دقت لازم را داشته باشید و از مدلی استفاده نمایید که با فرم چشم های شما مطابقت و همخوانی داشته باشد و البته انتخاب رنگ مناسب برای خط چشم نیز نباید فراموش شود.

مدل های خط چشم رنگی با جدیدترین متدها

خط چشم باعث فرم بخشیدن به چشم ها می شود و شما می توانید از انواع مدل های خط چشم باریک یا ضخیم برای کشیدن خط چشم استفاده نمایید. در ادامه مدل هایی از خط چشم دخترانه و زنانه با رنگ های متفاوت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

خط چشم رنگی

مدل خط چشم رنگ روشن و رنگ تیره

خط چشم در انواع رنگ باعث درخشش طبیعی چشم ها می شوند و زیبایی چشم ها را چند برابر می کنند بنابراین بهتر است شما برای ایجاد تنوع در مدل خط چشم خود از این خط چشم ها استفاده کنید.

خط چشم های رنگ روشن و تیره را بهتر است با توجه به رنگ سایه و رنگ چشم ها و رنگ پوست خود انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید چشم هایتان جذاب و خاص تر به نظر برسد بهتر است خط چشم های رنگ روشن را انتخاب نمایید و برای سایه چشم هایتان نیز از رنگ های خاص استفاده کنید تا جذابیت میکاپ چشم هایتان تکمیل شود.

خط چشم ها رنگ روشن و تیره در انواع رنگ های بنفش و آبی و قهوه ای و سبز زیتونی و شکلاتی و سرمه ای و فیروزه ای و آبی براق و خاکستری و سفید و نقره ای و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این رنگ های خط چشم به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر تمایل دارید چشم هایتان درخشش خاصی داشته باشد بهتر است از خط چشم بنفش استفاده کنید همچنین این رنگ خط چشم برای چشم ها با فرم مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

  •  آرون گروپس

خط چشم آبی نفتی نیز با هر رنگ پوستی مطابقت و همخوانی دارد و شما می توانید با استفاده از این رنگ خط چشم از هر رنگ لباسی استفاده نمایید همچنین خط چشم آبی برای چشم های قهوه ای مناسب می باشد.

خط چشم سبز زیتونی نیز برای چشم های فندقی و قهوه ای مناسب است و اگر شما تمایل دارید چشم هایتان جذاب و منحصر به فرد به نظر برسند بهتر است از این رنگ زیبای خط چشم استفاده کنید.

خط چشم شکلاتی برای هر رنگ چشمی بهترین انتخاب می باشد و این خط چشم ظاهری طبیعی به چشم های شما می بخشد و باعث می شود تا چهره تان گرم تر به نظر برسد.

مدل های خط چشم

خط چشم رنگ روشن و رنگ تیره

خط چشم ابی

خط چشم آبی

خط چشم سفید

خط چشم سفید

خط چشم شیک

مدل خط چشم زنانه فیروزه ای

خط چشم بنفش

خط چشم شیک

خط چشم شیک

خط چشم سرمه ای

خط چشم دخترانه

مدل خط چشم دخترانه رنگ روشن

خط چشم زنانه

خط چشم آبی و مشکی

خط چشم شیک

مدل خط چشم جدید

مدل خط چشم رنگی زنانه

خط چشم مجلسی

اگر تمایل دارید خط چشم رنگی را جایگزین خط چشم مشکی کنید بهتر است از خط چشم خاکستری ذغالی استفاده نمایید همچنین از این رنگ خط چشم می توانید برای مشکی تر کردن چشم ها در آرایش چشم دودی استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید خط چشم تان رنگی زیبا و متفاوت داشته باشد بهتر است از خط چشم آبی براق استفاده کنید این رنگ آنقدر روشن و قوی می باشد که شما می توانید با کشیدن خطی باریک روی پلک چشم هایتان آرایش صورت خود را کامل کنید.

خط چشم فیروزه ای دارای رنگ ملایم و جذابی است و شما می توانید با کشیدن خط چشم فیروزه ای روی پلک بالا و پایینی تان چشم هایتان را روشن و زیباتر کنید.

اگر تمایل دارید چشم هایتان گرمی طبیعی داشته باشید بهتر است از خط چشم سفید استفاده کنید همچنین این رنگ خط چشم باعث می شود تا چهره شما شاداب و به نظر برسد و آرایش چشم به روز و منحصر به فردی داشته باشید.

خط چشم صورتی

خط چشم صورتی

خط چشم مشکی و طلایی

خط چشم مشکی و طلایی

مدل خط چشم

خط چشم زنانه مجلسی

خط چشم دخترانه

خط چشم دخترانه

خط چشم زرد

خط چشم زرد

خط چشم شیک

مدل خط چشم شیک

خط چشم زنانه

خط چشم زنانه رنگ روشن

خط چشم زیبا و شیک

خط چشم زرد

خط چشم زیبا

خط چشم بنفش و شیک

خط چشم زنانه

خط چشم آبی زنانه

خط چشم رنگی شیک

مدل خط چشم رنگ روشن

خط چشم دخترانه جدید

خط چشم آبی روشن

خط چشم شیک

خط چشم جذاب زنانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل خط چشم رنگی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مشاهده آن ها بتوانید خط چشم با رنگ و مدلی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *