دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی محمد علیزاده و عکس های جذاب وی و همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

این مطلب را به معرفی بیوگرافی محمد علیزاده و تصاویر وی اختصاص داده ایم که امیدواریم مورد رضایت علاقمندان این خواننده پاپ محبوب و پر طرفدار قرار گیرد.

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی در ۲۳ دی ۱۳۶۰ در کرج به دنیا آمده است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی محمد علیزاده و تماشای عکس های جدید وی در ادامه همراه ما شوید.

بیوگرافی محمد علیزاده

محمد علیزاده خواننده ۳۷ ساله ایرانی و نوازنده ساز گیتار می باشد. پدر و مادرش در کرج زندگی می کنند، ولی خودش هم اکنون ساکن تهران است. تحصیلات وی مهندسی کشاورزی بوده، ولی به دلیل علاقه اش به موسیقی و خوانندگی این حرفه را ادامه داد و برای اولین بار در سن ۲۴ سالگی خوانندگی را تجربه کرد. او تنها پسر خانواده و دارای دو خواهر است. پدر محمد علیزاده فرهنگی و معلم بازنشسته می باشد.

 بیوگرافی محمد علیزاده

وی در کودکی به قرائت قرآن علاقه زیادی داشت و در سن ۱۵ سالگی، دستگاه های قران را نزد مربی قرآنش آقای دکتر جوانمرد آموزش دید و در مدرسه به صورت سه سال پیاپی، موفق به کسب مقام اول قرائت قرآن شد.

 بیوگرافی درباره محمد علیزاده

علیزاده در ابتدای فعالیت خود در عرصه موسیقی تلاش های فراوانی کرد. او مدتی را به همراه رضا صادقی در رادیو جوان قطعاتی را اجرا می کردند. حضور وی در آنجا موجب آشنایی و دوستی اش با فرزاد حسنی شد و نتیجه آن خواندن تیتراژ خداحافظ برنامه کوله پشتی با شعری از حسنی و خوانندگی وی برای برنامه پر طرفدار کوله پشتی در سال ۱۳۸۵ شد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 بیوگرافی محمد علیزاده

آلبوم «همخونه» اولین آلبوم رسمی او می باشد که در سال ۱۳۸۷ منتشر گردید، اما انتشار این آلبوم نتوانست موجب شهرت وی شود، تا اینکه چند سال بعد انتشار آلبوم سوپرایز که به صورت اینترنتی منتشر گردید با استقبال فراوانی روبه رو شد و توانست جزو بهترین های آلبوم موسیقی در آن سال قرار گیرد. در آلبوم آخر محمد علیزاده با نام «دلت با منه» که در اسفند ۱۳۹۱ منتشر شده بود، قطعاتی از آلبوم سوپرایز قرار داشت، این آلبوم هم از فروش بالایی برخوردار بود.

 بیوگرافی محمد علیزاده

وی بعد از آن، تیتراژ های زیادی برای برنامه ها و سریال های تلویزیونی خوانده است و از این جهت یکی از پرکار ترین خواننده هایی می باشد که با صدا و سیما همکاری داشته است که از جمله معروفترین آنها، تیتراژ برنامه کوله پشتی، تیتراژ سریال سراب، تیتراژ برنامه شهر باران، برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی، برنامه صبحی دیگر، سریال برادر و … را می توان نام برد.

زندگینامه محمد علیزاده

نخستین اجرای رسمی وی در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر و در سال ۱۳۹۱ برگزار شد و در بخش پاپ به عنوان بهترین کنسرت جشنواره برگزیده شد. وی در سی امین جشنواره موسیقی فجر ۱۳۹۳، آخرین نفری بود که به اجرای کنسرت پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت. علیزاده تاکنون کنسرت های مختلفی در سراسر ایران برگزار کرده است و از این جهت، رکوردار برگزاری کنسرت در ایران می باشد. وی فقط در سال ۱۳۹۳ بیش از ۴۰ اجرای زنده در شهر های مختلفی مثل تهران، همدان، قزوین، لاهیجان، زنجان، کیش، شهریار آستارا، اراک، بوشهر، گرگان، تبریز، کرمان، بندر عباس، ساری، چالوس، محمود آباد، شهرستان شفت و گنبد داشته است و در سال ۱۳۹۴ با برگزاری و اجرای ۳۰ سانس کنسرت در تهران، نفر اول موسیقی کشور شناخته شد.

زندگی نوشته محمد علیزاده

وی در ساخت ملودی و آهنگ توانایی داشته و ترانه سرا می باشد، به همین دلیل با سایر خوانندگان پاپ نیز همکاری هایی داشته است که از میان آنها می توان به قطعه انتظار در آلبوم «یاد چشمات» از آمین رستمی، قطعه بزار ببینمت در آلبوم «دریا» از سعید عرب و قطعه ستاره در آلبوم «کما ۲» با خوانندگی حمید عسکری اشاره کرد.

 بیوگرافی و زندگینامه محمد علیزاده

آهنگ «با اینکه تنهایی» در سایت ترانه ماه به انتخاب کاربران اینترنتی در بین ۱۰ آهنگ برتر قرار دارد، همچنین آهنگ های «خداحافظ» و «جز تو» از جمله محبوب ترین ترانه ها به انتخاب هواداران وی می باشند.

زندگینامه جدید محمد علیزاده

در اولین جشنواره تلویزیونی جام جم در بخش تیتراژ، ترانه شهر باران با صدای وی و ملودی بهنام کریمی، تنظیم بهروز صفاریان و ترانه مجید صالحی موفق شد تا مقام دوم را از آن خود کند.

 بیوگرافی محمد علیزاده

زبان مادری محمد علیزاده ترکی می باشد و او به خوبی به آن مسلط است و تا کنون چندین قطعه به زبان ترکی آذربایجانی اجرا کرده است. از جمله ایراداتی که به این خواننده پاپ وارد می شود، تکرار زیاد کلمه دل در ترانه هایش و غلو در بغض صدایش است که او در این باره در یکی از مصاحبه هایش اینگونه پاسخ داده است :

دوست داشتم. دوست داشتم بگویم «دل به دل این دل دل مرده بده، بده دل که بد آورده». همین که شنونده باید به خودش زحمت بدهد و کلنجار برود تا این ترانه را حفظ کند یعنی من برده‌ام. در این آلبوم دوست داشتم در همه قطعات از دل استفاده کنم. حالا دیگران هر چه می‌خواهند بگویند. من تکرار قافیه‌ها را هم دوست دارم مثل اتفاقی که «در این اولین باره» افتاد و من ۹ قافیه شبیه به هم را پشت سر هم تکرار کردم.

وی در ادامه چنین می‌گوید: “هیچ بغض غلو شده‌ای در صدای من وجود ندارد. من از بچگی هم که قاری قرآن بودم با همین صدا می‌خواندم منتهی صدایم پخته نبود”.

 بیوگرافی از محمد علیزاده

محمد علیزاده تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است و مانند بسیار از افراد مشهور، شایعات زیادی در مورد ازدواجش وجود دارد. اما به گفته خودش برای اولین بار در ۱۹ سالگی عاشق شده و به این موضوع افتخار می کند، در ادامه بیوگرافی محمد علیزاده ، دعوت می نماییم از مجموعه عکس های گردآوری شده وی در این مطلب دیدن نکنید.

 بیوگرافی محمد علیزادهعکس جدید محمد علیزاده

سرگذشت محمد علیزادهمحمد علیزاده و مادرش     بیوگرافی محمد علیزادهعکسی از کودکی محمد علیزاده و خواهرش    بیوگرافی محمد علیزاده+عکسسلفی محمد علیزاده در خارج از کشور

 بیوگرافی محمد علیزادهمحمد علیزاده و بهاره افشاری   بیوگرافی و تصاویر محمد علیزادهمحمد علیزاده و امیرحسین رستمی     بیوگرافی کامل محمد علیزادهعکس اینستاگرامی محمد علیزاده

 بیوگرافی خواندنی محمد علیزادهعکسی از کودکی خواننده مشهور پاپ

 بیوگرافی خاص محمد علیزادهرضا یزدانی و فرزاد فرزین در کنار محمد علیزاده

 بیوگرافی محمد علیزادهشیلا خداداد و همسرش در کنسرت محمد علیزاده

 بیوگرافی متفاوت محمد علیزادهعکس و بیوگرافی محمد علیزاده

 بیوگرافی جذاب محمد علیزادهسلفی محمد علیزاده

 بیوگرافی جالب محمد علیزادهعکس محمد علیزاده  بیوگرافی جدید محمد علیزاده

از اینکه تا پایان این مطلب از بیوگرافی هنرمندان همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. در صورت علاقمندی برای آشنایی بیشتر با سایر خوانندگان مشهور ایرانی و خارجی و نیز مشاهده جدیدترین عکس های آنها می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *