دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل بافت مو دخترانه جدید با انواع طراح های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ دی ۱۳۹۴
  • ۰

بافت مو کار مورد علاقه بیشتر دختران جوان و خانم های ایرانی است. مدل های متنوع و زیبایی برای بافت مو وجود دارد که هر شخصی بنا بر سلیقه خود طرحی از این مدل بافت ها را انتخاب می کند. در ادامه مطلب بیش از بیست مدل بافت مو دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر دختران جوان نمی دانند که مو های خود را با چه مدلی باید ببافند. بافت مو دخترانه انواع متنوع و مختلفی دارد که در این مجموعه برخی از این مدلها به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بافت مو نیاز به مهارت دارد و اگر شما مهارت کافی برای بافت مو را داشته باشید می توانید مو های خود را با طرح های متنوع و زیبا ببافید. بهتر است که بافت موی پشت سر خود را به فرد با تجربه ای بسپارید تا جذابیت بافت مو های شما چندین برابر شود. مدلهای بافت مو دخترانه در طرح های متفاوت و زیبا را در تصاویر این مجموعه مشاهده می کنید.

مدل بافت مو متفاوت و ایده آل

انواع مدل بافت مو دخترانه جدید و متنوع

برخی از افراد ترجیح می دهند تا در هنگام شینیون موی بلند خود از بافت مو های تزیینی استفاده کنند بافت مو زیبایی شینیون مو های شما را چند برابر می کند.
بافت مو باعث جذابیت ظاهر مو های شما می شود و بر اساس گفته متخصصان پوست و مو بافتن مو ها باعث نرم شدن جنس مو های شما می شود.

آموزش گام به گام بافت مو بافت موی دخترانه مخصوص مو های کوتاه مدل بافت مو در طرح ها و مدل های متنوع مدل بافت مو حصیری جلو سرمدل بافت مو دخترانه برای مو های بلند مدل بافت مو
مناسب ترین مدل بافت مو، بافت موی سنتی است زیرا در این مدل بافت، موهای شما محکم بافته نمی شود و بنابراین آسیبی به موهای شما وارد نمی شود.

انواع مدل های بافت مو مدل بافت مو تیغ ماهی دخترانه بافت مو دخترانه انواع مدل های بافت مو 2016مدل های متنوع بافت مو زیبا مدل های شیک و جذاب بافت مو
مدلهای بافت مو دخترانه در طرح های مختلف وجود دارد که چند نمونه از این بافت مو ها را در این بخش از آرایش مو در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

انواع مدل های شیک و متنوع بافت مو دخترانه  بافت مو   انواع مدل های جدید بافت مو مدل های بافت مو متفاوت و ایده آل بافت موی تاجی دخترانه   بافت موی جدید دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مراقبت از مو های بافته شده

برخی از مدل های متنوع بافت مو نظیر بافت آفریقایی و بافت مکزیکی و بافت مو تیغ ماهی را می توانید به مدت چند هفته بر روی مو های خود نگه دارید ولی بافت مو نیاز به مراقبت و توجه دارد که در این مطلب شیوه های نگهداری از موی بافته شده را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مدل بافت مو دخترانه به همراه اموزش مرحله به مرحله
۱. از شامپو های معمولی برای شستشوی مو ها یبافته شده خود استفاده کنید زیرا شامپو های خاص و ویژه ای مخصوص مو های بافته شده وجود ندارد.
۲. برای شستشوی مو های بافته شده خود مو هایتان را زیر فشار زیاد آب بگیرید مو های در این حالت باید شل باشند و پوست سر شما کشیده نشوند.

بافت مو در طرح های متنوع مدل بافت مو دخترانه زیبا و مدرن
۳. مو های بافته شده را حتما به کمک سشوار به خوبی خشک کنید زیرا مرطوب بودن مو های بافته شده باعث پوسدگی مو های شما می شود.
۴. از انواع ژل و کرم مو می توانید برای حالت دادن مو های بافته شده خود استفاده کنید.

مدل بافت مو دخترانه شیک و زیبا انواع مدل های بافت مو
۵. اگر جنس تارهای موی شما کلفت و ضخیم است مدت طولانی تری می توانید مو های خود را به حالت بافته شده نگه دارید.

مدل های متنوع و شیک بافت مو دخترانه جدید

جدید ترین مدل های بافت مو با طرح های زیبا و جذاب را در این بخش از آرایش و زیبایی مشاهده کردید که امیدواریم انواع متنوع مدلهای بافت مو دخترانه این مطلب شما را در انتخاب نوع بافت موهایتان به خوبی راهنمایی کنند. برای مشاهده آموزش بافت مو و مدلهای بافت مو به بخش مدل بافت مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *