دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی طناز طباطبایی و تصاویر جذاب و دیدنی وی در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی طناز طباطبایی بازیگر عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان به همراه تصاویر جدید و جذاب وی را ملاحظه می کنید.

در این بخش بیوگرافی طناز طباطبایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران را می خوانید، وی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است و فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد، برای آشنایی بیشتر با این هنرپیشه محبوب در ادامه همراه ما شوید.

بیوگرافی طناز طباطبایی به همراه تصاویر

طناز طباطبایی بازیگر ۳۶ ساله کشورمان، تنها یک خواهر دارد، پدرش تاجر بوده و در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد، بنابراین وی با موسیقی آشنایی داشته و گیتار می نوازد، ضمن اینکه به نقاشی علاقمند بوده و استعداد آن را دارد، همچنین در نزد پدرش در زمینه بازرگانی فعالیت داشته است.

زندگی نوشته طناز طباطبایی

خانواده وی مخالفتی با بازیگر شدن دخترشان نداشتند و پدرش دوست داشت که وی این رشته را از طریق دانشگاه و به صورت آکادمیک دنبال کند، بنابراین طناز در دانشگاه در رشته کارگردانی تئاتر مشغول تحصیل شد و بعد از فارغ التحصیلی و در سال ۱۳۸۰ بازیگری را به صورت جدی شروع کرد. او سپس در کلاس های بازیگری هیوا ثبت نام کرده و بعد از آن برای بازی در سریال جوانی انتخاب شد.

بیوگرافی خانم بازیگر

در مجموعه تلویزیونی جوانی به کارگردانی سعید سلطانی که از شبکه سه سیما پخش می شد، بازیگرانی چون محمد علی کشاورز، ثریا قاسمی، مهوش صبرکن، جهانگیر الماسی، فریبا کوثری، رضا توکلی، بهزاد خداویسی، سیما تیرانداز، شیوا بلوریان و … ایفای نقش می کردند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس و زندگینامه طناز طباطبایی

حضور طباطبایی در سینما و برای اولین بار با فیلم سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدرعاملی اتفاق افتاد، اما بازی وی در سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی که برای نمایش در شب های ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده بود، بسیار دیده شد، حضور وی بعد از این سریال در تلویزیون کمرنگ شد و هم اکنون اغلب نقش آفرینی های وی در سینما می باشد.

زندگینامه جذاب طناز طباطبایی

در سریال میوه ممنوعه که از قصه زیبایی نیز برخوردار بود، بازیگرانی چون علی نصیریان، گوهر خیراندیش، هانیه توسلی،  امیر جعفری، هرمز هدایت، صدیقه کیانفر، شبنم فرشاد جو، عمار تفتی، نیما رئیسی و … به هنرنمایی می پرداختند، ضمن اینکه تیتراژ این سریال تلویزیونی را احسان خواجه امیری با ترانه زیبای مرحوم افشین یداللهی خوانده است.

بیوگرافی طناز طباطبایی

وی در سال ۱۳۸۸ موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم سینمایی «صداها» شد، در فیلم «مرهم» بازی خوبی از خود نشان داد، سپس در فیلم توقیف شده «گزارش یک جشن» ساخته ابراهیم حاتمی کیا حضور پیدا کرد و به خاطر بازی زیبایش در فیلم سینمایی ویلایی ها در سال ۱۳۹۶، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن منتقدان سینمای ایران را دریافت کرد.

بیوگرافی طناز طباطبایی+عکس

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. وی در یکی از مصاحبه هایش در پاسخ سوال خبرنگار در مورد ازدواج اینگونه پاسخ داده است؛ “اصلا به ازدواج فکر نمیکنم و اگر فرزندی هم داشته باشم بیشتر از خودم دوستش نخواهم داشت، به شدت از پیر شدن هراس دارم و دوست دارم همیشه جوان و شاداب باشم. نه تنها از پیرشدن جسم که از پیر شدن فکر نیز می‌ ترسم و از یک جا ماندن و بیهوده بودن متنفرم.”

زندگینامه درباره طناز طباطبایی

در ادامه بیوگرافی طناز طباطبایی دعوت می کنیم تا از مجموعه عکس های گردآوری شده وی برای این مطلب دیدن نمایید.

بیوگرافی طناز طباطبایی      عکس پریناز ایزدیار و طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی طناز طباطبایی و پانته آ پناهی ها

زندگینامه جالب طناز طباطباییعکس جدید طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی طناز طباطبایی با تیپ ساده و شکیل

زندگینامه متفاوت طناز طباطبایی عکس زیبای طناز طباطبایی

زندگینامه از طناز طباطباییعکس آتلیه ای طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی+تصویر  عکس طناز طباطبایی در اکران یک فیلم

زندگینامه و تصاویر طناز طباطباییعکس و بیوگرافی طناز طباطبایی

سرگذشت طناز طباطباییطناز طباطبایی و نوید محمدزاده

تصاویر طناز طباطبایی و زندگینامه ویعکس جذاب بازیگر زن مشهور

جدیدترین عکس های طناز طباطباییعکسی از طناز طباطبایی در یک مراسم

عکس طناز طباطبایی+زندگینامهعکس و زندگینامه طناز طباطبایی

زندگی نامه خواندنی طناز طباطبایی

کارنامه بازیگری طناز طباطبایی

فیلم های سینمایی

دیشب بابا تو دیدم آیدا (۱۳۸۳)، چهار انگشتی (۱۳۸۵)، دماغ (۱۳۸۶)، جعبه موسیقی (۱۳۸۶)، شب زده (۱۳۸۶)، میزاک (۱۳۸۷)، پسر تهرانی (۱۳۸۷)، صداها (۱۳۸۷)، شیرین (۱۳۸۷)، طهران تهران (۱۳۸۷)، مرهم (۱۳۸۹)، سر سپرده (۱۳۸۹)، پریناز (۱۳۸۹)، گزارش یک جشن (۱۳۸۹)، نارنجی پوش (۱۳۹۰)، هفتم (۱۳۹۰)، هیس! دختر ها فریاد نمی زنند( ۱۳۹۱)، قطعه ای از سکوت (۱۳۹۲)، ساکن طبقه وسط (۱۳۹۲)، پنجاه قدم آخر (۱۳۹۲)، آرایش غلیظ (۱۳۹۲)، رخ دیوانه (۱۳۹۳)، مرگ ماهی (۱۳۹۳)، بیست هفته (۱۳۹۴)، خشم و هیاهو (۱۳۹۴)، اروند (۱۳۹۴)، ارادتمند نازنین، بهاره  و تینا (۱۳۹۵)، ویلایی ها (۱۳۹۵)، میلیونر میامی (۱۳۹۵)، طلا (۱۳۹۷)، روسی (۱۳۹۸)

عکس های زیبای طناز طباطبایی+بیوگرافی

مجموعه های تلویزیونی و نمایش خانگی

ذبیح (۱۳۷۹)، جوانی (۱۳۸۰)، رانت خوار کوچک (۱۳۸۲)، در چشم باد (۱۳۸۵)، میوه ممنوعه (۱۳۸۶)، پرانتز باز (۱۳۸۸)، کلاه قرمزی ۹۲ (۱۳۹۲)، فصل سوم قلب یخی (۱۳۹۱)، شاهگوش (۱۳۹۲)

زندگینامه طناز طباطبایی

تئاتر

درس (۱۳۹۰)، کمی بالاتر (۱۳۹۰)، تن تن و راز قصر مونداس (۱۳۹۱)، باغبان مرگ (۱۳۹۲)، نامه های عاشقانه از خاورمیانه (۱۳۹۵)، ترما (۱۳۹۷)، جنایات و مکافات (۱۳۹۸)

جوایز و افتخارات وی

  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن برای فیلم صدا ها از جشنواره فیلم فجر ۲۷ ام در سال ۱۳۸۷
  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن برای فیلم صدا ها در سومین جشن منتقدان سینما در سال ۱۳۸۸
  • برنده بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی برای سریال پرانتز باز در سال ۱۳۸۸
  • برنده دیپلم افتخار پنجمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای فیلم مرهم در سال ۱۳۹۰
  • کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر سی و یکم برای فیلم هیس! دختر ها فریاد نمی زنند در سال ۱۳۹۱
  • کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن در سنندج برای فیلم هیس! دختر ها فریاد نمی زنند در سال ۱۳۹۱
  • کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن در کرمانشاه برای فیلم هیس! دختر ها فریاد نمی زنند در سال ۱۳۹۱
  • برنده لوح تقدیر و جوایز بهترین بازیگر نقش اول زن از سوی جشنواره زنان مستقل آمریکا برای فیلم هیس! دختر ها فریاد نمی زنند در سال ۱۳۹۲
  • برنده لوح تقدیر و جوایز بهترین بازیگر نقش اول زن از سوی جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو برای فیلم هیس! دختر ها فریاد نمی زنند در سال ۱۳۹۳
  • کاندید بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر سی و سوم برای بازی در فیلم رخ دیوانه در سال ۱۳۹۳
  • کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر سی و چهارم برای بازی در فیلم خشم و هیاهو در سال ۱۳۹۴
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین دوره جشن منتقدان سینمای ایران برای بازی در فیلم ویلایی ها در سال ۱۳۹۶
  • برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم یزد برای بازی در فیلم سینمایی ویلایی ها

زندگی نامه جالب طناز طباطبایی

امیدواریم مطالعه بیوگرافی طناز طباطبایی مورد پسند علاقمندان وی قرار گرفته باشد، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و اخبار هنرمندان مشهور ایرانی و خارجی می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *