دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی درسدن آلمان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

درسدن شهری است در فاصله ۳۰ کیلومتری از جمهوری چک که در امتداد روردخانه ای بسیار عظیم واقع شده است مکان های دیدنی درسدن آلمان این روزها توجه خیلی از گردشگران را به خود جلب کرده است و در اینجا با مهم ترین آن ها شنا خواهید شد.

درسدن یک منطقه بسیار خوش آب و هوای آلمانی است این منطقه به لحاظ تجاری دارای اهمیت بالایی است این شهر در جنگ جهانی دوم دارای صدمات زیادی بوده است و محلی برای فرمانروایی کمونیست ها بوده است. شهر درسدن مهد فرهنگ آلمان است و یک منطقه گردشگری در آلمان است جاذبه ها و مکان های دیدنی درسدن بیشتر جنبه تاریخی و فرهنگی دارند همچنین در گوشه و کنار این شهر می توانید جاذبه های مدرنی همچون رستوران ها، کافی شاپ و فروشگاه های مدرن را مشاهده کنید که شاید در کشور خودتان کمتر با این جاذبه ها آشنا شده باشید.

مکان های دیدنی درسدن برای گردشگران:

شهر زیبای درسدن که مرکز ایالت ساکسونی است که در کنار رود الب واقع شده است زیبایی های این شهر بسیار زیاد است به همین دلیل گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جلب می کند.

مکان های جذاب درسدن

میدان تئاتر و اپرای زمپر:

این میدان از میدان های عمومی شهر است و به لحاظ معماری یک شاهکار هنری به شمار می آید مجسمه ای از پادشاه جان که بر روی اسبی قرار دارد نیز در مرکز این میدان واقع شده است. یکی از جذابیت های این میدان پاسدار خانه ای است که در سال ۱۸۸۳ ساخته شده است و معماری آن نیز بر اساس مجموعه برلینی ساخته شده است.

مکان های توریستی درسدن

ایوان برول:

یکی از مکان های دیدنی درسدن بالکن اروپا یا ایوان برول است بنایی که با وجود قدیمی بودن از استحکام بالایی برخوردار است و در سال ۱۸۱۴ ساخته شده است از جذابیت های این دیدنی می توان به مجسمه های آن اشاره کرد. فواره دلفین نیز یکی از دیدنی های جذاب است که نمایی ویژه به این بالکن بخشیده است.

مکان های دیدنی درسدن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

قلعه مسکونی درسدن و موزه ها:

این قلعه که حدود ۴۰۰ سال محلی برای فرت و آمد پادشاهان بوده است و بخشی از مجموعه هنری در این کاخ سابق وجود دارد در حال حاضر یکی از موزه های دیدنی درسدن است. جواهرات، عاج و نقره از اشیای ارزشمندی هستند که در این مجموعه نگهداری می شوند. سکه شناسی، مدال، ضرب و … در کابینه های مختلف این مجموعه نگهداری می شوند.

دیدنی های درسدن

باغ بزرگ درسدن:

این باغ با معماری باروک اروپایی ساخته شده است کاخ تابستانی، باغ وحش و باغ گیاه شناسی از بخش های این باغ هستند. در سمت دیگری از این باغ راه آهن مینیاتوری واقع شده است که یکی از جذابیت های آن است.

شهر تاریخی درسدن

 

کلیسای فرائن:

یکی دیگر از دیدنی های درسدن کلیسای فرائن است که پروژه های آن نوسازی شده است این بنای تاریخی در سال ۱۳۷۴ ساخته شده است و تزیینات آن دارای جذابیت های زیادی است.

درسدن را بیشتر بشناسید

در این بخش با جاذبه های دیدنی شهر درسدن بیشتر آشنا شدید این شهر تاریخی در آلمان از ارزش و اهمیت گردشگری بالایی برخوردار است. همچنین می توانید با مراجعه به لینک های رو به رو به مکان های دیدنی آلمان، مکان های دیدنی هامبورگ و مکان های دیدنی هانوفر آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *