دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل بارانی کلاه دار جدید و شیک برای سلیقه های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل بارانی کلاه دار مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

 بارانی کلاهدار از انواع طرح های زیبا و کاربردی است که در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران زیادی دارد و شما می توانید در صورت تمایل این مدلها را برای پوشیدن انتخاب نمایید و خوش استایل و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

مدل بارانی کلاه دار زیبا و شیک

بارانی از انواع پوشش های مناسب برای فصل پاییز است که در انواع طرح و رنگ های متنوع نظیر مدلهای بارانی کلاهدار و بارانی کوتاه و بارانی بلند و … موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها ، بارانی با تن پوش زیبا و رنگی بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

بارانی قرمز و بلند

طرح های بارانی کلاهدار دخترانه و زنانه

بارانی های کلاهدار می توانند شما را از خیس شدن در زیر باران محفوظ نگه دارند و اگر چتر همراه نداشته باشید می توانید از کلاه بارانی استفاده نمایید.

بارانی های کلاهدار در انواع طرح های کلاه جداشدنی و کلاه سرخود موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید فقط در روزهای بارانی از کلاه استفاده نمایید می توانید بارانی ها با کلاه جداشدنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت بارانی ها از پارچه ها با رنگ های روشن و تیره و خنثی استفاده می شود. بارانی ها با رنگ های خنثی نظیر خاکی و مشکی و بژ را می توانید با هر رنگ لباسی به راحتی ست نمایید.

بارانی کوتاه و زرد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بارانی کوتاه و زرد

بارانی زرد

بارانی اسپرت

بارانی شیک

بارانی پاییزه

بارانی دو رنگ

بارانی دو رنگ و شیک

بارانی شیک و کوتاه

طرح بارانی کوتاه

بارانی دخترانه

مدل بارانی کلاه سرخود

بارانی زرد

بارانی ساده زرد

بارانی زیبا و رنگ تیره

بارانی رنگ تیره

بارانی های رنگ روشن نیز شیک و زیبا می باشند و اگر شما تمایل دارید در یک روز بارانی و هوای غم انگیز بی نظیر و جذاب تر به نظر برسید بهتر است بارانی های زرد و قرمز و صورتی و نارنجی و سبز یا آبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

بارانی های رنگ تیره نظیر قهوه ای و سرمه ای و … برای روزهای بارانی مناسب می باشند و این رنگ بارانی ها دیرتر کثیف می شوند.

بارانی ها به صورت آستردار و بدون آستر دوخته می شوند و بهتر است شما در روزهای بارانی و سرد ، بارانی های آستردار را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا شیک و آراسته تر به نظر برسید و کمتر احساس سرما کنید.

بارانی بلند

طرح بارانی دخترانه

بارانی شیک

مدل بارانی شیک و ساده

بارانی سرمه ای

بارانی مشکی کلاهدار

بارانی زرد

طرح بارانی کلاهدار

بارانی کوتاه

بارانی کوتاه

بارانی ساده

بارانی رنگ روشن

بارانی طرح دار و شیک

بارانی طرح دار و شیک

بارانی طرح دار

بارانی دخترانه طرح دار

بارانی کوتاه

بارانی ساده و زیبا

بارانی شیک

طرح بارانی

مدل بارانی کلاه دار

بارانی شیک و خاص

در این مطلب با انواع مدل بارانی کلاه دار آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها بارانی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *