دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب دمپایی بنا به روایت چند تعبیرگر مشهور و معتبر

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

تعبیر خواب دمپایی از دیدگاه معبران متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید خواب خود را با توجه به تعابیر ذکر شده به راحتی تعبیر نمایید.

تعبیر خواب دمپایی بیانگر احساس ناامنی می باشد همچنین دیدن این رویا می تواند نشانه محکم نبودن جای پای بیننده رویا باشد برخی از معبران نیز دیدن دمپایی در عالم رویا را بیانگر زندگی راحت و آسوده دانسته اند.

تعبیر خواب دمپایی از دیدگاه تعبیرگران مختلف

دیدن خواب اشیاء مختلف از انواع رویاهای رایجی می باشد که ممکن است هر فردی در طول عمر خود آن ها را بارها مشاهده نماید. در مطالب قبلی تعبیر خواب کفش و تعبیر خواب گم شدن کفش و تعبیر خواب کیف را مشاهده کردید در ادامه با تعبیر خواب دمپایی در خدمت شما همراهان عزیز خواهیم بود.

تعبیر خواب دمپایی

دیدن دمپایی در عالم رویا نشانه چیست ؟

  • معبرین غربی 

دیدن دمپایی در عالم رویا نشانه محافظت و جلوگیری از اتفاق های ناگوار و بد می باشد و از دست دادن آن نیز می تواند بیانگر از دست دادن شغل را در پی داشته باشد.

پوشیدن یک جفت دمپایی در عالم رویا بیانگر سفر دریایی یا خرید وسیله نقلیه جدیدی می باشد.

  • کارل گوستا یونگ 

اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی پوشیده است نشانه این می باشد که از نظر احساسی ، احساس تنبلی یا نا امنی می کند همچنین بیننده رویا حس می کند که جای پای محکمی در یک موقعیت ندارد.

تعبیر خواب دمپایی بیانگر زندگی خانگی توام با راحتی و آرامش است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی لا انگشتی می پوشد نشانه این می باشد که احساس راحتی و آرامش می کند یا بیننده رویا نیازمند می باشد که زمانی پیدا نماید تا آرامش یابد.

تعبیر دیدن دمپایی در عالم رویا

  • آنلی بیتون 

تعبیر خواب دمپایی بیانگر این می باشد که بیننده رویا می خواهد به دسیسه ها و توطئه های شیطانی دست بزند.

اگر فردی در خواب ببیند که کسی از دمپایی وی تعریف می کند بیانگر این است که بیننده رویا به زنی عشوه گر دل خواهد بست که براش رسوایی به بار می آید.

  • معبرین غربی 

اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی تنگ می پوشد نشانه این است که در تنگنا بودن بدهکاری و درگیری را به همراه خواهد داشت.

اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی نو و دراز شبیه قایق دارد بیانگر شرایط بدهکاری و شرایط سخت برای وی می باشد.

تعبیر دیدن دمپایی در عالم رویا

اگر فردی در خواب دمپایی خودش را کهنه ببیند نشانه این است که با زنی ازدواج می کند که بیوه است یا وی ازدواج نکرده است.

اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی تمیز و مرتبی پوشیده است نشانه این می باشد که بیننده رویا یا ازدواج می کند یا به سفری پر از سود می رود و اگر دمپایی وی سوراخ و خراب باشد در کارها فرومانده خواهد شد.

  • امام جعفر صادق 

تعبیر خواب دمپایی در عالم رویا بر سه وجه زیر می باشد :

  1. زن
  2. سفر
  3. کنیزک

تعبیر مشاهده دمپایی در عالم رویا

  • ابراهیم کرمانی

اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی نو خرید و در پای خودش کرد نشانه این است که زنی معاشر می خواهد.

اگر فردی در خواب ببیند که در وقت رفتن دمپایی وی افتاد نشانه این است که برادر و خواهر از یکدیگر جدا می شوند.

اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی اش سوخت بیانگر این است که زن وی می میرد.

  • تعابیر مختلف برای دیدن رویای دمپایی 

۱. تعبیر گم شدن دمپایی در عالم رویا نشانه جدایی بین خواهر و برادر یا همسر می باشد همچنین دیدن این رویا می تواند نشانه این باشد که بیننده رویا کاری را از دست می دهد.

۲. اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی زیبا و سالمی می خرد بیانگر است که ازدواج می کند یا به مسافرتی پر از سود می رود.

۳. اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی پاره پوشیده نشانه این است که از کارهایش فرومانده می شود یا همسری ناشایسته و نامناسب پیدا خواهد کرد.

تعبیر دیدن دمپایی در عالم رویا

۴. تعبیر دیدن دمپایی لنگه به لنگه در عالم رویا نشانه جور نبودن اوضاع زندگی زناشویی یا بهم خوردن برنامه های کاری در زندگی بیننده رویا می باشد همچنین دیدن این رویا می تواند بیانگر این باشد که شریک زندگی یا کاری بیننده رویا عقایدی متضاد با وی دارد که این عقاید می توانند موجب شکست در زندگی یا کار وی شوند.

۵. تعبیر دیدن دمپایی آبی در عالم رویا بیانگر رویاها و آرزوها است همچنین اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی آبی خریده یا پوشیده است نشانه این است که بیننده رویا همسری ایده آل خواهد داشت یا به سفری جذاب می رود.

۶. اگر زنی در عالم رویا ببیند که دمپایی قرمز پوشیده است نشانه این می باشد که همسری خواهد داشت که باعث مسرت و شادی وی می شود همچنین ممکن است بیننده خواب شغلی داشته باشد که به وی زندگی ببخشد و باعث بالا رفتن روحیه او شود.

۷. اگر مردی در خواب مشاهده کند که دمپایی قرمز پوشیده است بیانگر این می باشد که همسرش موجب عصبانیت وی می شود یا بیننده رویا در کاری که دارد پرخاشجو می شود و وی از اتفاق هایی که در شرف روی دادن می باشند احساس عصبانیت و عدم رضایت می کند.

تعبیر مشاهده دمپایی در عالم رویا

۸. اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی مشکی زیبا و سالمی پوشیده است نشانه این می باشد که در کار و زندگی خود با غرور و عزت و سربلندی به سر می برد.

۹. اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی کثیف و پاره و مشکی دارد نشانه این است که از شریک زندگی یا شریک کاری خودش ناراضی می باشد و احتمال جدا شدن بیننده رویا از کار یا شریک زندگی اش وجود دارد.

۱۰. تعبیر خواب دمپایی زرد بیانگر بیماری و ناراحتی بیننده رویا می باشد همچنین اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی زرد پوشیده است نشانه این می باشد که از همسر یا کار خود راضی نمی باشد.

تعبیر مشاهده دمپایی در عالم رویا

۱۱. دیدن دمپایی سفید یا خریدن دمپایی سفید در عالم رویا نشانه سفید بختی در انتخاب کار یا همسر برای بیننده رویا می باشد همچنین مشاهده این رویا می تواند بیانگر این باشد که بیننده رویا سرافزار و سربلند می شود.

۱۲. تعبیر دیدن دمپایی سبز در عالم رویا بیانگر دیانت و سربلندی و درستکاری شریک زندگی یا شریک کاری بیننده رویا است. اگر فردی در خواب ببیند که دمپایی سبز به پا دارد بیانگر این است که بین خواب بیننده و زوج زندگی یا کاری وی مهربانی و صمیمیت و درستی حکفرما می شود.

تعبیر دیدن دمپایی در عالم رویا

در این مطلب مجموعه ای از تعبیر خواب دمپایی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرند و از مطالعه آن نهایت بهره را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *