دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پیام تسلیت به استاد و معلم با متن های رسمی برای مناسبت های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب مجموعه ای از پیام تسلیت به استاد با مضامین زیبا و پرمحتوا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعه این پیامک ها نهایت بهره را ببرید.

عرض تسلیت برای فردی که به تازگی یکی از عزیزان خود را از دست داده است فرستاده می شود و شما می توانید برای نشان دادن همدردی و همدلی خود به اطرافیان تان متن های تسلیت را برای آن ها ارسال نمایید. جملات عرض تسلیت به استاد در انواع مضامین زیبا و رسمی نوشته شده اند و شما می توانید از بین این پیامک ها، متنی دلنشین را برای استاد خود ارسال نمایید.

پیام تسلیت به استاد با مضامین رسمی

پیامک تسلیت اولین راه برقراری با فرد عزاداری می باشد و مایه همدلی با وی است. در مطالب قبلی متن تسلیت به همکار و متن عرض تسلیت پدر و مادر را مطالعه کردید در ادامه با گلچینی ازجملات حاوی عرض تسلیت به استاد در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

پیام تسلیت به استاد

پیامک تسلیت به استاد 

خبر اندوه وارده به شما، ما را در غصه جانگداز فرو برد. اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. استاد عزیزم مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نمایم.

متن عرض تسلیت به استاد 

 غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه‌ها نمی‌گنجد؛ تنها می‌توانم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم/ مرحومه روحی شاد و آرام طلب کنیم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پیام عرض تسلیت 

می‌دانم عظمت هیچ صبری از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی کاهد، فقط کنار می‌آییم و یاد می‌گیریم به تلخی‌ها نیندیشیم. استاد گرامی ما را در غمتان شریک بدانید.

اس ام اس تسلیت به استاد

متن تسلیت رسمی 

 به سوگ نشستن در غم از دست دادن عزیزان صبری سترگ می‌خواهد. برای شما صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

اس ام اس تسلیت به استاد

با کمال تاسف و تالم درگذشت … را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم. امید که در دریای رحمت الهی غرقه باشد.

پیام تسلیت فوت پدر به استاد 

استاد گرامی… غم از دست دادن پدرتان اندوهی عظیم بر دلها افکند که در واژه‌ها نمی گنجد؛ تنها می‌توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم طلب کنیم .امیدوارم وسعت صبرتان به اندازه دریای غمتان باشد. روحش شاد و یادش گرامی.

متن زیبا برای عرض تسلیت به استاد

جمله های زیبا برای عرض تسلیت 

استاد عزیز و گرامی
غم از دست دادن مادر، سخت است و بی شک با توسل به حضرت حق می‌توان آن را تحمل کرد، صبوری برای شما و غفران الهی برای آن عزیز مسئلت داریم.

پیامک عرض تسلیت 

وقتی ما عزیزی را در این دنیا از دست می دهیم، فرشته ای در بهشت نصیبمان می شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته ای دارید که الان برشما نظاره گرست. من عمیقا از وجودم به شما تسلیت عرض می کنم.

جمله های زیبا برای عرض تسلیت 

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود :
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
استاد گرامی عرض تسلیت حقیر را بپذیرد

متن زیبا برای عرض تسلیت

متن زیبا برای عرض تسلیت به استاد 

درود
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد استاد گرامی

متن کوتاه برای عرض تسلیت 

فقدان جانگداز درگذشت … را به بازماندگان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌نماییم.

پیامک تسلیت به استاد با مضامین زیبا 

گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است
می‌چیند آن گلی که به عالم نمونه است
استاد عزیز درگذشت ناگهانی …. گرامی تان را به شما تسلیت عرض می کنیم…

پیامک تسلیت

پیام رسمی عرض تسلیت به استاد

*کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

متن زیبا برای عرض تسلیت 

بانهایت تاسف در گذشت (…..)گرامیتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت وغفران وبرای شما طول عمر مسئلت دارم.

جمله های پرمحتوا برای عرض تسلیت به استاد 

انا لله و انا الیه راجعون
در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم
روحش شاد و یادش گرامی باد

متن زیبا عرض تسلیت

در این مطلب با گلچینی از پیام تسلیت به استاد در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم این پیامک های زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند و از بین آن ها بتوانید متنی پرمحتوا را برای ارسال انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *