دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی امید حاجیلی و عکس های خاص و متفاوت وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی امید حاجیلی و عکس های وی را به اشتراک گذاشته ایم. وی خواننده، نوازنده و استاد دانشگاه می باشد و کنسرت هایی که اجرا می کند، همواره با شور و نشاط خاصی همراه است.

امید حاجیلی در ۲ مهر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است. وی خواننده سبک پاپ و نوازنده ساز ترومپت، تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی و دارای آلبوم های آلگرو، دارکوب و حاجیلیتو می باشد، برای خواندن بیوگرافی امید حاجیلی در ادامه همراه ما باشید.

بیوگرافی امید حاجیلی و تصاویر وی

امید حاجیلی خواننده ۳۵ ساله کشورمان، نوازندگی را با پیانو و از سن ۹ سالگی شروع کرد. وی زمانی که ۱۱ سال داشت، وارد هنرستان موسیقی شد، برادرش نوازنده سنتور بود، به همین دلیل نوازندگی تمبک را هم به صورت تجربی فراگرفت. او در حدود سه سال نوازندگی ویولن را انجام می داد، اما چون علاقه ای به آن نداشت، ساز خود را به ترومپت تغییر داد و در کنار آن، شروع به نوازندگی پرکاشن و درام به صورت خودآموز کرد.

بیوگرافی متفاوت امید حاجیلی

او بعد از گرفتن دیپلم هنرستان در سال ۱۳۷۷ تا مقطع لیسانس، تحصیلاتش را در آنجا ادامه داد و سپس موفق به گرفتن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر شد.

بیوگرافی جذاب امید حاجیلی

حاجیلی در سال ۱۳۹۶ مدرک دکترای افتخاری در رشته آهنگسازی را زیر نظر وزارت علوم دریافت کرد. وی علاوه بر نواختن ترومپت و فلوگل هورن، در زدن ساز های پیانو، پرکاشن و درام نیز مهارت دارد و در تک آهنگ باغ مولوی از ساز ترومپون نیز استفاده کرده است. او همچنین سابقه تدریس در دانشکده موسیقی صدا و سیما و دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد و تهران را دارد.

  •  آرون گروپس

زندگینامه امید حاجیلی

امید حاجیلی به مدت ده سال در ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و نیز بسیاری از ارکستر های کلاسیک که تاکنون وجود داشته اند، نوازندگی کرده است و به عنوان آهنساز و تنظیم کننده با خوانندگان مطرحی چون علیرضا عصار، سیروان خسروی، علی لهراسبی، محسن چاوشی، خشایار اعتمادی، حمید حامی، نیما مسیحا، شاهکار بینش پژوه و … همکاری هایی داشته است، وی یکی از اعضای اصلی گروه دارکوب بوده و نیز رهبری ارکستر چند گروه پاپ از جمله مرحوم ناصر عبداللهی و رضا صادقی را عهده دار بوده است.

بیوگرافی امید حاجیلی

حاجیلی، خوانندگی را با تشویق دوستانش شروع کرد. او صدای خود را در واکمن ضبط می کرد و گوش می داد، همچنین آن را در اختیار دوستان هنرمندش قرار می داد و در نتیجه تعریف و تشویق های آنها منجر شد تا وی شروع به جمع آوری آلبومش نماید؛ اولین آلبوم او با نام «الگرو» حدود ۸ سال به طول انجامید، وی ۶ سال به دنبال گرفتن مجوز و به مدت ۲ سال هم درگیر به روز کردن آلبوم و میکس و مسترش بود.

زندگینامه جدید امید حاجیلی

امید حاجیلی مجرد بوده و ازدواج نکرده است. وی اخیرا در پستی اینستاگرامی با انتشار تصویری، خبر از ازدواجش داد، اما معلوم شد که این خبر دروغ سیزده وی در سال ۱۳۹۸ می باشد.

امید حاجیلی با انتشار عکسی از حلقه ازدواجش نوشت : Verified تو بودی اون پریزاد دلم ، که انتخابت کردم …… اینم از سال ٩٨ ما …

#omidhaji #hajilitto #امیدحاجیلی #امید_حاجیلی #ازدواج #پریزاد #دروغ_سیزده

حال در ادامه بیوگرافی امید حاجیلی ، دعوت می نماییم تا از تصاویر گردآوری شده وی در اینجا، دیدن نمایید.

زندگی نوشته و عکس امید حاجیلیعکس امید حاجیلی

بیوگرافی امید حاجیلیهادی کاظمی و امید حاجیلی

زندگینامه جذاب امید حاجیلیعکس جالب امید حاجیلی، فرزاد حسنی و علی اوجی

زندگینامه امید حاجیلی+تصاویرامید حاجیلی در کنار برادرزاده اش نسیم

بیوگرافی امید حاجیلیعکس امید حاجیلی در خارج از کشور

زندگی نامه خواندنی امید حاجیلیعکس و بیوگرافی امید حاجیلی

زندگی نوشته امید حاجیلیعکس جالب از امید حاجیلی

بیوگرافی امید حاجیلیامید حاجیلی در حال زدن ساز

سرگذشت امید حاجیلیسلفی امید حاجیلی در آسانسور   بیوگرافی امید حاجیلی+عکس امید حاجیلی و برادرزاده اش نسیم

بیوگرافی امید حاجیلیعکس جدید امید حاجیلی

بیوگرافی و زندگینامه امید حاجیلیبهنام بانی و امید حاجیلی

بیوگرافی کامل امید حاجیلیعکس امید حاجیلی در کنار خانواده اش

بیوگرافی امید حاجیلیعکس کودکی امید حاجیلی

بیوگرافی خواندنی امید حاجیلیعکس اینستاگرامی خواننده مشهور پاپ

بیوگرافی امید حاجیلیعکس و زندگینامه امید حاجیلی   بیوگرافی جالب امید حاجیلیامید حاجیلی در کنار خوانندگان معروف پاپ

بیوگرافی جدید امید حاجیلیعکسی از جشن تولد امید حاجیلی

بیوگرافی امید حاجیلی

امیدواریم مطالعه بیوگرافی امید حاجیلی برای دوستداران و علاقمندان وی جذاب بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی سایر خوانندگان و بازیگران ایرانی و داخلی می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *