دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های جدید آرایش صورت دخترانه با طراحی مدرن و شیک

  • پرستو محمدی
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

میکاپ صورت دخترانه آرایشی ملایم است که در همه ی مکان میتوان از آن نوع میکاپ استفاده کرد برای همه ی دخترانه اعم از نوجوان و جوان مرتب بودنو زیبایی چهره اهمیت خاصی دارد همه به دنبال جذابیت و شیک بودن هستند. در این مقاله جدید ترین مدل های میکاپ صورت دخترانه را با طراحی مدرن و شیک در اختیارتان قرار داده ایم.

عکس های جدید آرایش صورت دخترانه مدرن:

دختران جوان و مدگرا همواره به دنبال جدیدترن و بهترین آرایش برای صورت خود بوده و هستند ما در این مقاله بیش از ۱۵ عکس از زیبا ترین آرایش صورت دخترانه، آرایش لایت ، آرایش های ساده و ملیح برایتان قرار داده ایم تا بتوانید با دیدن آنها ایده بگیرید و آرایشی مناسب با سن و فرم صورت خود را انتخاب کنید. آرایش ها متناسب با رنگ پوست ،رنگ مو و رنگ چشم تغییر میکنند به عبارتی هر رنگ پوستی آرایش مخصوص به خود را می طلبد مثلا نوع آرایش چشم های درشت و ریز بسیار متفاوت اند و اگر بخواهید چشمان درشت را مانند چشمان ریز آرایش کنید آرایش چشمتان معقول نمی شود.

شما باید با توجه به ویژگی های ظاهری خود مدل آرایش را انتخاب کنید و با کمی تمرین و رعایت نکات اصولی آرایش ، چهره ی خود را به طوری بیارایید که آرایش شما ملایم و ملیح باشد و غیر طبیعی به نظر نرسد. بهتر است همیشه مراقب لطافت و سلامت پوست خود باشید زیرا استفاده ی مکرر از لوازم آرایش باعث پیری زود رس پوست و چین و چروک آن میشود پیشنهاد ما به شما استفاده از ماسک های طبیعی روشن کننده بجای استفاده ی بیش از حد کرم های پوشاننده است. در ادامه عکس های جدید آرایش صورت مناسب دختران را مشاهده می نمایید.

آرایش صورت شیک و مدرن دخترانه

آرایش صورت شیک دخترانه

آذرایش صورت دخترانه و ملیح

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آرایش صورت ساده و دخترانه

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت دخترانه زیبا

آرایش صورت مدرن دخترانه

آرایش صورت شیک و جذاب دخترانه

آرایش صورت دخترانه

زیبا ترین آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت لایت دخترانه

آرایش صورت دخترانه خاص

آرایش صورت شیک و دخترانه

آرایش صورت شیک و جذاب دخترانه

با مدل های آرایش صورت دخترانه آشنا شدید برای اینکه آرایش بهتری داشته باشید باید اصول آرایش کردن و ترفند های آرایش صورت را بدانید برای آشنایی با جدید ترین و کاربردی ترین ترفند های آرایش صورت کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *